AEnergy je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Akumolator ni, ker če bi bil slab ti ne bi vžgal po 12h bolje kot pa po nekaj urah, če bi bilo kontra ne rečem. Drugače pa ima aku indikator, če imaš original od magneti marelli-ja. Senzor na gredi je zelo pomemben, ker če ga odklopiš avto ne bo vžgal in res je da očitava položaj
možno bi res bilo, da ta senzor na gredi nagaja... samo mi na alfa forumu en poznavalec trdi, da če bi bilo kj s senzorjem da bi mi opoz.lučka svetila... ampak mogoče je pa senzor mogoče kj zapacan, pa dela sam prav ne kaže... drgač pa na alfa forumu reče en poznavalec da so al injektorji slabo obnovljeni al pa visokotlačna črpalka ne dela prav... ???
Jah, ponavadi je to dvoje (inektorji in pumpa), samo če praviš da ti je Jelen vse pregledal oz premeril zelo dvomim da je to, lahko pa greš kateremu drugemu da ti še enkrat premer če inektorji lepo razpršijo in če da pumpa dovolj pritiska, samo če je nekaj od tega bi tudi med vožnjo čutil, da avto izgubi na moči in nato spet dela normalno (občasno bi cukal).
Glede senzorja na gredi ne vem kako je to sigurno, da bi moglo pokazat oz svetit lučka, ker za LMM ne pokaže nič če narobe očitava, pokaže šele ko je popolnoma hin