Menjal bom omenjeno tesnilo, ker malce spušča olje. Opazil pa sem, da je okoli o-ringov na robovih pokrova pri odmični gredi tudi neka tesnilna masa, zgleda kot silikon.
Zdaj me pa zanima, ali je to kakšna specialna masa, ki drugačna za vsak avto, ali se jo dobi zraven z novim tesnilom ali pa se lahko nabavi kaj univerzalnega?
Hm, zdaj so mi na prodaji rezervnih delov povedali, da se zraven ne daje nobenega kita. Ne vem pa, zakaj je original narejeno s takim kitom, se ga vidi kot da sili izpod roba pokrova, tam kjer gre skozi gred.
Mislim, da je bilo. A misliš, da sama dihtunga leze izpod pokrova?
No, sej lohk probam z novo dihtingo brez kita in vidim, če bo OK. Bi blo pa sranje, če bi kaj spuščalo na zobati jermen...
Zgleda so dali to maso gratis da ja dobro drži.
Uporabi temperaturno odporno trajno elastično maso pa je. Maš od victor reinz, loctite ali pa navaden silikon do 300°
Vsak bo dober.
Namaži pa enakomerno, pa na tanko, da ne bo potem lezla masa vsepovsod, ko boš zategnil zadevo.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
ne tesnilo ne leze kam je ta tesnilna masa ,ko pa boš mazav pa pazi tudi ,da ti ne pade kaj k ventilam potem pa križno zateguj od sredine na vsako stran pa bo držalo bp
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI. [img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
uporabi črno loctitovo tesnilo v tubi (quick gasket do 300 stopinj celzija) in namaži tko kot so rekli v tanki plasti, da ne bo zlezlo v ventile in obtočne kanale za olje............
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
lahko jo naneseš tudi na očiščeno in razmaščeno nalegno površino, se pravi tekoče tesnilo direktno na alu blok, nato gumijasto oz. plutasto ali silikonsko trdo tesnilo in potem pokrov ventilov.......spodaj imaš še link do proizvoda in si oglej če piše kako in kam se nanaša tesnilna masa
Sem že naredil s tem kitom ja na Accent 1.5 in me sedaj čaka še en drži BP in še olje pol ne pije več Prej okol 1l na 1000km pol pa samo še 3 do 4 dcl na 900km je verjetno tam ven sikal in tako izginil iz motorja
Energetik81 je napisal/-a:No, pol bo tud na Accentu 1,3 delovalo Upam samo, da je ta Loctite kompatibilen s trdnim tesnilom oz. da ga slučajno ne razje.
ne,ne ni agresiven do ostalih materialov, tesnil, semeringov, alu delov ipd..........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
Še mal bom težil. 1. Kje se dobi ta Loctite silikon? Iskal sem v Merkurju, Bauhausu in Baumaxu, pa nisem našel.
Našel pa sem tega, ki se mi zdi prav tako OK. Zdrži do 250°. Sta pa nevtralna in acetatna verzija. Zdaj pa ne vem, katera je bolj prijazna do tesnila, po logiki bi rekel da nevtralna?
2. Koliko časa po nanosu silikona in zategnitvi pokrova naj ne bi vžigal mašine (da se silikon utrdi)?
jest ko sem menjaval tesnilo karterja, sem jo nabavil v btc-ju v hali a, trgovina pa je saming...........tale, ki si jo pa ti nabavil pa vprašanje kako je kaj obstojna, ko pride v stik z oljem in bencinom........temperaturno pa je ok........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
kulker vem, ta rdeča tesnilna masa, je za naš traktor zelo vzdržjiva . po skoraj 10 letah še ni ušla voda v motor...tk da za avto, mislim da tut ne bi smelo bit problema.