Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist To okt 05, 2010 6:26 pm

Romzis je napisal/-a:
xalfist je napisal/-a:
Suljo20 je napisal/-a:Kolega ma najnovejšga Berlingota 1.6 HDI 90 konjev, pa mu pije recimo 6,5 litrov


Ja saj za ta novga sem napisto isto kot ti 6.5 ima porabo. Ampak taki kot so romzis tega ne razumejo ker ni slikic polek :)


Lej, da zaključiva.
Nekaj se hočeš delat pametnega, poskušaš me recimo prikazat kot slaboumnega in zaostalega, preberi raje svoje tekste (sem v 2. razredu osnovne šole pisal bolj razumljive kot ti danes). Verjel ali ne, komaj kaj razumem kar si napisal - še sreča, sicer bi verjetno spadal na tvoj nivo (tega si pa res ne želiva ane?). Tudi polpismenost bi ti lahko očital (ne napiše se "polek" ampak "poleg") pa ti ne bom :roll: .
Napisal nisi do zdaj še nič pametnega, niti podal odgovorov na vprašanja.

Tistim, ki vam dizli stari do 10 let in pod 300kkm žrejo preko 8l/100km: peljite na servis - k nekomu ki mu je za zaupat (ne h xalfistu se razume :lol:).
Konkretnega odgovora pa na forumu (tem ali kateremkoli drugem) ne more biti in ga tudi ne bo.


Kot prvo s kakšnimi stvarmi se ti obremenjuješ ko prebiraš forum ojoj, pišem narečno, saj ni to forum slovničarjev ali pa si zgrešil forum, če česar nisi razumel kaj sem napisal pa bi vprašal, če pa ne razumeš mojih postov pa jih ignoriraj.
Kot drugo ne delam se pametnega pišem to kaj vem iz lastnih primerov.
Kot tretje pišem poste večino v dveh temah,katerih nekaj vem. In ne v vseh samo da bi nekaj pisal in si nabiral poste.
Aja k meni ne more noben avta pripelat ker nisem mehanik ne iz te stroke, pa vem kolk vem o avtih pa vse kaj napišem napišem to kaj vem iz prakse, če česa ne vprašam, ne kot nekateri ki kaj preberete na netu ali tv to napišete.

Kaj si me vprašal sem ti odgovoril v postih ki jih očitno ne prebiraš redno, še primere sem ti dal polek mislim da na 3 ali 4 strani, če želiš ti jih kopiram na zasebno da se nebojo ponavljali v tej temi. Če želiš pa še dejanja pa lahko prideš mi natankaš avto pa se boma vozla in boš sam si lahko oddčital porabo na enem starejšem avto in novejšem avtu istih konjev in teže, bencinarja in disla lahko izbiraš ali pa sprobaš celo oba. :)
 
driver_101
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Po okt 11, 2010 8:39 pm

Napisal/-a driver_101 Po okt 11, 2010 10:33 pm

Uh tole se je pa razvilo v ornk debato ;).
No, moja povprečna poraba je okoli 5,7 pa ne pazim preveč nanjo. Večinoma vozim po omejitvah, edino na AC je večinoma med 130 in 140, imam pa nekje 50°% avtoceste, ostalo je pa podeželje s klanci in pa mesto (Lj). Imam pa P 407SW 2.0 HDI (136km) in za tako težak avto se mi zdi kar majhna poraba. Ključno za majhno porabo je kako pospešuješ in kdaj prestavljaš v višjo prestavo. Jaz prestavljam vedno pri okoli 2000 obratih in je moči povsem dovolj za normalno pospeševanje! Nevem zakaj eni terate dizla do 3000 obratov?? ne rečem pri prehitevanju ali pri vključevanju na AC...
Najmanjšo porabo sem pa imel na poti na morje (Pašman) in sicer točno 5l/100km pri vožnji od 130 do 150 + še vožnja po otoku.
 
Gregorijus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe okt 01, 2010 2:18 pm

Napisal/-a Gregorijus Po okt 25, 2010 11:57 am

Pozdravljeni.
Vozim Citroen C5 karavan 2.2 HDI automatik. Znano je, da ti motorji niso glih nevem kakšni šparovčki (razen pod pogoji kot sem jih bral v prejšnih postih). Moja poraba je lahko v mestu 15 litrov, lahko pa je tudi samo 6,5 litra če se vozim po odpri cesti cca. 90 km/h.
Velika možnost za večjo porabo je pri teh motorjih (2.0HDI,2.2HDI)problem z "luftmeserjem". Napake računalnik na servisu ne zazna, ker je le-to delna okvara senzorja. Če je senzor pretoka zraka (luftmeser) v defektu lahko ugotoviš tudi po tem, da avto nima dovolj pospeška in slaba končna hitrost?? :?:
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Po okt 25, 2010 12:50 pm

driver_101 je napisal/-a: Nevem zakaj eni terate dizla do 3000 obratov??


In zakaj ne bi? Se bi papir okrog batov vžgal?
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Po okt 25, 2010 12:57 pm

vojkostar je napisal/-a:
uros11 je napisal/-a:
bsheep je napisal/-a:Men se pa zdi da tak clovk k nezna vozt dizla z malo porabo je voznik k nima posluha za avto! Dizel ma ponavad ves navor in vso moc okoli 2000 obratov tko da takrat menjas prestave in tko mas malo porabo!

Fajn k se je vsaj mal folka najdl k je potrdil malo porabo na cliotu in tut ksn k ma 115 konjev da mu zre pod 5!


Ni res.

Dizel je tudi avto, ne pa neko čudo.

Menja se ga med 2 do 3 k obratov, ne pa pri 1000 ali 1200 ali 1500 obratih. Še mrzlemu nič ne škodi, če se ga "stera" (uau) do 3 k, ko se menja.

Lahko menjaš pri čudnih obratih, problem je, ko ga potem popravljaš na ta račun in se razilka v eur na 100 km izgubi, ko je treba dati par 100 eur za razne bonbončke, ki so se zjebali, ker se je vozilo pri nikakvih obratih.


če mrzlega dizla stiskaš redno nad 2500 obratov ti bo kaj kmalu črno kadil ter pil olje ;)

sicer pa če ti HDI kar naenkrat tok žre (pa da ti prej recimo ni) je lahko problem v pumpi, probej kak aditiv dat za čiščenje šob in sistema, eni dejansko pomagajo (ravno na svojem testiram)


Še en "fanatik". 2500 obratov za motor to niso nobeni obrati. Moj golf pri 290 kkm ni ne črno kadil ne pil olja. Isto passat z 250 kkm ne kadi črno in ne pije olja (več kot običajnega pol litra na 15 kkm).
Držalo pa bi lahko obratno, če mrzlega držiš na nizkih obratih, je mazanje slabše. Ah nima veze, obrati so tako majhni, da menjava prestave med 2 in 3 tisoč obratov motorju ne bo naredila nič slabega.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Po okt 25, 2010 1:02 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Ste kdaj slišali za navor in razliko le tega pri bencinarjih in dizlih? Če bi, potem bi vedeli zakaj se dizla prestavlja pri nižjih vrtljajih in da za prestavljanje ni potrebno da je navor ravno maksimalen. Če kljub temu tupite svojo, potem se usedite v dizla z avtomatskim menjalnikom in opazujte pri katerih vrtljajih prestavlja.

Sej je itak brez veze karkoli pojasnjevat kaj in kako, nekateri lahko z avtom naredijo brez večjih popravil 300.000 km, nekateri jih uničijo pri 90.000, prav tako je s potrošnim materijalom, Eni menjajo zavorne ploščice na 15.000, drugi lahko z njimi naredijo brez problemov 80.000 km.


STRUČKO, pri prenizkih obratih prestavlja avtomatski menjalnik, ki ni referenca za to, da se nanj nasloniš kot argument glede obratov, pri katerih prestavlja.

3 dizelne imam (sem imel), z njimi par 100 kkm in vsi delajo. Prvega sem matral pri nizkih obratih v prvih letih, potem pa ne več - me je pamet srečala, pa motor poslušam. Kot napisano zgoraj Golf III 90 KM mi je zdržal 290 kkm, ko sem ga delujočega, brez okvar, prodal - delal kot urca - Passat 115 KM - ga imamo 130 kkm, po števcu jih ima 250 kkm, razen vztrajnika nobenih mehanskih okvar na temo obratov.

Za eno malenkost mozgat raznim stručkom, ki zagovarjajo, da dizli ne smejo delati preko 2 kkm obratov, ker od tam dalje zgori papir okrog batov, se topijo turbine in kaj vem kaj:

http://www.communityhosting.net/tdiclub ... k-In_Guide

Če pa ti rata dobiti priporočila za vožnjo dizla, ki niso rekla kazala, lično spisana, kot motranja motorja na 0-1000 obratov za varčno in motorju všečno vožnjo, pa jih pripopaj.

Večina dizlov, ki ne pijejo olja, so bili dinamično voženi - ne terani v nezavest, temveč dinamično voženi v celem rangu obratov.

Evo še genialno vprašanje za stručkote - benzinarja bi lahko menjal pri 3000 obratih, dizla pa ne - ker je dizel iz papirja ali kaj, benz pa ne?
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Po okt 25, 2010 1:45 pm

Evo, še link - posneto s telefonom prej, sestavljeno iz dveh posnetkov - vsak naj si sam presodi, ali bo pospeševanje do 3k uničilo motor in vse skupaj:

http://www.youtube.com/watch?v=dXpSMXvga8Q

lp
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Po okt 25, 2010 2:19 pm

Js svojega ziher ne bom tiscal do 3000 obratov, ko je hladen.

Naceloma pa folk primerja navadnega bencinarja in turbo diesla. Turbina sicer ni iz papirja, vendar pocasi ali pa malo hitreje lahko pride do njene okvare.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To okt 26, 2010 7:49 am

Pri kolikor toliko močnem avtu je popolnoma nepotrebno siljenje v obrate. So pa enako nezdravi utrujajoči prenizki (pod1000) obrati kot previsoki. Več ali manj pri dizeljnu ni treba nad 2500-3000 skoraj nikjer po naših cestah, še posebej z mrzlim. Se pa vedno najdejo brezvezniki, ki menijo, da je treba v obrate. Na cesti je pomemben stalni dinamični tempo, ne pa utrudljivo zaganjanje in zaviranje.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4485
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver To okt 26, 2010 8:05 am

joztom je napisal/-a:Pri kolikor toliko močnem avtu je popolnoma nepotrebno siljenje v obrate. So pa enako nezdravi utrujajoči prenizki (pod1000) obrati kot previsoki. Več ali manj pri dizeljnu ni treba nad 2500-3000 skoraj nikjer po naših cestah, še posebej z mrzlim. Se pa vedno najdejo brezvezniki, ki menijo, da je treba v obrate. Na cesti je pomemben stalni dinamični tempo, ne pa utrudljivo zaganjanje in zaviranje.


Se podpišem pod to..zame je najpomembnejša tekoča vožnja, kjer hitrost vzdržuješ s plinom, tudi z odvzemanjem le-tega brez zaviranja, če se bližaš območju omejitve hitrosti ali kaj podobnega.

Jaz se npr. zadnjih 5 let vsak dan vozim po isti poti na šiht in se točno ve, kje so morebitne konfliktne točke. Na poti je tudi en "spust" s krožišča (kar velika nivojska razlika med krožiščem in potjo naprej v mesto), kjer sem prej vedno zaviral, sedaj pa sem ugotovil, da je bolje pustiti še tisti spust v 3. prestavi, da se zavira z motorjem, in šele potem prestaviti v 4. in 5. prestavo.

Za info: Zadnje povprečje moje Xsare z motorjem, ki je "predmet" tega topica je 5,2l na 100km. Vozim pa take poti, da nimam nikjer priložnosti za tiščat, niti ni varno..podeželje pač, kjer je državna cesta najboljša cestna povezava z omejitvijo 90km/h..
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
DJ-DUST
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Po avg 23, 2010 8:18 am

Napisal/-a DJ-DUST To okt 26, 2010 8:22 am

Zakaj pol niso dali na 3000 obratov blokade, zakaj je na 6k, 7k, ...?

Mislim da je logično da malo "prečistiš" motor vsake toliko z višjimi obrati. Da ne povem kako je Laguna 01' letnik 1.6 16V ki jo vozi mama zamorjena, ker se dejansko vozi do 3000 obratov maksimum že več let, avto ne gre nikamor, ne govorim da ne gre nikamor glede norenja pa njenih konjev, ampak dejansko ko smo jo nabavili in sedaj se ne more primerjati, avto nima odziva za tak motor...

Vem da govorite o dieselu in njegovi turbini, ampak za primer sem dolal bencinarja, katerega dolgoročno prav tako uničiš z vožnjo do 3000 obratov...

Kar se tiče mrzlega motorja, pa če ima človek v glavi vsaj malo logike, ga ne bo tiščal dokler se olje v njemu ne segreje na delovno temperaturo, govorim za diesel in bencin...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To okt 26, 2010 9:10 am

To je avtosugestija. Avto nima alg v dovodnih kanalih, kvečjemu slabše izgorevanje nekaj bolj zabije izpušne poti. O kakšni lenobi avta je težko utemeljeno govoriti, kakorkoli se v dveh urah nezamorjene vožnje vsak sčisti na nulo. Da bi se pa eno železo bolj in rajši vrtelo kot drugo, se pa že sliši čudno. V SLO je nemogoče konzumirati nabavljeno vrednost avta. Povsod so omejitve, razni Žlendri in bebavi znaki nas dušijo s pretirano skrbjo. Kje pa rabiš več kot 30% moči, pa razne obrate in pospeške? Na raznih testih občudujemo; orjaško moč, silno odzivnost, lego na cesti in take bolane. To uporabljajo v svobodnih deželah, mi imamo pač omejitve pa amen in si kojne in oznake na avtih samo kažemo. Zato ne bluzimo o zdravih visokih obratih.
 
Uporabniški avatar
DJ-DUST
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Po avg 23, 2010 8:18 am

Napisal/-a DJ-DUST To okt 26, 2010 9:12 am

Daj mi pa zaupaj, kakšen avto voziš?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To okt 26, 2010 11:19 am

Espace je na sliki, 2.0T s 170 kojni, pa je redkokdaj treba v 6.prestavi čez 3000 obratov, pod 1000 obratov pa gre nerad zaradi neumne konstrukcije dvomasnega vztrajnika. Prej sem imel pa 10 let 3.0/V6/24V z vrhunskim navorom in motorjem, tako da vem kaj pomeni do daske pohoditi po 360k km, ko sem ga februarja prodal.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr okt 27, 2010 6:57 pm

Dal sem skoz ene 6 dizlov (vse VAG) navadne D,TD in TDI. Poraba pr vseh poplnoma identična 5-6l na 100km,povprečje vedno tam nekje okrog 5.5l na 100km.
 
Gregorijus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe okt 01, 2010 2:18 pm

Napisal/-a Gregorijus Če okt 28, 2010 6:59 am

[quote="valvoline"]Dal sem skoz ene 6 dizlov (vse VAG) navadne D,TD in TDI. Poraba pr vseh poplnoma identična 5-6l na 100km,povprečje vedno tam nekje okrog 5.5l na 100km.[/quote]
Tu ni debata o VAG
 
[KEKEC]
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: Sr mar 01, 2006 9:38 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a [KEKEC] Če okt 28, 2010 10:37 am

Po vsej verjetnosti so dize hin!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov