Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
touran23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr avg 11, 2010 4:40 pm

KLIMA - 2 CONSKA

Napisal/-a touran23 Po avg 16, 2010 1:09 pm

Zivjo.

Zanima me ce mogoce kdo ve, koliko pride pri novih wolksvagnih če si daš iz ročne klime preurediti v avtomatsko - 2 consko klimo? Primer, najdeš avto skoraj z vso opremo, vendar ima ročno klimo, žele pa bi avtomatsko - 2 consko.

Hvala, LP.
 
karman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: So maj 22, 2004 2:35 pm

Napisal/-a karman Po avg 16, 2010 1:46 pm

Za vse, ki imajo željo namesto ročne klime vgraditi avtomatsko je tukaj link, kjer se je Pimpowski lepo potrudil in dokumentiral postopek zamenjave.
Marsikdo bo obupal nad idejo o zamenjavi

Še link http://www.pimpowski.de/climatronic_ein ... powski.htm

LP Karman :shock:
 
touran23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr avg 11, 2010 4:40 pm

Napisal/-a touran23 Sr sep 15, 2010 12:18 pm

Hvala, LP
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Sr sep 15, 2010 2:05 pm

In v čem je 2 conska toliko boljša od navadne avtomatske.....Nevem zakaj folk tko naseda marketinškim trikom,ker 2 conska klima je bol tk tk....v tko malem prostoru se ti razlika sploh ne pozna.No vsaj meni se ne.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Sr sep 15, 2010 2:06 pm

Tut js ne opazm neke razlike pa mam kr velik auto, tko da če že si predeli u automatsko
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr sep 15, 2010 2:36 pm

V prejšenm avtu sem imel polavtomatsko, v tem imam 2 consko in ne opazim nobene razlike. Hladita obe enako, edino vizuelno je mogoče 2 conska lepša ker ma digitalni display. To da se pozna razlika med levo in desno stranjo pa ne verjamem, je premajhen prostor.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Sr sep 15, 2010 2:46 pm

Se pozna, ce utisas babo...je lenivec dobro povedal :twisted:
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr sep 15, 2010 3:44 pm

gofra je napisal/-a:Se pozna, ce utisas babo...je lenivec dobro povedal :twisted:


Saj to je bistvo tega sistema! :lol: No pa tudi, če voziš kakšnega starega starša poleg, če je kdo v avtu prehlajen, če hočeš poleti čimprej in čimbolj diskretno ohladit avto, ko si sam, lahko na sovoznikovem daš nižjo temperaturo ipd. Razlika do 3 stopinje bi naj bila nekako največja še dosegljiva, kar ni tako zelo malo. Meni se zdi zelo vredu stvar!
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Sr sep 15, 2010 6:26 pm

Pozna se nič, prisoten je le psihološki učinek, da baba na ekrančku vidi 24 namesto 21 in potem jo ne zebe. Če ne verjamete, potem pustite na 24, nekako zakrijte prikazovalnik in najavite, da se je klima pokvarila in pač hladi obe strani na 21 - sigurno bo damo zeblo!

Je pa predelava iz ročne na avtomatsko verzijo res zahtevna, poleg tega pa so vsaj starejši VW s Climatronicom imeli tudi drugačen računalnik, za novejše pa ne vem.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Sr sep 15, 2010 7:43 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Pozna se nič, prisoten je le psihološki učinek, da baba na ekrančku vidi 24 namesto 21 in potem jo ne zebe. Če ne verjamete, potem pustite na 24, nekako zakrijte prikazovalnik in najavite, da se je klima pokvarila in pač hladi obe strani na 21 - sigurno bo damo zeblo!

Je pa predelava iz ročne na avtomatsko verzijo res zahtevna, poleg tega pa so vsaj starejši VW s Climatronicom imeli tudi drugačen računalnik, za novejše pa ne vem.


Si kdaj izmeril? Recimo v noge piha direkt in če je 2-3 stopinji razlike, je to že pri navadni klimi dosti.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Sr sep 15, 2010 8:28 pm

Sem meril in ko je huda vročina iz rež piha na okoli 6 stopinj ohlajen zrak, tako da lahko potniški prostor ohladi na znosno temperaturo. Tako mrzel zrak nikakor ne sme biti direktno usmerjen v človeka, še najmanj pa v noge, ker je to skregano z logiko ohlajanja.

Mrzel zrak moramo usmerjati navzgor (najraje v vetrobransko steklo), ker je težji in zato sam "pade" v nižje predele, če pa ga usmerjamo v noge, bo spodnji del potniškega prostora preveč ohlajen, zgornji pa premalo. Obratno grejemo - piha naj navzdol, ker se bo ogret zrak sam dvignil višje. Torej se bo ohlajen oziroma ogret zrak v vsakem primeru premešal in temperatura v potniškem prostoru bo nekje med eno in drugo nastavljeno vrednostjo. Seveda bo poleti bolj hladno pri nogah, pozimi pa bolj vroče pri glavi ...
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Sr sep 15, 2010 8:33 pm

:bow
zelo drag placebo efekt, po domače.
LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
Uporabniški avatar
scisco1
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: To dec 04, 2007 9:06 am
Kraj: Ljubljana&Dolina ljubavi

Napisal/-a scisco1 Sr sep 15, 2010 8:44 pm

Mel dvoconsko klimo, pa je bla cel čas naštimana na mono... Pač premajhen prostor v stilotu, da bi se lahko kej poznalo.
Pa še to, če me spomin ne vara si lahko mel razliko nekej stopinj in to je to.
Da ne omenjam da so me potem še lopute al motorčki za lopute začeli j...
 
Arni235
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So sep 18, 2010 5:13 pm

Napisal/-a Arni235 So sep 18, 2010 6:13 pm

Pozdravljeni.
Imam naslednji problem: v Passatu 1.9 letnik 2007 mi na desni strani piha bolj mrzel zrak, kot pa na levi, nekje za 4 5 stopinj razlike? In se mi v teh deževnih dneh na desni strani rosi vetrobransko steklo. Ve kdo za kaj gre?

Lp
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Ne sep 19, 2010 4:38 am

lenivec je napisal/-a:ok najprej nekaj da rešimo. vsi ki pametujete da ne deluje. kolko od vas ma dvopodročno? ne mislim s tem da se je 1x peljal do trgovine, ampak da jo dejansko ima in je dostikrat nastavljena na razl temperaturo.

meni ni jasno kak to da ne deluje. če pa mi vedno vsak jamra, da ga zebe (jaz sem pač tiste sorte človeka ki mu je najbol prijetno pozimi :) )potem ko si pa da stopinjo ddve sli tri višje je pa magično mir...


Ja eni so res pametni do konca, pa ne vem, če so kdaj izkusili solidno dvopodročno klimo! V golfu je učinek pri rihtanju temperature praktično enak, če imaš naštimano na "mono" al pa na dvojno. Se pravi, če rihtam za cel avto ali pa samo na svoji strani, so posledice do kakšnih treh stopinj razlike enake!

Toliko informativno, ker verjetno marsikdo ne ve, se pri tej generaciji climatronicov temperatura uskladi, če tri sekunde držiš tipko AUTO.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
dolenc46
Novinec
 
Prispevkov: 195
Pridružen: Sr dec 23, 2009 10:27 am

Napisal/-a dolenc46 Ne sep 19, 2010 8:58 am

Dvopodročna klima se pozna vsaj pri meni, razliko mislim da nimam omejeno, se pravi lahko eno stran da na vroče drugo pa čist na mrzlo.

Je pa tako kot lenivec pravi, nežnejši spol je ponavadi bolj premražen in rabi višjo temperaturo, da je lahko srečna.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 18 gostov