Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So jan 02, 2010 5:34 pm

martk je napisal/-a:Na range roverju (BMW M51 motor, 2.5 TD) v olju nič, v antifrizu olje. Preverjeno spihano tesnilo glave če ne kaj hujšega.
LP
Martin


Kmečka logika (ali pa samo 2 letna "plesna šola") te lahko uči, da pritisk nečesa vedno pahne nekaj tam kjer ni pritiska....... Olje 4-6BAR, voda cca 1+BAR ;) Kaj bo kam pahnilo :?: ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Ne jan 03, 2010 6:37 pm

lancia hf je napisal/-a:
martk je napisal/-a:Na range roverju (BMW M51 motor, 2.5 TD) v olju nič, v antifrizu olje. Preverjeno spihano tesnilo glave če ne kaj hujšega.
LP
Martin


Kmečka logika (ali pa samo 2 letna "plesna šola") te lahko uči, da pritisk nečesa vedno pahne nekaj tam kjer ni pritiska....... Olje 4-6BAR, voda cca 1+BAR ;) Kaj bo kam pahnilo :?: ;)


Si pa res veliko motorjev prešravfal... kaj se dogaja pri nizkih obratih v vročem motorju? 2. letnik plesne šole ;) pritiskipress
LP
Martin

P.S. Preden se kdo užali... tudi voda v olju ni nič posebnega. Če ti česarkoli zmanjkuje in se na zunaj ne vidi, se najbrž v motorju meša.
Zadnjič spremenil martk, dne Ne jan 03, 2010 6:54 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne jan 03, 2010 6:54 pm

Upam, da se ne voziš samo v prostem teku motorja. ;)
Potem pa je pritisk ogretega olja okoli 0,8 BAR
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Ne jan 03, 2010 7:51 pm

Upam da na semaforju ne tiščiš gasa, ko čakaš na zeleno. Dajva nehat.
LP Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
Matjaž87
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne jan 30, 2005 4:20 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Matjaž87 To sep 07, 2010 9:45 pm

Pozdravljeni
Ker je ravno govora o hladilni tekočini z oljem. Zanima me kako je najbolje prepucat motor da se znebiš olja v hladilnem sistemu? Namreč imam ta problem da se mi v hladilni meša še olje po menjavi tesnila glave.

LP
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan To sep 07, 2010 9:59 pm

Pozdravljeni

Staro olje, ali že novo??

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Matjaž87
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne jan 30, 2005 4:20 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Matjaž87 Sr sep 08, 2010 2:42 pm

Staro olje seveda :roll: vsaj upam avto imam od včeraj. Lastnica mi je povedala da je menjala tesnilo glave dve leti nazaj...sem upazu da je masten v hladilniem sistemu. Termostat odpre in ventilator se tudi odpre pa ni vidt da bi kompresijo nabijav v hladilno. Olje je tudi brez ''smetane'' tk da recimo da ji verjamem. Ker sem učeraj doliv 1liter vode, ker je bilo malo pod min zdej je pa max- ženske pa avto. Gre se za P106, 1.1 mlinček. ;)
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist Sr sep 08, 2010 7:09 pm

AudiFreak je napisal/-a:
Twin-cam je napisal/-a:
Glej ponavadi je tak da nizko turažne mašine ala seat, vw, audi,opel,... ni priporočljivo gonit do blokade oziroma malo pred blokado, to je mišleno če bi ga nonstop gono v zelo visoke obrate, torej pri tebi okrog 6000, če pa ga občasno pa nima kaj bit narobe ;) , pri visoko turažnih motorjih pa je zgodba drugačna, so že motorji tak nareti da je zelo len v nizkih obratih v višjih pa prav poskočen, torej kakšen suzuki , honde, fiat, alfa,... to pa so delani avti za visoke obrate in nebo nič narobe če ga boš gono v visoke obrate tudi pogosteje ali pa skoraj vedno, je pa treba pri obeh različicah upoštevati rdečo polje na obratomeru, moj swift ma recimo blokado na 7600, rdečo polje se pa začne komaj pri 8000 pa do 9500, torej v nobene primeru na dosežem točke ki bi bila škodliva za motor. Pa imam že 270000km prevoženih, večinoma tiščanja, tudi prejšnji lastnik ga ni šparal, pa delo ko urica.


Enostavno ne morem tu mimo. Audi ima v RS4 motor, ki gre do 8.500 rpm če se ne motim. Še vsak motocikel se pri suzukiju ne vrti tako daleč. Če je pa govora o avtih vrednosti 500€ na avto.netu, pol je pa audi res nizko turažna mašina. Rad pa bi tudi ob tej priliki videl suzukija, alfo, fiata, ki so narejeni za še višje obrate kot ta V8. 8)
Razen Honde seveda. To je druga pesem.


ker motor od audija rs 4 pa gre do 8.5 če je že pri 7 rdečo do 8 pa ima samo obrate???? aja pa ne pisat da se preko zavrti, ampakje že mimo 7 v rdečem in kaj to pomeni za motor vrjetno v tovarni niso dali rdeče barve ker jim je zmanjkalo bele hehe edin če imaš v mislih ta novejšega rs4 ki ga pa ne moreš primerjat z 15 let starim avtom ki ima pa tut že 8 v rdečem... kaj se pa tiče navadnih audijev pa tako že imajo 6 naprej v rdečem
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr sep 08, 2010 9:43 pm

Matjaž87 je napisal/-a:Staro olje seveda :roll: vsaj upam avto imam od včeraj. Lastnica mi je povedala da je menjala tesnilo glave dve leti nazaj...sem upazu da je masten v hladilniem sistemu. Termostat odpre in ventilator se tudi odpre pa ni vidt da bi kompresijo nabijav v hladilno. Olje je tudi brez ''smetane'' tk da recimo da ji verjamem. Ker sem učeraj doliv 1liter vode, ker je bilo malo pod min zdej je pa max- ženske pa avto. Gre se za P106, 1.1 mlinček. ;)


Pozdravljeni

Sperite sistem z vodno cevjo ( "šlauf" ), nalite notri vodo in spremljajte kakšne 15 do20 dni kaj se dogaja. V koliko se ne zgodi nič, spustite vodo ven in napolnite hladilni sistem z antifrizom.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Matjaž87
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne jan 30, 2005 4:20 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Matjaž87 Ne sep 26, 2010 9:17 pm

Kaj pa v primeru ko ne gre vse staro olje ven z vodo? Se dobi kašna stvar da stopi staro olje?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po sep 27, 2010 8:49 am

Dobi se tekočina za čiščenje hladilnih sistemov. Pranje sistema je zapleteno delo in terja znanje, če ne pokvariš motor. Vlivanje vode iz šlaufa v vroč motor, po izpustitvi prejšnje vode, vodi v pokanje bloka ali zvijanje glave, torej doliva se zelo počasi, da se lahko sproti segreva. V nasprotnem primeru gre za šok in prenapetost materialov. Zelo dosti ljudi je pokvarilo motor, pa so imeli najboljši namen. Saj še pri hitrem prehodu čez globljo lužo rad poči izpušni kolektor, odvisno od dostopnosti od spodaj. Enako velja za pranje motorja z Wapom. Merkejte.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Po sep 27, 2010 9:28 pm

Pozdravljeni

Ja, pri vročem motorju pa res ni zdravo spirati z mrzlo vodo, se bo naredilo več škode kot koristi. Za začetek pri hladnem motorju sperite sistem z vodo, potem pa se bo videlo ali je bolje ali se spet pojavla olje v hladilni tekočini.
Za spiranje hladilnega sistema pod pritiskom obstaja tudi naprava - spira se z mešanico vode in alkohola - v starejših delavnicah se jo še najde.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Matjaž87
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne jan 30, 2005 4:20 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Matjaž87 Sr okt 13, 2010 7:26 pm

Hvala za nasvete. Nakoncu sem menjal tako kot ste mi vi Fan priporočili. Menjal sem najprej z vodo po približno enem tednu vožnje cca 200kilometrov sem zaradi strahu zmrzali menjav z antifrizom. Ko sem menjav je bila tudi tastar antifriz za silo mal je na rumeno rjavo povlekel podobno kot olje vendar ni bil zelo kaln se je vidlo čez 10cm debelo plastjo. Ko sem spustil vodo je bila cista. Zaenkrat vse ok. Menjal sem pri hladnem motorju in odrazvečeval pri ventilčku in pri termostatu.
Še enkrat hvala.
LP
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov