adis je napisal/-a:im nobody je napisal/-a:zanč mi ga je po skoraj pol ure priganjanja 2 krat vrglo en za drugim v safe mode...priganjal sem ga pa skos do rdečih kokr je šlo...pri 50 prehitevat v 2 pa skos do podna...in po 25 min ga je začelo metati u safe prej pa nič...tester je pokazal previsok tlak...turbina gre na peskanje oz obnovo plus menjava puše oz ležaja...egr se bo blindiru,lmm spucu,n75 pa menju...sledi čip..je pa tudi ta "napaka" avto do 2400 vleče ko nor potem ga nekaj zamori od 3 naprej pa spet vleče tak kokr mora...mislm da je za to kriv egr
čare najlepša hvala za pomoč s slikami
jaz sem tudi menjal v taki situaciji egr ventil in je šlo spet za isto napako in sicer povišan tlakR 34 GT-R je napisal/-a:Mogoče so ti delčki nastali v motorju in ni bila samo turbina...Čez izpuh še noben motor ni nič "pojedel".
nevem kje so nastali a bili so prisotni tam, kjer sem jih našel torej v olju, kakorkoli že je tdi pri meni zgodovinamastr1 je napisal/-a:Zdej me zanima vaše mnenje o čipiranju, ali je "zdravo" za motor ali ne? Zanimajo me vaše izkušnje
ti glej, da boš imel dobro sklopko
jaz bom menju skoraj vse...tist kar sm napisu.n75,obnovit oz speskat turbino plus menjava puše oz ležaja,lmm spucat,egr blindirat,cevke pregledat plus ic.pol pa more da dela...tudi s čipom...moj ima na števcu 220.000...NA ŠTEVCU še enkrat

