Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
constant mesh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po jul 05, 2010 5:40 pm

jermen cvili

Napisal/-a constant mesh Po jul 05, 2010 6:17 pm

pozdravljeni vsi. imam težavo s cviljenjem jermena in to po tolikih letih šraufanja, zgodi se mi pa najbolj nekomplicirani in najstarejši kišti.

mel sem hin semering na odmični gredi, olje mi je teklo po jermenu. zjutraj je pri hladnem cvilil jermen na alternatorju. ko je požgal olje in se je razsmrdelo, je nehalo. no, eno popoldne se angažiram in naredim veliki servis + semeringe (na glavni samo počekiral in je ok). zdaj mi po 1k spet začne cvilit, vendar samo za kratek cajt (prej se je drl ene 10-15 sekund, zdaj skundo, dve).

sumim, da je jermenica fuč, ker jo je jermen tolko cajta poliral ... kaj pravite? a je pregladka in nucam novo ali jo je treba samo zvozit? fora je, da se mi je tisti dan mudilo, tako da alternatorja nisem ven potegnil.na ohišju alternatorja se najde malo prašine starega jermena. ne vem koliko bi to lahko vplivalo.
jermenice sem zmeril in so vse poravnane v nulo, čeprav mi jermen ne čeblja, ampak se dere kot zmešan.

cvili spet pri hladnem, pri toplem ne. vsi jermeni so dobro zategnjeni, tudi ko cvili, cvili tako visoko, da ne bi dolgo zdržal poleg (zdaj in prej).
avto mazda 323f 1996 1.5
svetujte, ker si bom počasi že koleno pregriznil. prej sem reševal večje težave pa vse v prvo, zdaj pa mi pride naprej s tako šolsko.... :huh:

hvala vsem!
 
JureV
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Pe jun 20, 2008 7:37 pm

Napisal/-a JureV Po jul 05, 2010 7:26 pm

isti problem kia sephia 1.5 mazdin motor...cvili ko štartaš ca. pol min pol pa mir....rešitev je, da smo jermen namazali z nekim mazilom..nimam pojma kaj
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Napisal/-a Svizec:) Po jul 05, 2010 7:26 pm

Pozdravljen!

V tvojem postu nisem zasledil če si menjal tudi oba mikro jermena,če pa nisi pa probaj menjat.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jul 05, 2010 8:03 pm

Kaj je z šponarji,rolami??Ali ima avto mikro jermen,če ima ali ima kaj kar ta jermen poganja kak utor več kot jih ima jermen in postrani lavfa-si na alternator,servo pumpo,kompresor...zamaknil jermen za en utor??
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jul 05, 2010 8:04 pm

Pa tam ko imaš svinjatijo po jermenici od starega jermena tisto očisti.
 
constant mesh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po jul 05, 2010 5:40 pm

Napisal/-a constant mesh Po jul 05, 2010 8:24 pm

oba mikrojermena sta bila menjana, seveda. ker sem bil pred velikim servisom, sem menjal tudi zobatega pa vodno pumpo. tudi šponarje, fedrce, te dele mam vedno na lagerju vsaj ene 20k km prej kot pa pride servis.

oba mikrojermena sta enaka pri verziji brez klime, kot mam jaz. žlebe sem preštel na jermenici pa jermenu. ko sem mel glavno jermenico dol sem sprobal oba jermena če pašeta.
problem je v tem, da do problemov s semeringom avto tega ni delal nikoli.
svinjarije ni na jermenici. vsak dan s prstom potegnem po pumpi pa alternatorju, prst suh pa čist. malo je umazan edino alternator po ohišju, točno se vidi, kako so s prejšnjega jermena leteli delci in se nabirali gor, ko je drsel.

hvalabogu sem glavnino problema rešil, da zdaj olje več ne teče po zobatem. če mi utrga mikrojermen se ne bom sekiral ampak hočem prit do konca ker mi gre dobesedno na živce že. v kaki garažni hiši se vsi obrnejo pa da še vidijo da kurblaš neko staro kanto si pa itak svoje mislijo :lol:
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To jul 06, 2010 11:40 am

Malce banalno, vendar vseeno vredno preskusiti. Pri starejših vozilih se je pogosto dogajalo če jermen ni bil dovolj napet in je zato zdrsnil na jermenici. Preveri ali je mikrojermen pravilno napet. Podobno se je dogajalo tudi pri klinastih jermenih, če je bil jermen preveč zategnjen.

Preveri še to možnost, morda pomaga.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
primozz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne apr 01, 2007 1:15 pm
Kraj: SLO

Napisal/-a primozz Če jul 08, 2010 10:14 am

JureV je napisal/-a:isti problem kia sephia 1.5 mazdin motor...cvili ko štartaš ca. pol min pol pa mir....rešitev je, da smo jermen namazali z nekim mazilom..nimam pojma kaj



Kolofonija z špiritom! :lol:
Glavn da se premika...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če jul 08, 2010 10:38 am

Označi jermenico v sredi in narobu, da vidiš, če je guma prežrta, to je vzrok olje v okolici. Ne vem kakšne izvedbe imaš jermenico.
 
constant mesh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po jul 05, 2010 5:40 pm

Napisal/-a constant mesh Če jul 08, 2010 2:24 pm

ugotovil sem da je jermenica hin in jermen sedi že kot navadni, ploščat.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov