Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
GT_Turbo17
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1501
Pridružen: Če nov 17, 2005 10:09 am
Kraj: Zasavje

Napisal/-a GT_Turbo17 Če sep 16, 2010 4:29 pm

Pero je napisal/-a:17 je verjetno tvoja starost


hehe...bo že držalo, če ti tako praviš...

sašo5, se strinjam z napisanim. Verjamem, da si kupil dobro stoenko - leta 85! kaj pa v 7oih? no, če se je čuvala in zaščitila je bil pleh dober - si moral pa imet tudi srečo. so bile pa serije ki so gnile že takoj po nakupu. In ja...čeprav sam z zastavinimi avti nisem imel problemov, je bratranec svojo po parih letih lahko prodal le na odpad, ker enostavno pragov ni bilo več..

poglejte si oni ta pametni, ki modrjete o moji starosti, tale test:

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... 10246.aspx

sploh ni treba odpret PDF-ja, že na tistih treh slikah lahko vidite stanje pleha na takrat novi zastavi 101 na supertestu. ;)

zastave so bile prej vedno v družini kot drugi avto...imel smo fičota, stoenko, yugo 45 ax, koral 55 jaz kasneje yugota 65...vse je bilo super in prodal sem vedno kot nove. ampak doma smo v kleparskem poslu pa avte znamo pazit. je butnila rjica ven se je popravljalo... Pri kolegu se pa v 10 let starega jugota zadaj nisi smel vsedit na desno stran, ker je bilo vse pregnito...

mogoče sem pretiraval o dveh letih..ampak marsikatera ni očakala 5 let. Pa da ne govorim kako težko jih je bilo včasih dobit (in to ne 85leta) ampak dosti prej...v slo si težko zbiral barve nanjo si pa čakal tud več mesecev..na koncu si dobil oranžno pa čeprav si hotel met plavo.

...zastave so bile zelo raznoliko kakovostno izdelane..nekatere vozijo še danes, druge so pa že kmalu po nakupu upehale...Danes 10 let stare avte ljudje dajejo v višave in prodajajo za kup denarja, 10 let starega jugeca al pa stoenko si pa moral komaj šenkat...
Fiat Uno 1.5 SX i.e. & Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo & Alfa Romeo 145 Twin Spark

Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če sep 16, 2010 8:38 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Najbolj smešni so pa nekateri, ki po eni strani itak mislijo, da je VW zanič in precenjen, po drugi se zgražajo, kako se jim lahko kaj takšnega zgodi(kot da pričakujejo od njega popolnost). Recimo nove Mazde in Kie lahko za iste posameznike rjavijo po mili volji, pa je vse super, če je odpravljeno pod garancijo. :bonk

Tuki ne gre za VW ampak za katerokoli znamko. Noben avto ne bi smel po 2 letih takole rjaveti brez očitnega razloga, če pa že, bi moral pooblaščenc hitro zamenjat, ne pa da mu moraš celo težit.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Če sep 16, 2010 9:25 pm

@~toMmy~
Kdo, pa je rekel, da je VW zanič? Tisti, ki ve, da serijska proizvodnja ne pomeni čaranje s čarobno palico, razumejo pojav napak. Ta Touran ni niti prvi in niti zadnji. Seveda mu pokrova ne bodo kar tako zamenjali, A3ji so rjaveli na vratih, pa so jih malo zapacali in to je bila rešitev, ne vem zakaj bi na VWju zamenjali cel pokrov.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če sep 16, 2010 10:05 pm

V mislih sem imel reakcije nekoga, ki pri VW naredi iz tega problema celo katastrofo, drugje(pri Mazdi) pa govori kot da se gre za pregorelo žarnico, hkrati pa se ima za precej nepristranskega. Saj konec koncev nima veze, le podkurijo me takšna pametovanja.

To da se dogaja povsod, ni sploh nič posebno čudnega, glede odprave napake pa vem, da bi zahteval menjavo in sem prepričan, da se jo da doseč.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe sep 17, 2010 2:15 pm

Hehe, verjetno je to letel name. :D

Dejansko, kot so že nekateri ugotovili, se tu ne gre za znamko avta pri kateri udari ven rja, ampak za način ter odnos firme, ki ti to potem popravi / ali pa NE popravi. In ja, dejansko je žalostno to, da pri nekaterih dosežeš svoje le, če težiš in težiš. :roll:

Glede mazde je bilo pa tudi že vsaj ene 30x opisano po dolgem in počez. Še enkrat na kratko: Čeprav sem bil 2. lastnik ter avta nisem vedno servisiral na pooblaščenem servisu in čeprav je šlo le za POVRŠINSKO RJO (ni bilo govora o kakršnemkoli prerjavenju!!), niso prav nič kompliciral, lepo sem prišel, se naročil in za čas popravila tudi zastonj dobil nadomestni avto. In to je odnos, ki ga kot stranka pričakuješ od resne firme.

Če pa že govorimo o znamki, me je pač začudilo, da se to lahko zgodi VW-ju zaradi lastnih pozitivnih izkušenj. Ker pleh je bila pa ena redkih stvari, s katero pri polotu nisem imel problemov. Na drugi strani pa te včasih tudi pojezi dejstvo, ko jih dosti pravi, češ, če japonec ali korejec rjavi je to nekaj normalnega, ker so pač j***a, ko se pa to zgodi nemcu pa takoj tisoč in en izgovor ter takoj vsi švaba-fani v jok in na drevo. :roll: In to je bil moj point.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Pe sep 17, 2010 4:00 pm

Polo78 je napisal/-a:Sicer pa tudi mene preseneča, da ima lahko VW take probleme. Ok, če pustimo vse ostale znane probleme ob strani, ki jih VW-ji imajo in ki sem jih tudi sam imel pri Polu, si pa na drugi strani nisem mislil, da tudi pleh ni več tisto kar bi moral biti. Pa četudi je to samo proizvodna šlamparija (v bistvu še slabše!), enostavno ni to to.


Kje je kak point tega dramatiziranja, razen tega, da komaj dočakaš, da še miliontič omeniš svojega "dragega" Polota? Pleh ni več tisto, kar bi moral biti? Zaradi ene napake? Potem, ko v Lexusu, ko crkne eno stikalo, ni več elektronika, to kar je nekoč bila itd.? Groza in strah!

Kaj si ti pri Polotu pričakoval pregovorno japonsko zanesljivost, robustnost Hummerja, športnost Ferrarija itd., da si tako razočaran, da se je treba še leta za tem patetično zgražat ob vsaki priložnosti? :roll: Pa daj si že enkrat zamisli, kako bi bilo, če bi vsak to konstantno delal pri vsaki znamki, kjer je enkrat imel težave! Sploh si pa ti eden redkih, ki ima v glavi zabito neko predstavo o VW-jevi popolnosti in izjemno potrebo po dokazovanju, da le ta ne drži. :lol:
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Pe sep 17, 2010 4:39 pm

Jaz sem zadnjič na svojem 7 let starem peugeot opazil eno rjo. Rja je na podvozju, ozirmoa na samem varu. Videti je površinska in je velikosti 1x1 cm, mogoče malenkost več. A me to more kaj skrbeti, ali je boljše da zbrusim pa na novo zvarim? Ali me treba skrbet da bo šla naprej rja proti pločevini?
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Pe sep 17, 2010 6:43 pm

timm je napisal/-a:Vse lepo in prav - pač tu in tam kakšen malo zarjavi. Ampak zakaj je pomembno, da je servisna knjiga potrjena??? A na servisu pleh kaj zaščitijo al kako?

To je ljubo pojdj*bavanje stranke zato, da se jim ni treba ukvarjati z njihovo rjo in jih obenem na ta način prisilijo v plačevanje njihovih oderuških servisov tudi, ko poteče splošna garancija.
Je pa očitno rja zadnje čase kar velik problem pri dosti avtomobilskih znamkah, tudi "prestižnejših". Problem je najbrž v vedno večjih ekoloških zahtevah, posledično tanjših nanosih in novih vodnih barvah ter seveda hitri proizvodnji... Potem pa takole kak skrit kotiček ni dobro zaščiten in začne kaj sekati ven. Kaj dosti mi ne moremo storiti, lahko ga le pogosto peremo, predvsem pozimi in upamo, da če bomo imeli težave, da bomo naleteli na vsaj za silo poštenega prodajalca/serviserja. :roll:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 20 gostov