Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
DIANTONIO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So avg 07, 2010 6:12 pm

IMAM PROBLEM Z RENO LAGUNO 2.2 DT

Napisal/-a DIANTONIO So avg 07, 2010 6:19 pm

IMAM PROBLEM Z LAGUNO 2.2 DT LETNIK 98
PONAVADI ZAČNE CUKATI KO PRIDE OBRATOMER DO 2000 OBRATOV POTEM PA CUKNE
ZANIMA ME KAJ JE NAROBE?
TURBINA NORMALNO DELUJE IMA DOVOL PRITISKA
 
DIANTONIO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So avg 07, 2010 6:12 pm

Re: IMAM PROBLEM Z RENO LAGUNO 2.2 DT

Napisal/-a DIANTONIO So avg 07, 2010 6:21 pm

[quote="DIANTONIO"]IMAM PROBLEM Z LAGUNO 2.2 DT LETNIK 98
PONAVADI ZAČNE CUKATI KO PRIDE OBRATOMER DO 2000 OBRATOV POTEM PA CUKNE
ZANIMA ME KAJ JE NAROBE?
TURBINA NORMALNO DELUJE IMA DOVOL PRITISKA VSE CEVI SO DOBRO PRITERJENA
 
Uporabniški avatar
shaggx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Ne nov 30, 2008 8:27 pm

Napisal/-a shaggx So avg 07, 2010 6:52 pm

off: piši z malimi črkami. saj se velike smatrajo kot kričanje ;) in pa imaš tudi gumb EDIT
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
ThugBoy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 534
Pridružen: To feb 24, 2004 10:18 pm
Kraj: Morje

Napisal/-a ThugBoy So avg 07, 2010 7:29 pm

cuka ko pride do 2000 pol pa cukne? :shock:
zelo dober opis problema hehe :lol:
Even When They Kill Me They Can't Never Take A Game From Young G
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So avg 07, 2010 8:09 pm

Zdaj če imaš merilec pritiska in veš kako to dela, si z znanjem zelo visoko, ti mi kaj dosti več ne moremo povedati. Lahko je membrana ventila kontrole pritiska (ControlBoostValve), lahko je kaj na poteciometru gasa, lahko je LMM. Kaj pravi tester?
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So avg 07, 2010 9:57 pm

Najprej stric tester, potem pa dalje.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So avg 07, 2010 10:17 pm

kaki egr :D
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
DIANTONIO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So avg 07, 2010 6:12 pm

Napisal/-a DIANTONIO Ne avg 08, 2010 10:38 am

na računalniku je pokazalo da ni nič narobe z turbino . mogoče se je kakšna cev zadaj za turbino snela ,ker sem opazil da je nekam mastna
 
DIANTONIO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So avg 07, 2010 6:12 pm

Napisal/-a DIANTONIO Ne avg 08, 2010 10:41 am

samo nevem letnik je 98 .ali ima ta luft meser
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po avg 09, 2010 7:13 am

Če ti ne veš kaj imaš vgrajeno, kako bi ostali. Namreč ne poveš ne tipa motorja in ne tipa avta. Tako se v nobenem katalogu človek ne znajde, pri taki Laguni je lahko več vrst motorne opreme in še za mesec izdelave te vpraša. Če je to motor G8T 760 je v katalogu ta tip čeva za zrak in periferije. Je pa Bosch sistem, tako da na najbližji Bosch center po informacije. Preglej dovode na regulator pritiska (14) na tretji sliki od turbo.
Priponke
G8T-čevazazrak.pdf
(87.94 KiB) Prenešeno 40 krat
Laguna B569 flywheelsensor.pdf
(58.07 KiB) Prenešeno 53 krat
Laguna_G8T 760_turbo.pdf
(77.46 KiB) Prenešeno 29 krat
 
DIANTONIO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So avg 07, 2010 6:12 pm

Napisal/-a DIANTONIO Po avg 09, 2010 12:38 pm

pošlji mi te slike na gmail tomasklancnik@gmail.com prosim
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov