Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dejankr19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe maj 28, 2010 1:05 pm

Audi A4 - volan cvili

Napisal/-a dejankr19 Pe maj 28, 2010 1:11 pm

Živjo

Mi lahko kdo pove, kaj muči mojega Audi A4 Avant, l. 2004
Na začetku se je stva še dalo prenašati. Ko si zasukal volan do konca v katerokoli stran, je začelo cviliti - na servisu mi je bilo rečeno nič hudega, ti audiji imajo premajhne šobe za servo in olje seka nazaj, ko obrneš do konca.
Stvar se je stopnjevala, da je začelo cviliti vedno, ko sem obračal volan na mestu.
Sedaj cvili ko obračam volan tudi kadar se počasi peljem.

Mi lahko kdo pove, kaj naj bi to lahko bilo??

Lp, hvala
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe maj 28, 2010 1:16 pm

Poglej, če imaš dovolj olja za servo, drugače pa to cvili pumpa za servo in jo bo treba dati obnovit oz diši po novi
 
dejankr19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe maj 28, 2010 1:05 pm

Napisal/-a dejankr19 Pe maj 28, 2010 1:29 pm

Ja sem pozabil napisati. Olje je bilo malo premalo, sem ga dolil, pa ni bilo nič bolje.
Tako je po vsej verjetnosti pumpa ane?
 
combe
Novinec
 
Prispevkov: 161
Pridružen: To sep 30, 2003 11:38 am
Kraj: Logatec

Napisal/-a combe Pe maj 28, 2010 1:29 pm

Jst sicer ne vem kako ma to audi narejeno, ampak pri mojmu fordu s-maxu je tud to delalo, pa so ugotovil da je filter v posodi za servo olje zapacan (ne me vprašat kako je to možno hehe), tako da je premalo olja teklo skozi. po menjavi posode za olje je zadeva utihnila in vse dela tko kot treba. strošek 50 eur, pumpa bi pa bla mnogo mnogo več...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Pe maj 28, 2010 2:15 pm

dejankr19 je napisal/-a:Ja sem pozabil napisati. Olje je bilo malo premalo, sem ga dolil, pa ni bilo nič bolje.
Tako je po vsej verjetnosti pumpa ane?


Pumpa je najbrš dobila po ušesih, zato cvili
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe maj 28, 2010 2:15 pm

pskoda je napisal/-a:
dejankr19 je napisal/-a:Ja sem pozabil napisati. Olje je bilo malo premalo, sem ga dolil, pa ni bilo nič bolje.
Tako je po vsej verjetnosti pumpa ane?


Pumpa je najbrš dobila po ušesih, zato cvili


x2 tako je, bo potrebna menjava
 
dejankr19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe maj 28, 2010 1:05 pm

Napisal/-a dejankr19 Pe maj 28, 2010 2:30 pm

Nene, cvilil je že veliko prej, ko je bilo olja dovolj, ni pa ga bilo tako zelo malo, da bi mu ga manjkalo. Malo pod minimumom.

Sem pa ravno dobil namig s strani serviserja teh pump, da je velikokrat težava v jermenici, da v bistvu sploh ne cvili sama pumpa, ampak jermen. Težava naj bi bila v tem, da zaradi kilomerov (235k) je jermenica že čisto gladka in ob večji obremenitvi trenje ne prenese sile in začne jermen malo spodrsavari.

Imam občutek, da bom spet zamenjal ene 5 stvari, na koncu bo pa ta šesta - po možnosti ena melnkost :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Audi A4 - volan cvili

Napisal/-a sašo5 Pe maj 28, 2010 3:17 pm

dejankr19 je napisal/-a:Živjo


Ko si zasukal volan do konca v katerokoli stran, je začelo cviliti ....

ko sem obračal volan na mestu.


prve "stvari" se je treba izogibat; oz. ko začutimo, da je volan "do konca" isti moment malo "popustimo".....

obračanje volana na mestu, je pa itak proti vsem pravilom.....

- Verjetno je hin pumpa, pri meni na B6 je bila pa zabasana cev, ko smo jo zamenjali, kakor tudi olje, je zadeva utihnila....

PS. olje v servo volanu bi se moralo obvezno menjat po 4-5 tih letih, pa naj kdo reče, kar hoče.....

dejankr19 je napisal/-a: Težava naj bi bila v tem, da zaradi kilomerov (235k) je jermenica že čisto gladka in ob večji obremenitvi trenje ne prenese sile in začne jermen malo spodrsavari. ........


če bi jermenica spodrsavala, bi bil volan v tistem hipu trd, nato zopet mehak, nekako na "intervale" zato to ni.......v cevi ni pretoka, zato stoka in joka, če ne pa definitivno črpalka.....

PS. in olje se meri tako, da je pri mrzlem motorju na minimumu, pri vročem pa na max.(je označeno na merilni palčici) se pa to pri vročini zelo razteza....
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Pe maj 28, 2010 4:31 pm

Pozdravljeni

Imel enak problem kot vi, vendar na B7 verziji. Pri meni je bila problem tista račna, na katero je nameščena jermenica. Ko več ni hotela preskakovati ob vibracijah, tako kot bi naj, je drsel jermen po njej. Od tod pa je prihajalo cviljenje, vendar pri meni samo v skrajno levem oziroma desnem položaju. Tam pri jermenici pa se je pojavil tudi tak rdeč prah, ki je po mehanikarjevih besedah znak za okvaro te račne. Menjali so mi komplet račno in jermenico ter jermen, in zadeva deluje bp že lep čas.

P.S. Preden sem dal menjati, to kar je potrebno sem obiskal najmanj 5 mehanikarjev, izmed katerih so trije že na daleč tulili da je pumpa, dva pa sta rekla da je račna in jermenica, in res je bila.

Morda vam bo kaj pomagalo.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
dejankr19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe maj 28, 2010 1:05 pm

Napisal/-a dejankr19 Pe maj 28, 2010 4:31 pm

Po nasvetu mehankarja sem špricnil mal WDja na jermenico pa na notranjo stran jermena. Stvar se je močno izboljšala, sedaj smo spet na prvi stopnji - zacvili, ko volan obrnem do konca, tega se pa tako ali pa tako izogibam. Tako da če bo ostalo tako, bom za nekaj časa še zadovoljen :)
 
dejankr19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe maj 28, 2010 1:05 pm

Napisal/-a dejankr19 Pe maj 28, 2010 4:33 pm

Sasqa je napisal/-a:Pozdravljeni

Imel enak problem kot vi, vendar na B7 verziji. Pri meni je bila problem tista račna, na katero je nameščena jermenica. Ko več ni hotela preskakovati ob vibracijah, tako kot bi naj, je drsel jermen po njej. Od tod pa je prihajalo cviljenje, vendar pri meni samo v skrajno levem oziroma desnem položaju. Tam pri jermenici pa se je pojavil tudi tak rdeč prah, ki je po mehanikarjevih besedah znak za okvaro te račne. Menjali so mi komplet račno in jermenico ter jermen, in zadeva deluje bp že lep čas.

P.S. Preden sem dal menjati, to kar je potrebno sem obiskal najmanj 5 mehanikarjev, izmed katerih so trije že na daleč tulili da je pumpa, dva pa sta rekla da je račna in jermenica, in res je bila.

Morda vam bo kaj pomagalo.

Lp
Saša



Saša hvala, bom se pozanimal okoli te račne.
 
dejankr19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe maj 28, 2010 1:05 pm

Napisal/-a dejankr19 Če sep 30, 2010 11:38 am

evo zadeva urejena

Avto sem peljal k Zoretu na Viču, ki je edini, ki ni že daleč vpil, da je servo pumpa, je pa takoj vedel kaj je.

Uglavnem - menjava sklopke na alternatorju. Sedaj vse OK
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Če sep 30, 2010 6:52 pm

Pozdravljen

Ja ravno tole sklopko sem mislil z račno. Pri meni je se to takoj opazilo, saj se je videl tak rdeč prah, kar je bojda znak, da gre počasi v 'maloro'. Tudi meni so to zamenjali in je bilo po menjavi ok.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
dejankr19
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe maj 28, 2010 1:05 pm

Re: Audi A4 - volan cvili

Napisal/-a dejankr19 Ne okt 31, 2010 9:23 pm

Evo, Audica spet prede, kot je potrebno :)

Uglavnem: Avto sem peljal k Zoretu na Vič, kateri je že ob prvem zvoku vedel kaj je. Zvok je sicer oddajal jermen - zamenjal mi je sklopko alternatorja!! Volan se sedaj vrti popolnoma tiho.

To je to :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov