Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Marcell
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Po mar 09, 2009 4:56 pm

Usposobiti Obratomer

Napisal/-a Marcell To sep 14, 2010 8:00 pm

Torej zadeva je sledeča, pri golfu 2 dizlu mi obratomer ne deluje, preveril sem alternator in sponko iz katere naj bi dobival signal in ima napeljan kabelček. Zanima me kje naj na samem števcu (je vzet iz armaturke) preverim oz testiram da mu alternator res daje informacijo o vrtljajih? ali gre to na konektorje ali kam drugam?

Še slika števca. (spodaj levo se proklopi konektor):

Slika
 
Uporabniški avatar
pixie
Novinec
 
Prispevkov: 477
Pridružen: Po avg 30, 2010 7:54 pm
Kraj: Kärnten

Napisal/-a pixie To sep 14, 2010 8:07 pm

pa si siguren da mu daje signal altenator?
Freunde am fahren.
 
Marcell
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Po mar 09, 2009 4:56 pm

Napisal/-a Marcell To sep 14, 2010 8:10 pm

Da in sicer tale kablček ki je označen z črko W. Zanima me le kako nej vem d dejansko dobi signal oz da dela tale stvar?

Še alternator:
Slika
 
aquariumwild
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Ne feb 25, 2007 11:06 am

Napisal/-a aquariumwild To sep 14, 2010 8:54 pm

mal očisti konektorje na alternatorju (pri tem kablu)....mogoče so oksidirali
 
Uporabniški avatar
CheFF
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Ne nov 08, 2009 10:23 pm

Napisal/-a CheFF To sep 14, 2010 9:01 pm

Vzami multimeter, daj - sponko na maso + pa na W priključek, multimeter nastavi na izmenično in bi ti naj nihalo med 6 in 7 volti.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To sep 14, 2010 9:02 pm

Priključek W je pravzaprav odcep navitja, pred usmerniškimi diodami. Če ta ne bi dal nič od sebe, potem tudi alternator ne bi polnil. Je pa seveda vedno možno da je izgubil stik z navitjem, ali pa je odletela kakšna dioda. Najlepše se da to videti z osciloskopom ali frekvencmetrom, lahko pa za prvo silo uporabiš tudi navadno preizkusno lučko.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Marcell
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Po mar 09, 2009 4:56 pm

Napisal/-a Marcell To sep 14, 2010 9:14 pm

bom preizkusil ju3 glede napetosti. sicer me bolj skrbi da obratomer sploh nima signala, ker je bil tale golf že kar premetan in nevem če so tole stvar sploh staknili skupaj, ko so ga skup dajal
 
Marcell
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Po mar 09, 2009 4:56 pm

Napisal/-a Marcell Sr sep 15, 2010 8:12 am

ima kdo morda idejo kako naj testiram obratomer da preverim če le ta sploh deluje?
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Sr sep 15, 2010 8:17 am

Z baterijskim vlozkom???
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
Marcell
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Po mar 09, 2009 4:56 pm

Napisal/-a Marcell Sr sep 15, 2010 10:26 am

ja kam pa naj bi to priklopil? na katere pine al kam
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Usposobiti Obratomer

Napisal/-a tristan01 Sr sep 15, 2010 11:53 am

Marcell je napisal/-a:Torej zadeva je sledeča, pri golfu 2 dizlu mi obratomer ne deluje, preveril sem alternator in sponko iz katere naj bi dobival signal in ima napeljan kabelček. Zanima me kje naj na samem števcu (je vzet iz armaturke) preverim oz testiram da mu alternator res daje informacijo o vrtljajih? ali gre to na konektorje ali kam drugam?

Še slika števca. (spodaj levo se proklopi konektor):

Slika


Kolikor se spomnim, golf II serijsko ni imel obratomera, razen različica GTI in GTD. Torej je tvoj avtomobil (ali vsaj števec) sestavljanka. Kot že sam veš vlečejo dizli signal iz alternatorja. Kje izgubljaš stigna je velika neznanka. Še posebej če pomisliš da je avtomobil star cca 20 let in sestavljanka. Na tvojem mestu bi se izognil iskanju napake v napeljavi in preprosto do števca potegnil nov kabel. Preden se tega lotiš pa preglej da z alternatorja dobivaš signal in da je obratomer v števcu še uporaben.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Marcell
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Po mar 09, 2009 4:56 pm

Napisal/-a Marcell Sr sep 15, 2010 1:44 pm

do števca sem že potegnil kabel in signal mi alternaror oddaja, sedaj nevem kam ga priklopiti, na konektor ali kam drugam na hrbtišče števca?
 
cd_rw
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Po nov 16, 2009 9:42 pm

Napisal/-a cd_rw Če sep 16, 2010 10:20 pm

V tejle temi boš našel odgovor: http://www.team-vw.si/viewtopic.php?f=33&t=10721
LP!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 20 gostov