Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Damc1982
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Sr okt 14, 2009 12:52 pm
Kraj: Ljubljana

menjava avtodela kupljenega v trgovini

Napisal/-a Damc1982 Sr apr 21, 2010 5:18 pm

V trgovini A2S sem kupil nosileca motorja za vw passat, v bistvu bi pa moral kupiti blažilec nosilca motorja, moja napaka, čeprav sem še isti dan nesel nazaj zapakirano z računom mi nočejo vzeti nazaj, tudi dopropisa mi ne dajo. Kaj mislite da bi lahko naredil po vašem mnenju?

l
 
Uporabniški avatar
sinke
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Pe dec 10, 2004 11:34 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sinke Sr apr 21, 2010 6:04 pm

V 8-ih dneh ti morajo vzeti nazaj brez, da navedeš razlog, seveda če je izdelek v originalni embalaži in nespremenjene količine
Potem pa je stvar dogovora ali je to vračilo denarja ali zamenjava blaga
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr apr 21, 2010 6:09 pm

Mora vzet nazaj, če mu predložiš račun zraven. Pri A2S se je treba včasih skregat, pa še to ni 100%, da ti uspe dosežit tisto kar ti pripada.
LP Rok
 
Neox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr sep 27, 2006 2:58 pm

Napisal/-a Neox Sr apr 21, 2010 6:13 pm

Mmm, ne? Po zakonu velja to samo če je kupljeno "na daljavo".

http://www.zps.si/svetovanje-in-zakonod ... Itemid=337
 
hrošč
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če sep 16, 2004 2:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a hrošč Sr apr 21, 2010 6:52 pm

Hm cudno. Ocitno je res odvisno od firme do firme, pa sem bil do sedaj preprican, da ti morajo vzeti nazaj v vsakem primeru. Sam sem ze nekajkrat zamenjal izdelek pri Motomatu, ker sem vzel napacnega pa ni bilo nikoli nobenega problema.
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Sr apr 21, 2010 7:10 pm

Če firma to reklamira (ala H&M), potem so dolžni. Drugače pa ne in je odvisno od njihove dobre volje.
Drugo seveda je, če gre za nakup preko spleta. Potem si lahko premisliš.
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Napisal/-a Cruisin Sr apr 21, 2010 7:15 pm

Ni res da morajo vzeti nazaj. Če kupiš osebno in če želiš vrniti naslednjo sekundo niso dolžni vzeti nazaj. Če kupiš na daljavo so pa brez vprašanja dolžni vzeti nazaj in povrniti denar.
Če smo malo nesramni; odpri izdelek in nato šokirano ugotovi, da je izdelek poškodovan. Odnesi nazaj izdelek, račun, embalažo ter uveljavljaj stvarno napako. Takrat pa sem prepričan, da ti bojo z veseljem ponudili dobropis, ker če stvarna napaka obstaja so dolžni vrniti denar ;)
 
Uporabniški avatar
JamesTheMan
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Če jan 29, 2009 6:14 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a JamesTheMan Če apr 22, 2010 11:14 am

Tu gre le za dobro voljo prodajalca. Ne vidim pa razloga, zakaj ti ne izdajo dobropisa, saj boš tako moral nekaj pri njih kupiti. Pa sta oba zadovoljna.
 
Uporabniški avatar
Pipita
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: So jan 30, 2010 11:53 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Pipita Po apr 26, 2010 11:51 am

Sicer ne vem kako je po zakonu ampak zaradi dobrih poslivnih odnosov s svojimi strankami si prodajalec ne sme privoščiti kaj takega. Konec koncev, če stranka pri njemu vzame nekaj drugega ne vidim težav.....tako kot je moj predhodnik rekel....oba sta srečna....

Sam osebno bi tega prodajalca še enkrat poizkusil prepričati naj zamenja blago. Tokrat s kako poslovodjo in ne s prodajalcem. Če ne gre....pač ne gre. Absolutno bi zaključil z nakupovanjem v taki trgovini. Res je, da je posamezna stranka "mala riba" v takih primerih, vendar na dolgi rok se mu bo tudi poznalo v prodaji ob taki politiki podjetja.
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Po apr 26, 2010 2:46 pm

Šalabajzer. Kjer jaz kupujem avtodele se da vse zmenit!
 
Refkoo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To jun 02, 2009 12:08 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Refkoo Po apr 26, 2010 3:11 pm

Nevem ne,vsaj dobropis bi lahko izdal...
Tudi lepe punce kakajo!
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Po apr 26, 2010 6:32 pm

sinke je napisal/-a:V 8-ih dneh ti morajo vzeti nazaj brez, da navedeš razlog, seveda če je izdelek v originalni embalaži in nespremenjene količine
Potem pa je stvar dogovora ali je to vračilo denarja ali zamenjava blaga


Ti odpri trgovino, jaz pridem k tebi in in naročim DSG menjalnik, ali pa kakšen pregrešno drag del. Ko ga boš nabavil, ga bom kupil in naslednji dan prinesel nazaj. Me zanima koliko boš navdušen mi vrniti denar.

Ne da zagovarjam trgovce, lepa beseda lepo mesto najde, a prosim ne si mislit, da lahko brezglavo kupujete kar vam pade na pamet in prav tako brezglavo vračate kupljeno blago nazaj, pa naj bodo zakoni tem v prid ali pa ne.
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ To apr 27, 2010 8:28 pm

ne primerjaj nek drag del (ki ga je potrebno naročit) z relativno poceni vw delom, ki ga imaš itak na zalogi in gre zmeraj v promet :roll:
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero To apr 27, 2010 8:38 pm

Me pa še vedno zanima, kako lahko prodajalec proda vrnjeno stvar drugemu kupcu kot novo. Enako, če gre za shoping preko neta, kjer je po možosti bil izdelek itak že v uporabi. Novo bi naj bilo orginal zaprto. Če pa je izdelek rabljen pa v bistvu gre za neke vrste razstavni artikel, za katere pa prodajalci hočeš nočeš morajo nuditi nekaj popusta. Nekatere net trgovine v tujini prodajajo take stvari kot "rabljene" in nudijo nekaj popusta.
 
Uporabniški avatar
Vz_ace
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Pe nov 16, 2007 8:02 pm

Napisal/-a Vz_ace To apr 27, 2010 9:03 pm

Če drugače ne gre, pa ta del prodaj prek kakšnega boljšjega sejma, tem ass-ovcem pa naredi malo antipropagande. jaz bi se v tem primeru bolje počutil, če kaj drugega ne,njim pa se boš maščeval na dober način.

kjer pa recimo nabavljam jaz, ni bilo nikoli problema. dobim popust, pa še kak del na probo-kar tako-na roko;). je pa tudi res, da nikoli ne kompliciram, če mi prodajo kakšen del v umazani embalaži. mehaniki me boste razumeli.;)
**classic power-original power!**
 
Uporabniški avatar
lexer
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Pe jan 01, 2010 8:49 am

Napisal/-a lexer Sr maj 19, 2010 10:15 pm

Se mi zdi da ti v A2S vedno neki komplicirajo...Jaz sm pri nas kupil sprednje zavorne ploščice in pač niso bile prave pa je prodajalka sama rekla če niso pravi prinesi in zamenjamo to je to...Jaz pravim če mi bo sam prodajalec začel neki fantazirat kao to ne morem to ne gre se samo obrnem ADIJO.Nikoli več ne prestopim praga trgovine.To ko ti on zamenja pomeni da rešujejo reklamacijo in tako tudi daje neko zaupanje strankam.Pač profesionalnost in dober odnos do strank so na prvem mestu ker samo tako bodo spet videli stranko.Tega v A2S zgleda ne poznajo.Žal.
https://www.facebook.com/groups/329301260593532/
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov