zanima me, ce ima kdo izkusnje s tem nacinom ciscenja injektorjev in posledicno tudi notranjosti motorja?
http://www.youtube.com/watch?v=nEq60J-Gpi8
http://www.youtube.com/watch?v=mWn9B8N-YUw
To pri nas dela kar nekaj avtomehanikov. Bi pa rad slisal kaksne izkusnje iz prve roke. Predvsem za diesel motorje.
Pri mojem JTD imam kar nekaj tezav, vendar nimam pojma kaj tocno bi lahko bilo krivo. Racunalnik sicer ne pokaze nobene napake. Simptomi so pa naslednji: vecje dimljenje, manjša moč, nižja končna hitrost (vsaj 10km/h po GPS-u) in tudi malenkost višja poraba (med pol in en liter na 100km). Moj mehanik je pa omenil moznost, da so zapacani injektorji. MAF sem ze imel drugi na testu in ni bilo prav nic boljse. Olja motor ne pije prav nic. Meni pa enostavno zmanjka idej kaj bi bilo?!

Poznam tudi postopek ciscenja z ultrazvokom. Tole je pa odgovor enega mehanika, ki se s tem ukvarja:
Diesel injekorjev se načeloma ne "čisti" ampak v kolikor so težave na njih oz. diagnoza pokaže napako na injektorjih, se le te demontira iz avtomobila in pregleda oz. razdre. V večini primerov je ponavadi potrebna obnova.
V bistvu kaksni so sploh znaki, da so zapacani ali kako drugace slabi injektorji?
lp