Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
simonk
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr okt 20, 2010 5:30 pm
Kraj: 9000

Izmenjevalnik toplote Peugeot 405

Napisal/-a simonk Sr okt 20, 2010 6:19 pm

Pozdravljeni, z iskalnikom si nisem mogel pomagati.

Peugeot 405, 1990, 1.6 65kW, brez klime

V hladilnem sistemu ni dovolj tlaka, avto se občasno rahlo pregreva (95-100oC), poraba hladilne tekočine je prisotna vendar majhna. Pod avtom in pokrovom nisem našel da bi kje puščalo. Ko ob segretem motorju nastavim max. gretje se občuti vlažen zrak in vonj hladilne tekočine vendar je vse skupaj znosno. Zato sumim na izmenjevalnik, dovodne cevi ali grelni ventil.

PROBLEM: Grelni sistem je težko dostopen, po servisnih navodilih gre za 40-delni postopek kjer treba odstaniti volan, večino armaturke in solato konektorjev. Delo sem pripravljen opraviti, vendar samo enkrat. Problem je če bom vse skupaj razstavil in potem tedne čakal na rezervni del.

Je kakšen način kako ugotoviti kateri del pušča ?, ali naj enostavno naročim in zamenjam vse za nekoliko večji strošek ?
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: Izmenjevalnik toplote Peugeot 405

Napisal/-a WMB Sr okt 20, 2010 7:18 pm

simonk je napisal/-a:Pozdravljeni, z iskalnikom si nisem mogel pomagati.

Peugeot 405, 1990, 1.6 65kW, brez klime

V hladilnem sistemu ni dovolj tlaka, avto se občasno rahlo pregreva (95-100oC), poraba hladilne tekočine je prisotna vendar majhna. Pod avtom in pokrovom nisem našel da bi kje puščalo. Ko ob segretem motorju nastavim max. gretje se občuti vlažen zrak in vonj hladilne tekočine vendar je vse skupaj znosno. Zato sumim na izmenjevalnik, dovodne cevi ali grelni ventil.

PROBLEM: Grelni sistem je težko dostopen, po servisnih navodilih gre za 40-delni postopek kjer treba odstaniti volan, večino armaturke in solato konektorjev. Delo sem pripravljen opraviti, vendar samo enkrat. Problem je če bom vse skupaj razstavil in potem tedne čakal na rezervni del.

Je kakšen način kako ugotoviti kateri del pušča ?, ali naj enostavno naročim in zamenjam vse za nekoliko večji strošek ?


Zgodila se ti je ekonomska totalka na avtu, berz karambola.
Definitivno če bi dal delat to enemu mehaniku, bi blo draži kokr je vredn avto, zato je dobro da narediš vse sam.
Pomoje oziroma 100% ti je šla pečka, ki je globoko v armaturi...je pa res, da je izredno veliko dela...
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Re: Izmenjevalnik toplote Peugeot 405

Napisal/-a LukL Sr okt 20, 2010 7:27 pm

simonk je napisal/-a:Pozdravljeni, z iskalnikom si nisem mogel pomagati.

Peugeot 405, 1990, 1.6 65kW, brez klime

V hladilnem sistemu ni dovolj tlaka, avto se občasno rahlo pregreva (95-100oC), poraba hladilne tekočine je prisotna vendar majhna. Pod avtom in pokrovom nisem našel da bi kje puščalo. Ko ob segretem motorju nastavim max. gretje se občuti vlažen zrak in vonj hladilne tekočine vendar je vse skupaj znosno. Zato sumim na izmenjevalnik, dovodne cevi ali grelni ventil.

PROBLEM: Grelni sistem je težko dostopen, po servisnih navodilih gre za 40-delni postopek kjer treba odstaniti volan, večino armaturke in solato konektorjev. Delo sem pripravljen opraviti, vendar samo enkrat. Problem je če bom vse skupaj razstavil in potem tedne čakal na rezervni del.

Je kakšen način kako ugotoviti kateri del pušča ?, ali naj enostavno naročim in zamenjam vse za nekoliko večji strošek ?


če boš sam vse razstavil, vzameš pečko ven in če že ne boš videl kje je vzrok, na izhodni cevi daš en čep, nekako zapreš, na vhodno cev pa pa pištolo za pihat in boš na pečki videl kje piha ven..
če je nova pečka draga, lepo obrusiš del kjer spušča vzameš tekočo kovino, zaliješ in daš pečko ob radiator ali peč, pa se naj suši cca.2 dni in to je to, po možnosti še 1x preveriš če še na katerem drugem koncu pušča...
 
simonk
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr okt 20, 2010 5:30 pm
Kraj: 9000

Re: Izmenjevalnik toplote Peugeot 405

Napisal/-a simonk Sr okt 20, 2010 9:46 pm

WMB je napisal/-a:Zgodila se ti je ekonomska totalka na avtu, berz karambola... Pomoje oziroma 100% ti je šla pečka, ki je globoko v armaturi...je pa res, da je izredno veliko dela...

Se mi je kar zdelo. Natančneje sem pregledal dokumentacijo in avto, in res so priključki grelnega elementa (pečke) zunaj kabine, torej v motornem prostoru. Kar pomeni le eno : pečko bo treba zamenjat. Ne vem kolk bo cena ampak dražja od radiatorja (150EUR) že ni, najbrž gledam kakih 100EUR. Da bo vsaj nekaj vredno nameravam menjati še obrabljen volan, stikalo višine žarometov, armaturne lučke pa še kaj.

Lotati pečko se mi ne zdi pametno, če ni narejeno 100% lahko v bližnji prihodnosti pričakujem presenečenje :roll: . Nič, namesto izleta čez vikend bo kar nek delovni vikend (že po navodilih je predvideno 5ur + 1/2h za volan + priprava pečke, jao jao :( ), par kletvic, barvni trakci, fotoaparat in dve kili potrpljenja

Hvala Vam
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Sr okt 20, 2010 10:45 pm

long shot, ampak poglej ali je možen dostop do pečke zadaj pri pedalkah. Na 206tki se je dalo in ni bilo potrebno vleči ven armaturke ter je bilo potrebno 1 uro dela namesto 5 (čeprav so bile potrebne ginekološke sposobnosti :lol: )

Lp
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Če okt 21, 2010 10:00 am

Par mesecev nazaj sem tole kalvarijo dal čez pri xsari. Predvidevam, da bo pri tebi podobno. Preden začneš kopat po avtu, se registriraj na pegueot.service.com in preveri točno oznako pečke, ki jo ima tvoj avto. Pol pa malo prekliči/pomailaj naše dilerje rezervnih delov (večina ima ali pa lahko naročijo). Najverjetneje ti bodo ponujali pečko od Valea, kar je OK. Preveri tudi, kako je izveden priklop cevi na pečko (pri meni je neko plastično koleno, ki se gor zahakla, itak sem polomil in sem moral menjat še to).

P.S. Preveri malo na pugi forumu, če je kdo to že delal in če je kaj slikovnega materiala - lahko pride zelo prav.
-----------------------
Romzis
 
simonk
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr okt 20, 2010 5:30 pm
Kraj: 9000

Napisal/-a simonk Pe okt 22, 2010 7:52 pm

Takole, armaturka sneta in pečka zunaj, definitivno začela puščat. Ni Behr ali Valeo ampak neka IPRA za katero mi prodajalci niso mogli pomagat. Plastčno koleno je 95% slično Behr, katero sem tudi kupil, le en "nosek" na kolenu je bilo treba zbrusit in zdaj paše. Nova tesnila, vijaki z odskočnimi podložkami in avto silikon bi morali povezavo zadihtat še bolje kot tovarniško, tu itak ni puščalo.

Obseg dela pa je res... :o , upajmo da bo jutri vse šlo skupaj.
 
punto05
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: To jul 10, 2007 4:40 pm

Napisal/-a punto05 Pe okt 22, 2010 8:15 pm

Kaj misliš staro pečko zadihtat in nazaj montirat ?

LP
 
simonk
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr okt 20, 2010 5:30 pm
Kraj: 9000

Napisal/-a simonk Pe okt 22, 2010 9:24 pm

Kje pa, pečka je nova, le koleno je malce drugačno in hočem da nova povezava 100% dihta.
 
simonk
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr okt 20, 2010 5:30 pm
Kraj: 9000

Napisal/-a simonk So okt 23, 2010 8:25 pm

Zaključeno, sem se končno rešil. Kaj takega pa nikoli več...
Priponke
Photo-0554.jpg
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So okt 23, 2010 10:43 pm

Tisto koleno s sklopko na feder ima v vsaki cevi noter O-ring in se ne dihta s silikonom, plastiko pa nekateri menjajo z toplovodarskimi bakrenimi koleni.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov