Napisal/-a joztom So nov 20, 2010 1:01 pm
Ponavadi se najbolj splača menjati za rabljenega, če se najde primerna cena. To je izrazito spcialistično delo, potrebno je imeti vse načrte in navodila pa specialna orodja za prešanje delov narazen in skupaj, pa vrvice in dinamometre za zategovanje, da bi rekel, da je za eno firmo kvečjemu po eden dober v Slovenji. Za PSA bi verjel le Janezu v Šiški, ki dela avte za dirke, glave in menjalnike, tudi Hanzl pri njem, ali pa pri kom, ki ga je servis poslal na dodatno izobraževanje v matično tovarno. Vse ostalo pa ni za dolgi rok. Popravilo takoj preseže ceno rabljenega, že samo deli brez menjave. Res najprej poglej nivo in kvaliteto olja, kot ti je rekel @Fan. Ena stran ima ponavadi ležaj na polovici daljše polosi, odvisno od izvedbe, še to preveri, to pa je poceni, le potem olje doliješ.