Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Ali je optika pravilno nastavljena?

Napisal/-a maliBobi Sr avg 25, 2010 4:59 pm

Nekaj malega za poznavalce.....
Ker nimam skenerja bom pisal na "roko".

Zadaj:
Iztekanje:...........................Specifikacija
(levo +00°10`).......... (+00°10`)..........(-00°05` / +00°07`)
(desno +00°01`).......... (+00°10`)..........(-00°05` / +00°07`)
(skupno +00°10`) ..........(+00°20`)..........(-00°10` / +00°15`)

Previs:
(levo -01°30`)..........(-01°30`)..........(- 00°20` / + 00°20`)
(desno -01°03`)..........(-01°30`)..........(- 00°20` / + 00°20`)

Kot potiskanja:
(+00°04`) (ni podatka)

Spredaj
Iztekanje:
(levo +00°10`)..........(+00°10`)..........( -00°10` / +00°05`)
(desno +00°10`)..........(+00°10`)..........(-00°10` / +00°05`)
(skupno +00°20`)..........(+00°20`)..........(-00°10` / +00°10`)

Previs:
(levo -00°52`)..........(-00°35`)..........(-00°25` / +00°25`)
(desno -00°16`)..........(-00°10`)..........(-00°25` / +00°25`)
(razlika -00°35`)

Zaostajanje:
(levo +03°22`) (ni podatka)
(desno +03°15`) (ni podatka)
(razlika +00°07`) (ni podatka)

Glavni svornik:
(levo +00°23`) (ni podatka)
(desno +03°56`) (ni podatka)

Vključen kot:
(levo -00°28`) (ni podatka)
(desno +03°40`) (ni podatka)

Zunanje iztekanje pri obračanju:
(levo +01°24`)..........(+01°20`)..........( -00°30` / +00°30`)
(desno +01°40`)..........(+01°20`)..........( -00°30` / +00°30`)

Največji obračalni kot:
(levo -32°24`)..........(ni podatka)
(levo +39°24`)..........(ni podatka)
(levo +39°32`)..........(ni podatka)
(levo -32°01`)..........(ni podatka)
Upam, da je dovolj informacij, če je pa potreba še po čem pa kar z besedo na dan :D
Zadnjič spremenil maliBobi, dne Sr avg 25, 2010 7:23 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr avg 25, 2010 5:44 pm

Pozdravljeni

Manjka podatek:
- priporočene tovarniške nastavitve

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr avg 25, 2010 6:33 pm

če bi napisal o katerm avtu je govora, bi lahko poiskali tovarniške nastavitve in primerjali.......že pogon spredaj/zadaj zahteva različno nastavitev, tudi športno ali navadno podvozje ni enaka stvar in še in še........tako na "uč" je desna stan "čudna"......je bil avto razbit?
 
hrošč
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če sep 16, 2004 2:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a hrošč Sr avg 25, 2010 6:49 pm

Hm, kje pa bi se naslo priporocene tovarniske nastavitve? Se meni zdi, da se mi po optiki tudi cudno avto obnasa, ali pa je samo naklucje in je se kaj drugega slo na podvozju. Sicer pa se gre za avto P306 profil, l. 1996, 1.6 89km. Imam pa tudi izpis od Spana..
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Če avg 26, 2010 7:51 pm

Bilokdo.... :?
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če avg 26, 2010 8:26 pm

Če jest prav vidim in razumem zadevo, potem:

Zadni iztek levo ni ok, desno je ok. Skupno je ok.
Zadnji previs levo in desno ni ok.

Spredni iztek levo ni ok, desno tudi ne, skupno tudi ne.
previs levo ni ok,desno je ok

Vsaj men se tak zdi..

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Pe avg 27, 2010 6:21 am

kaj pa pravite na tole optiko?

Slika

mi je pa gume spredaj pobiralo po notranji strani, zadaj pa po zunanji, in spredaj mislim da jih je po desni še bolj pobiralo. So ble pa gume dve leti na istih kolesih, torej jih nisem menjaval spredaj nazaj in obratno. Za primer na zimskih gumah se sicer ni poznalo kaj da bi jih kje pobiralo. So ble pa letne tudi premal nekaj časa napumpane, tk da je verjetn tud zarad tega jih preveč pobiralo. Sm pa pol preventivno šel preverit optiko, pa je mojster reku da ni bla nč razštelana.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe avg 27, 2010 7:49 am

Kot povedano vsi izvajajo meritve, korekccije so uboge, izključno kotstekanja prve preme premikajo, pa še to večinoma najraje na eni strani, brez natančne določitve sredine.

@malibobi:
podatki so jasni. vhodna meritev; izhodna meritev; tovarniški podatek
spredaj je levo kolo preveč postrani, čudi pa me, da stekanja ni popravil.
Mogoče je bil en spodnji končnik slab pa te je prej poslal na menjavo.
zadaj je pa tendenca okvare na ležajih, zato je previs narobe kar precej.
tudi stekanja, ki je preveč v + ni imel kaj popravljati.

@pinny:
zadnja prema je na levi previs in stekanje narobe, avto gre postrani in žre gume, to popravi klepar.
prva prema je geometrično boljša, so ti pa edino, kar lahko na merilni mizi, stekanje postavili na pravo mero, in to kar precej, iz -8,01 na -0,4.
Zdaj gre avto precej mehkejše in nima težav pri prehodu na zebrah ali na mokro cesto.

Res je ta velik starejši kratkolasi sivi mojster na AMZS zelo dober. Ne samo, da zna ekran pravilno brati, tudi vplive pozna, kar pa za ostale delavnice po SLO ni ravno pravilo.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Pe avg 27, 2010 9:41 am

Dragan. Obvezna probna vožnja čez dunajsko, pa levo, pa parkirat. 2x union, pol pa nazaj.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Pe avg 27, 2010 11:31 am

joztom je napisal/-a:Kot povedano vsi izvajajo meritve, korekccije so uboge, izključno kotstekanja prve preme premikajo, pa še to večinoma najraje na eni strani, brez natančne določitve sredine.

@malibobi:
podatki so jasni. vhodna meritev; izhodna meritev; tovarniški podatek
spredaj je levo kolo preveč postrani, čudi pa me, da stekanja ni popravil.
Mogoče je bil en spodnji končnik slab pa te je prej poslal na menjavo.
zadaj je pa tendenca okvare na ležajih, zato je previs narobe kar precej.
tudi stekanja, ki je preveč v + ni imel kaj popravljati.


Torej kaj predlagaš-predlagate? Komu na štajerskem(lahko tudi LJ) koncu "zaupati" mojo težavo kar se podvozja tiče?
Aja sprednji levi končnik je bil zamenjan nato pa je sledila optika, ki je zgoraj.
Kaj bi naj seznam vse vključeval, ko bom šel, do mehanika, kaj mu naj povem?
Komu naj prepustim optiko? :?
 
Uporabniški avatar
J`Mavr0
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: To okt 11, 2005 7:25 am
Kraj: Maribor-[okolica]

Napisal/-a J`Mavr0 Pe avg 27, 2010 12:46 pm

Cizerl najjači v mb
Ima Beissbarth-a na laser.

lp;
Jernej
Slika
 
Uporabniški avatar
CheFF
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Ne nov 08, 2009 10:23 pm

Napisal/-a CheFF Pe avg 27, 2010 2:35 pm

J`Mavr0 je napisal/-a:Cizerl najjači v mb
Ima Beissbarth-a na laser.

lp;
Jernej


Zna nastavit samo po tovarniških podatki ali zna tudi kaj več?
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Pe avg 27, 2010 4:36 pm

cizerl dobro poštima. Zna tudi kaj več kot pa samo tovarniško nastavit. ;)
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Če okt 21, 2010 5:51 pm

jay je napisal/-a:cizerl dobro poštima. Zna tudi kaj več kot pa samo tovarniško nastavit. ;)


Ah, kako paše, ko po določenem času srečaš nekoga, ki dejansko dela to zakaj ga plačaš.
Stroji, ki jih imajo pri Cizerlu so kot mešanica star treka in star warsa - hi tec! Proti ostalim lokalnim mojstrom so vsaj svetlobno leto pred njimi.

Fant (Sklepam, da je sin od....) je zrihtal vse skupaj v sekundi dvajset. Najprej je pograjal, da nisem imel dovolj tlaka v pnevmatikah (vsak teden, no, skoraj vsak preverim tlak na OMV pumpi, ker imajo tistega digitalnega), ko sem mu povedel kje in kako se je nasmehnil in dejal, da je tisti števec zanič.

Pri optiki sem lahko skakal po delavnici in spremljal kako so številke iz rdečega polja skakale na zeleno. Sedaj je vse nastavljeno kakor je treba in verjeli ali ne avto več ne trese in teče lepo in gladko. Preveril je tudi podvozje in dejal, de je vse brezhibno v smislu - nič zvito.

Fantje, hvala za pomoč! Cizerla močno priporočam
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Če okt 21, 2010 6:44 pm

superca ;) saj ded se res potrudi in njegove reference obsegajo zajeten rang vozil 8)
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
Doche
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1975
Pridružen: Ne maj 06, 2007 7:24 pm
Kraj: Ried

Napisal/-a Doche Če okt 21, 2010 8:34 pm

Kakšno ima pa ceno Cizerl kaj te čase?
 
maliBobi
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Če jun 03, 2010 6:02 pm

Napisal/-a maliBobi Če okt 21, 2010 10:27 pm

Jaz sem plačal navadno optiko, tako se očitno reče nastavitvi na serijske parametre, 35€
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov