simonk je napisal/-a:Pozdravljeni, z iskalnikom si nisem mogel pomagati.
Peugeot 405, 1990, 1.6 65kW, brez klime
V hladilnem sistemu ni dovolj tlaka, avto se občasno rahlo pregreva (95-100oC), poraba hladilne tekočine je prisotna vendar majhna. Pod avtom in pokrovom nisem našel da bi kje puščalo. Ko ob segretem motorju nastavim max. gretje se občuti vlažen zrak in vonj hladilne tekočine vendar je vse skupaj znosno. Zato sumim na izmenjevalnik, dovodne cevi ali grelni ventil.
PROBLEM: Grelni sistem je težko dostopen, po servisnih navodilih gre za 40-delni postopek kjer treba odstaniti volan, večino armaturke in solato konektorjev. Delo sem pripravljen opraviti, vendar samo enkrat. Problem je če bom vse skupaj razstavil in potem tedne čakal na rezervni del.
Je kakšen način kako ugotoviti kateri del pušča ?, ali naj enostavno naročim in zamenjam vse za nekoliko večji strošek ?
simonk je napisal/-a:Pozdravljeni, z iskalnikom si nisem mogel pomagati.
Peugeot 405, 1990, 1.6 65kW, brez klime
V hladilnem sistemu ni dovolj tlaka, avto se občasno rahlo pregreva (95-100oC), poraba hladilne tekočine je prisotna vendar majhna. Pod avtom in pokrovom nisem našel da bi kje puščalo. Ko ob segretem motorju nastavim max. gretje se občuti vlažen zrak in vonj hladilne tekočine vendar je vse skupaj znosno. Zato sumim na izmenjevalnik, dovodne cevi ali grelni ventil.
PROBLEM: Grelni sistem je težko dostopen, po servisnih navodilih gre za 40-delni postopek kjer treba odstaniti volan, večino armaturke in solato konektorjev. Delo sem pripravljen opraviti, vendar samo enkrat. Problem je če bom vse skupaj razstavil in potem tedne čakal na rezervni del.
Je kakšen način kako ugotoviti kateri del pušča ?, ali naj enostavno naročim in zamenjam vse za nekoliko večji strošek ?
WMB je napisal/-a:Zgodila se ti je ekonomska totalka na avtu, berz karambola... Pomoje oziroma 100% ti je šla pečka, ki je globoko v armaturi...je pa res, da je izredno veliko dela...
Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov