cliort je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Če je amortizer: Nabija po luknjah in včasih celo uspe zabit fedro ( nabije ko mutec in imaš občutek da bo razpadlo vse skupaj.....pozna se pri vodljivosti ( zelo uničen amortizer) zvok pa je podben zatohlemu bobnenju.....
Če je končnik ali kugla potem nabija po luknjah in sicer zelo podoben zvok udarjanju kovine ob kovinu ( kar se tudi dogaja) ampak zarad gumi blokov v podvozju se zvok sliši kot ,da bi udarjal z gumi hamrom po gips steni...
Ali pa škriplje, saj zglob v sami kugli ali končniku lahko tudi zariba predenj se pojavi zračnost....lahko pa škriplje guma ,ki se v sami puši odlepi in ker z leti postane trda pač spušča svoje piskajoče zvoke...
Amortizer po opisanem zgleda, da ne bo...(hvala k.u.r._.u.)
Je mešanica drugega in tretjega odstavka...
Ko pride kolega z dopusta, razdreva, pogledava in zamenjava
Tistmu k je mel prav dam za drink, če bosta mela pa oba cajt, pa obema, velja?
No, danes smo prišli stvari do dna!
Kolega/mehanik prišel iz Đerbe, sva plunila v roke in res!
Šel je spodnji desni kočnik(ne vem kako točno se mu reče, je pa "prnetan") in ta je cvilil...
In ker se je dec predougo potepal, sta dobila "luft" še oba zunanja volanska končnika...
Problem rešen, jutri samo še optika in gremo proti 190,000km.
Hvala obema!
Kdaj imata cajt, gremo na enega?