black je napisal/-a:Če skačejo za em mm, dva al pa tri niso gume krive. Edino če si mislil napisati cm namesto mm
zna trest...........vendar dober(odličen vulkanizer, ki ve "zakaj se gre" ) tako gumo "ujame" s feltno in je potem o.k. le potrpežljivosti je treba, ker je potrebno gumo nekajkrat obrnit na montirki, dokler se ne kot sem že napisal "ujame" s feltno....
vwlike je napisal/-a:black je napisal/-a:Če skačejo za em mm, dva al pa tri niso gume krive. Edino če si mislil napisati cm namesto mm
Oprosti, pri enem cm bi verjetno avto razpadel pri 100km/h. Take gume v zivljenju se nisem videl. Dva mm pa ze cutis pri trdi pnevmatiki.
imaš prav...
ps. pri michelinu oz. continentalu tem problemov ni, ker gume "drejajo" pri ostalih firmah pa vedno več tega "poskakovanja".........krivec za to je predvsem hitra montaža pravkar narejene gume...........smo že nevem kolikokrat govorili, da le ta mora odstat.........in to tresenje se pojavi prav po tistem, ko namontiramo rec. letno po zimski in si mislimo; "lani ni treslo nič, sedaj pa kljub centriranju čutimo tresljaje"