Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
ZasX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne okt 17, 2010 7:25 pm

"Kašljanje" ter crkovanje motorja

Napisal/-a ZasX Ne okt 17, 2010 7:33 pm

Lp A.Com!

Torej gre se za Citroën XSaro 1.4i, 75KM, letnik 1997, 155000km prevoženih.
Pred kratkim je prebilo ventil v motorju, zaradi katerega je potem avto bil slabo odziven, cukal je, skratka nevozen. Peljal sem ga k mehaniku, ki je ventile menjal.
Ko sem prejel avtomobil, se je ta še vedno zaganjal (obrati poskakovali gor, pa tudi pod 1000, ki je nastavljen kot minimo). Avtomobil mi crkuje ter na nizkih obratih slabo vleče (do 2000 obratov). Ker ni imel časa, da bi popravil v petek, sem se odločil, da sam pogledam kaj je na stvari. Omenil je, da bi bilo potrebno očistiti loputo oz dušilec zraka. To sem tudi danes naredil. Lepo počasi vse razstavil, očistil ter nazaj sestavil. Filter zraka sem bil primoran pustiti zunaj, ker je nabit ter nepretočen za zrak. Mislim da do sedaj še ni bil menjan oz. je bil 1x. Tako sem se odpravil na testno vožnjo, brez filtra ter z očiščeno loputo. Stvar je seveda veliko boljša, boljše vleče, vendar še vedno cuka na obratih, na katerih je prej avto še vedno veselo peljal. V primerjavi z loputo, ki je bila zapackana, je avtomobil v boljšem voznem stanju.
V križušču, ko sem iz 2 prestavil v 1 in držal sklopko, pa mi je ta crknil. Doma pred garažo pa v 2, ko sem držal sklopko, obrati pšadli pod 500, vendar ni crknil.

Torej zanima me, kaj bi lahko še za hudiča bilo narobe?
Hvala lepa za odgovore!
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne okt 17, 2010 9:38 pm

Pozdravljeni

Hahahahahahahaha, kako pa to, da je vaš mehanik sestavil vse skupaj z krasnim zračnim čistilcem in zapacano loputo??

Lahko vam nagaja kisikova sonda ( lahko je potrebna samo čiščenja ) ali njen priključek ( konektor/stik ). V vsakem primeru bi bilo dobro vozilo priklopiti na tester.
Ali je motor v fazi??

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
ZasX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne okt 17, 2010 7:25 pm

Napisal/-a ZasX Ne okt 17, 2010 9:43 pm

Pojma nimam kaj je mehanik delal in kaj ni... Vem da so bili ventili vsi menjani ter glava brušena.
Motor deluje drugače normalno, ni problema.
Kje se pa ta sonda nahaja? Sicer ju3 peljem mimo, bomo videli kaj bo rekel, vendar vseeno bi prosil za opis lokacije.

Najlepša hvala ;>
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne okt 17, 2010 10:01 pm

Pozdravljeni

Na ispuhu. Poglejte od glave naprej, se vidi kot bi bila vgrajena svečka in iz nje so speljane žice. Tester lepo pokaže če nagaja kisikova sonda.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne okt 17, 2010 10:17 pm

Najprej pa daj filter not (nov) in probaj še enkrat
 
Uporabniški avatar
ZasX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne okt 17, 2010 7:25 pm

Napisal/-a ZasX Po okt 18, 2010 2:59 pm

Nov filter, stvar ista.
Bil pri mehaniku, ju3 zvečer peljem ker nima časa danes.
Pod gasom dela ok avto, vendar na nizkih obratih oz pri ustavljanju pa... Prej sem nahko na 1500RPM normalno vozil, ko sedaj cuka. Pri ustavljanju pa kar crkne.
Neverjetno res... Vsaj normalno da se bi dalo vozit.
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP To okt 19, 2010 8:57 am

Mogoče motorček prostega teka, men je podobno delal ampak na Mondeotu
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. To okt 19, 2010 9:18 am

Tole je isti motor kot v našem Saxoju l. 1998. Pri nas smo imeli podobne težave, avto je imel v prostem teku obrate, kot se je sam spomnu - sprva višje (cca 2500), tako da se je potem tudi v 4. sam peljal 60 ipd :D Na koncu pa so vrtljaji vedno padli pod 1000 in je stalno crkoval. Tako kot pravi Suljo, šel je elektromotorček. Pri nas je bil najprej ščiščen in je držalo 2-3 mesece, potem se je začela zgodba ponavljati in je bil menjan. Od takrat dela avto bp.

Lp, D.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To okt 19, 2010 11:43 am

Če slabo vleče nima to veze z bypass motorčkom, ki se vklopi, ko popolnoma spustiš gas. Očitno ti povezava na MAP senzor ali sam senzor nagaja. Da bi imel pa loputo kaj posebno, pa ne bi vedel.
 
Uporabniški avatar
ZasX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne okt 17, 2010 7:25 pm

Napisal/-a ZasX To okt 19, 2010 2:18 pm

Toraj varjanta bi bila, da bi doma lahko nekako to preveril in sicer imam v mislih, da bi odklopil konektor iz motorčka ter poskusil kako se pelje. Če je isto, je po logiki šel motorček. Ali se motim?
 
Uporabniški avatar
ZasX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne okt 17, 2010 7:25 pm

Napisal/-a ZasX Sr okt 20, 2010 3:00 pm

Evo, avto doma.
Problem bil pri odpiranju ventilov. Mehanik je nek kos menjal, ki je odpiral ventile in ta ni štimal. Tako da zdej je drugi noter in deluje kakor je treba!

Hvala vsem za ideje in pomoč! ;-)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov