Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
LG
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: To nov 10, 2009 3:27 pm

Renault Megan 1.6

Napisal/-a LG Po maj 31, 2010 7:55 pm

Lp :D
Ker vem, da je na tem forumu kar nekaj ljudi, ki bi znalo pomagat (dat nasvet) in, ker več glav več ve sem se odločil, da predstavim problem, ki ga imamo. Gre se za Renault Megana 1.6 (66kw/90km), letnik 1998. Problem je sledeč. Avto lepo vžiga, hladen kot topel. Ko še ni zagret na delovno temperaturo ima avtomobil normalno moč, vendar ko se zagreje avto prične cukat in ne gre nikamor (sploh nima moči). Bila je zamenjana bencinska pumpa, lambda. Se vam mogoče kaj svita? Že v naprej se Vam zahvaljujem za pomoč :D !
`LG
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Po maj 31, 2010 9:33 pm

Zna nagajat vžigalna tuljava.
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
LG
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: To nov 10, 2009 3:27 pm

Napisal/-a LG Po maj 31, 2010 9:50 pm

Žiiga je napisal/-a:Zna nagajat vžigalna tuljava.


Aja? Vžigalna tuljava ma veze tudi s temp. motorja? Kako bi preveril, da je fuč ? :) Hvala za odgovor :P
`LG
 
noctiferia
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr jul 09, 2008 11:00 am

Napisal/-a noctiferia To jun 01, 2010 9:36 am

Mislim da bi bilo dobro da preveriš dušikovo sondo.
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis To jun 01, 2010 5:53 pm

noctiferia je napisal/-a:Mislim da bi bilo dobro da preveriš dušikovo sondo.


:roll:

Lahko je skoraj karkoli:
- senzor temperature motorja
- senzor temperature zraka
- svečke
- kisikova sonda (lambda po domače)
- MAP oz. cev, ki je nataknjena na MAP
.
- glede na to, da je 1.6 8V, bi lahko bilo tudi prebito tesnilo glave - a ti kaj primanjkuje vode/olja?
.


Mislim, da ni dobro preveč spraševat po forumih, ker dobiš potem take odgovore, kot zgoraj in še 100 drugih 100% rešitev.
Pelji nekomu s testerjem (mogoče bi se prej pozanimal, kdo sploh ve, kaj pomeni beseda diagnostika, če naredi to med vožnjo toliko bolje), pa ni hudič, da se ne bi našlo, kaj te heca. In ne pusti se raznim mojstrom, ki se jim "zdi" da bi lahko bilo to in ono (tak vtis sem dobil ob branju prvega posta - menjana lambda in pumpa).
Zadnjič spremenil Romzis, dne To jun 01, 2010 5:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
-----------------------
Romzis
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 To jun 01, 2010 5:58 pm

Romzis je napisal/-a:Lahko je skoraj karkoli:
- senzor temperature motorja
- senzor temperature zraka
- svečke
- kisikova sonda (lambda po domače)
- MAP oz. cev, ki je nataknjena na MAP
.
.


torej malo dregni kontakte pri teh senzorjih in lambdi. problem zna bit pri računalniku in senzorjih
 
Ivecodaily
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To jun 01, 2010 9:29 pm

Napisal/-a Ivecodaily To jun 01, 2010 9:34 pm

Romzis je napisal/-a:
noctiferia je napisal/-a:Mislim da bi bilo dobro da preveriš dušikovo sondo.


:roll:

Lahko je skoraj karkoli:
- senzor temperature motorja
- senzor temperature zraka
- svečke
- kisikova sonda (lambda po domače)
- MAP oz. cev, ki je nataknjena na MAP
.
- glede na to, da je 1.6 8V, bi lahko bilo tudi prebito tesnilo glave - a ti kaj primanjkuje vode/olja?
.


Mislim, da ni dobro preveč spraševat po forumih, ker dobiš potem take odgovore, kot zgoraj in še 100 drugih 100% rešitev.
Pelji nekomu s testerjem (mogoče bi se prej pozanimal, kdo sploh ve, kaj pomeni beseda diagnostika, če naredi to med vožnjo toliko bolje), pa ni hudič, da se ne bi našlo, kaj te heca. In ne pusti se raznim mojstrom, ki se jim "zdi" da bi lahko bilo to in ono (tak vtis sem dobil ob branju prvega posta - menjana lambda in pumpa).
 
Ivecodaily
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To jun 01, 2010 9:29 pm

Napisal/-a Ivecodaily To jun 01, 2010 9:40 pm

ups.. mislil napisat.. da je nakoncu... 101 rešitev pravilna :) diagnoza pa res... pri teh sistemih ... nepogrešljiva mislim da maš to še Kjetronic sistem al kako ima to renault pri teh letah ..
 
LG
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: To nov 10, 2009 3:27 pm

Napisal/-a LG To jun 01, 2010 10:01 pm

Najprej se Vam zahvaljujem za vse odgovore. Naročili smo novo vžigalno tuljavo in kable. Upam, da je to!
`LG
 
Ivecodaily
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To jun 01, 2010 9:29 pm

Napisal/-a Ivecodaily Sr jun 02, 2010 3:51 pm

Jas sem pred časom sicer imel.. enak problem... sicer ne na renaultu.. in res je bil.. katalizator poln... lambda hin.. cinšpula počena... na koncu pa prvi valj ni imel kompresije:) :) oops
 
LG
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: To nov 10, 2009 3:27 pm

Napisal/-a LG Sr jun 02, 2010 9:18 pm

Ivecodaily je napisal/-a:Jas sem pred časom sicer imel.. enak problem... sicer ne na renaultu.. in res je bil.. katalizator poln... lambda hin.. cinšpula počena... na koncu pa prvi valj ni imel kompresije:) :) oops


Lp :)
Ja katolizator je zdaj začasno odstranjen, ker je tudi ta bil zabasan., lambda pa je nova Upajmo, da nebo kakšnih večjih problemom :)
`LG
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov