Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
KVINTON
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Če jan 18, 2007 7:34 pm
Kraj: Hotinja Vas

Napisal/-a KVINTON So feb 17, 2007 10:14 pm

če te to moti, boš moral menjati znamko ( mogoče nemec ali japonec), kaj se pa prikaza tiče, mislim da kaže normalno , saj če ti voziš po avtocesti, je pa ja normalno, da je motor bolj obremenjen in se bolj greje, ne pa ostala vozila ki kažejo skozi isto temp. vode. Če ima kdo v avtu števec temp. mot .olja potem bo vedu o čem govorim ( na avtocesti gre tudi proti 150 stopinjam C )
važno da je vlažno....
 
ouzo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Če dec 21, 2006 6:20 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a ouzo So feb 17, 2007 10:26 pm

hehe itk nemci rulz ;)
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So feb 17, 2007 10:54 pm

Res rula, da vedno kaže 90 stopinj, pa če je 80 ali pa 100. :roll:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Whity1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Sr sep 29, 2004 7:59 am
Kraj: Maribor suburbs

Napisal/-a Whity1 Ne feb 18, 2007 11:02 pm

ja pa res rulla, kak vzameš, meni je tudi 90 kazalo pa je vseeno zavrelo :shock:
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Ne feb 18, 2007 11:10 pm

temperatura nikoli ne more bit ista :) razen pri vw to pa je vedno 90. :D ali se peleš pri -30 ali pa +30 vedno je 90 :shock:
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr feb 21, 2007 1:50 pm

da ne odpiram nove teme,upam da avtor nau jezn

no jst sm meu iste probleme k Cejko pa so mi zamenjal termostat.ampak je zj sekr isto.preverl so tut tipalo pa praujo da je ok(kdo ve??)tko da mene zanima kaj bi lahko blo se narobe,lah da tut tipalo,sam ko se mi pa do 90 ogreje pa poj nc vec kazauc gor pa dol ne pada.
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Sr feb 21, 2007 11:51 pm

To je absolutno normalno. Kazalec ima vgrajen "buffer". Štos je v tem, da lahko folk kot ti ponoči mirno spijo, čeprav ima kdaj voda tudi 95 ali 100 stopinj C ;)
 
vw-polo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Ne jan 28, 2007 8:12 pm

Napisal/-a vw-polo So mar 17, 2007 11:13 pm

Mene pa zanima kdaj naj bi se sagrela cev ki povezuje ekspanzijsko posodo s hladilnikom. Se mora prvo sagreti hladilnik pa nato ona al obratno. Namreč pri meni se prvo sagreje hladilnik. cev od motorja do hladilnika je zelo vroča šele nato se začne ogrevati cev od ekspanzijske do hladilnika in nato se prižge ventilator. Hvala za razlago.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So mar 17, 2007 11:22 pm

to je use ok.voda se zgreje in se s tem razsiri in da ni prevelk pritisk u hladilniku gre ta visk u posodo.po pa k se motor ohladi se voda skrc pa nazaj potegne to vodo u hladilnik.tko nekak gre to
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando Pe apr 06, 2007 7:02 am

če se kazalec temp. dviguje (na avtocesti!) proti rdeči vrednostim, kje bi lahko začel locirat težavo....zapacan hladilnik, vodna pumpa.... :?: ??? :?: Praktično se z večanjem obratov, hitrosti zvišuje temperatura.... :evil:

Pri normalni - mestna vožnja je kazalec bolj kot ne na cca 90%?!

gre za P 306....
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
ALEKS1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne dec 04, 2005 4:55 pm
Kraj: celje

Audi A3 temperatura

Napisal/-a ALEKS1 Pe apr 06, 2007 9:16 am

Probaj še tako, ko bo avto segret nekje na 80-90stopinj prižgi klimo in če ti bo padla temperatura več kot pol potem je ziher termostat. Imel probleme na octaviji, servis v sesulu kar neke senzorje so menjali potem pa nisem hotel plačati nič, aja pa še termostikalo so menjali, da je to 100% vzrok. se odpeljem , čez 10 min sem nazaj in jih napizdim in zahteval, da gredo po korakih naprej, da ugotovimo vzrok. Vzrok: počeno vodilo termostata. :roll:
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Re: Audi A3 temperatura

Napisal/-a Mirando Pe apr 06, 2007 9:39 am

ALEKS1 je napisal/-a:Probaj še tako, ko bo avto segret nekje na 80-90stopinj prižgi klimo in če ti bo padla temperatura več kot pol potem je ziher termostat. Imel probleme na octaviji, servis v sesulu kar neke senzorje so menjali potem pa nisem hotel plačati nič, aja pa še termostikalo so menjali, da je to 100% vzrok. se odpeljem , čez 10 min sem nazaj in jih napizdim in zahteval, da gredo po korakih naprej, da ugotovimo vzrok. Vzrok: počeno vodilo termostata. :roll:


Hvala!
temp. ne pade na mestu, oz. je skoz OK - kot pravim se problem pojavlja pretežno an AC kjer sorazmerno z obrati, hitrostjo (logično tud temp. se veča...) se dviguje kazalec temp.!? ampak po neki logiki, bi se tudi voda v kilerju morala bolj ohlajat...skratka sumim, da je hladilnik nekej zamašen, ali pa vodna pumpa...!??!

kakšen predlog?=?
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
ALEKS1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne dec 04, 2005 4:55 pm
Kraj: celje

Audi A3 temperatura

Napisal/-a ALEKS1 Pe apr 06, 2007 9:55 am

Ena od opcij bi lahko bila , da imaš mogoče nekje na sredini kilerja zabit sistem, druga pa da ti pri velikih obratih lopatice na vodni pumpi ne sučejo zadosti, možnost drsenja po aksi in se dejansko hipotetično zaustavljajo.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe apr 06, 2007 10:05 am

Termostat se mora zvezno odpirati. Če se ne odpre popolnoma, je pretok omejen in se ti tako temperatura pod obremenitvijo dvigne. Zamenjaj termostat in prezrači sistem. Če si sam menjal antifriz, preveri če ni pregost.
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando Pe apr 06, 2007 10:25 am

joztom je napisal/-a:Termostat se mora zvezno odpirati. Če se ne odpre popolnoma, je pretok omejen in se ti tako temperatura pod obremenitvijo dvigne. Zamenjaj termostat in prezrači sistem. Če si sam menjal antifriz, preveri če ni pregost.


Drži tudi to!

Venda ključno vprašanje pri vsem skupaj je: kje začet - z najmanjšimi stroški in posegom (termostat, vodna pumpa, hladilnik...), oz. kako čim bolj natančno locirat ali diagnosticirat, kaj je pravzaprav narobe??

Ve kdo za kakega pravega majstra v MB ali okolici, da te stavri dobro razume...???
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe apr 06, 2007 11:25 am

Termostat je ene 15€ pa še dober liter antifriza računaj zraven. Če ni to je zaplet presneto dražji, ker pumpa potegne za sabo vse jermene ali na kratko veliki servis, to je pa kar 300€
 
Uporabniški avatar
Mirando
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po apr 10, 2006 12:17 pm
Kraj: ...ja ka pa te ti tu delaš...

Napisal/-a Mirando Pe apr 06, 2007 12:08 pm

..tako ja...treba začet pri menjavi termostata, eventuelno sčistit hladilni sistem (najmanj hladilnik) ....
....Vemo marsikaj, pa še se učimo.....
 
Uporabniški avatar
Marks
Novinec
 
Prispevkov: 124
Pridružen: Po mar 03, 2008 9:41 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

...

Napisal/-a Marks Po maj 31, 2010 11:43 am

Pozdravljeni!
Imam en problem pri svojem Audiju a3 2004 in sicer...
med vožnjo mi vklopi opozorilno lučko za ESP in vklopi ventilator hladilnika...
zadeva se izklopi potem ko ugasnem avto in ga ponovno prižgem...
ima kdo mogoče kakšne izkušnje z tem?je problem v kakšnih senzorjih?

Hvala za pomoč! LP
 
Uporabniški avatar
Quiksilver
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: Ne dec 11, 2005 8:43 pm

Napisal/-a Quiksilver Po maj 31, 2010 3:05 pm

Po vsej vrjetnosti je to ABS senzor za zamenjat.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po maj 31, 2010 4:25 pm

Čeprav je tema stara nekaj časa....a kot zanimivost , ker ste nekateri prepričani da temparatura niha....oz. sili višje pri priganjanju....
Tole so rezultati:
Poskusni zajček: R5 1.4 bencinar 60 konjev. Pred parimi mesci zamenjan termostat , hladilna tekočina in vodna črpalka.

Temparatura bloka motorja med delovanjem na mestu ob vklopu prisilnega hlajenja.

Slika

Normalna vožnja..
Slika

5 minut stalnega priganjanja do kraja....videl je blokado večkrat kot v celem živlenju...
Slika

Potem 5 km lagane vožnje in ustavitev..

Slika

Nasljednji poskus....meritev glave:
Vklop prisilnega hlajenja....

Slika


Normalna vožnja...
Slika

5 minut stalnega priganjanja....vse kaj se je pregrelo so bile zavore...glava ima celo manj stopinj kot ob vklopu prisilnega hlajenja....Kdo bi si misli....prepričan sem bil da bo števček pokazal sigurno 95-98 stopinj....a renault se ne da....ob priganjanju do kraja mu je celo manj vroče kot pa pri čakanju pred semaforjem na zeleno luč :shock:
Slika

Potem spet lagana vožnja in ugasnitev...
Slika
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov