Napisal/-a Firediver Če okt 21, 2010 5:04 am
Ker je blok motorja zajeten kos kovine, potrebuje čas, da se segreje oz. da se segreje motorno olje. Ravno ta "vztrajnost" potem drži toploto tudi, ko je motor ugasnjen.
Je že res, da se motor najmanj obrablja pri segretem olju in da je segreto olje bistvenega pomena za motor pri tiščanju..ampak..a imate res tak ekstremen način vožnje, da morate pazit na to, da je olje ogreto???
Mogoče je dobro, da si vgradite (če nimate že vgrajeno) merilnik temperature olja, pa magari z akustičnim signalom, da popiska, ko je olje ogreto, da začnete takoj tiščat..
Kot zanimivost: pri motociklu sem imel zraven temperature hladilne tekočine serijsko še indikator (pri 60°C), ki je sporočal, da se lahko začne tiščat..sicer je le posredna zveza med temp. hladilne tekočine in temp. olja, ampak verjamem, da je za marsikaterega tiščača to glavni indikator na vozilu.
Človek brez problema, to strašna je stvar!