Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mdivjak14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Po nov 01, 2010 10:45 am

Še enkrat vžig leon top sport

Napisal/-a mdivjak14 Ne dec 12, 2010 6:11 pm

Torej spet odpiram novo temo na enak problem. Bolj podrobno je že vse tukaj napisano viewtopic.php?f=6&t=80731. Sedaj bi le še dodal, da se mi še vedno isto dogaja. Servisirano je bilo: novo tipalo temperature (cca 30€), nanovo naložen računalnik in programirano za vžig grelnih svečk pri RSR-ju v ljubljani (125€), nov del tandem-predpumpe pri DTS Korenjaku na ptuju, ker sem hotel da mi jo nanovo zatesnijo, kao da bi mi luft potegnilo pri vžigu, ampak je bila počena pri tesnilu in so zamenjali z novim delom (300€), tu mu je tudi javilo napako, dize/šobe je rekel da so v redu. Nov povratni ventil na filtru goriva (10€). Vžge mi normalno samo kadar odklopim tipalo temperature. Kolkotolko mi lepo vžge in še vedno malo zakašlja kadar mu dam ene 5x kontakt, da kao svečke večkrat segreje. Dogaja se isto kadar je poln tank.

Sedaj pa: 1. Ali bi lahko vseeno bilo krivo spet tipalo temperature, glede na to da ni originalno ampak pač ponaredek v trgovini kupljeno??
2. Ali so lahko krive svečke, da še vedno grejejo in/ali so že lahko tak boge da premalo segrejejo v enem poskusu??
3. ali bi lahko bila pumpa v tanku pod zadnjim sedežem, da nima več takega pritiska kot bi morala imet??

LP in hvala za odgovore.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Še enkrat vžig leon top sport

Napisal/-a abbe Ne dec 12, 2010 9:59 pm

svece daj ven pa poglej po koliko sekundah zazarijo..
pau tako lahko iztaknes dovodno cev za nafto pa k das kontakt poglej kok nafte pritece(v loncek ki si ga predhodno nastimal)
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Re: Še enkrat vžig leon top sport

Napisal/-a Mgajvr Ne dec 12, 2010 10:21 pm

to dela isto pri hladnem in ogretem motorju?
sicer mi ni čisto jasno ampak pri takem servisu ko ti zamenjajo vse sumljive dele, pa da še vedno ne vžiga uredu, pa kot praviš zakašlja?!
a drugače vleče kot je treba? dobro preglej vse konektorje in cevke....
meni je oktavija podobno vžigala, samo da je zaganjač s težavo zavrtel pri hladnem motorju, ogret pa brez problema.
po obnovi pa nimam več problemov.
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Še enkrat vžig leon top sport

Napisal/-a sašo5 Ne dec 12, 2010 10:48 pm

mdivjak14 je napisal/-a:
Vžge mi normalno samo kadar odklopim tipalo temperature.

Sedaj pa: 1. Ali bi lahko vseeno bilo krivo spet tipalo temperature, glede na to da ni originalno ampak pač ponaredek v trgovini kupljeno??


če povežeš to dvoje, mislim, da je odgovor jasen....... :arrow: kupi original tipalo
 
mdivjak14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Po nov 01, 2010 10:45 am

Re: Še enkrat vžig leon top sport

Napisal/-a mdivjak14 Po dec 13, 2010 8:23 pm

Mgajvr je napisal/-a:to dela isto pri hladnem in ogretem motorju?
sicer mi ni čisto jasno ampak pri takem servisu ko ti zamenjajo vse sumljive dele, pa da še vedno ne vžiga uredu, pa kot praviš zakašlja?!
a drugače vleče kot je treba? dobro preglej vse konektorje in cevke....
meni je oktavija podobno vžigala, samo da je zaganjač s težavo zavrtel pri hladnem motorju, ogret pa brez problema.
po obnovi pa nimam več problemov.


To dela smo pri hladnem motorju. Vleče vredu. Sem prej bil pri mehaniku ker mi je menjal termostat in eno cev za vodo. In sma še ga priklopila na tester, ter sma gledala kako se kaj obnaša na testeju kako kaj avto laufa. Šobe so vse ok, je reko da bolše nebi morale delat, normalno delovanje imajo od -2 pa vse do +2 in še nekaj zravn in vse so delovale na istem nivoju in sicer med +0,1 in +1, edino egr in map/lmm senzor nama je začel postavljat vprašanja kajti map/lmm senzor ima priporočeno delovanje od 210% pa vse do 370 % on pa je deloval na nivoju od 450% pa vse do cca 570%, kar pomeni po moje domače mnenje se mu je začelo sfukat in je že lahko prvi razlog. In egr ventil kateri ima normalno delovanje nekje med 50% in 75%, on pa je deloval na 4%, vendar zarad tega ker je blindiran. obrati so bili konstantno na 903 rpm, vendar je motor pocukaval obrati pa vedno isti, verjetno je zaradi egrja pocukaval, nismo pa ziher. Drugi razlog pa je lahko ta, da ker je EGR blindiran, dobi LMM napačne podatke in se mu zato meša že pri vžigu. Najprej bomo egr naredili na orginal delovanje kot mora bit in nato še nov lmm. druga niam več idej.

Zdaj pa imamo spet uganke :D , vendar veliko jeze :evil:
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Re: Še enkrat vžig leon top sport

Napisal/-a Mgajvr Po dec 13, 2010 9:24 pm

čist tko za info: sem imel težave z vžigom, metanje v zasilni program in še bi lahko našteval. krivec je bil pa LMM, ampak na testerju ni nič pokazalo.
šele ko sem ga zamenjal z novim, je motor začel normalno delat. to je bilo pred dvemi leti.
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Še enkrat vžig leon top sport

Napisal/-a abbe Po dec 13, 2010 9:58 pm

4% pri rgr je ok,ker je blindiran in je vedno zaprt,to ni vzrok za potresavanje motorja,
lmm je isto normalno,ce je cez une kao priporocene vrednosti.al kar je ze,ker se delovanjelmm je gleda pri polni obremnitvi v 3. prestavi pri nekej 3000 rpm,sj ti to z modrimi pise nad merilnimi bloki...
tkod a bo treba naprej iskat tezavo.
ves kaj poglejta
kake podatke daje senzor temperature priu mrzlem motorju..
Ni vse res kar napišem
 
mdivjak14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Po nov 01, 2010 10:45 am

Re: Še enkrat vžig leon top sport

Napisal/-a mdivjak14 To dec 14, 2010 5:24 pm

abbe je napisal/-a:4% pri rgr je ok,ker je blindiran in je vedno zaprt,to ni vzrok za potresavanje motorja,
lmm je isto normalno,ce je cez une kao priporocene vrednosti.al kar je ze,ker se delovanjelmm je gleda pri polni obremnitvi v 3. prestavi pri nekej 3000 rpm,sj ti to z modrimi pise nad merilnimi bloki...
tkod a bo treba naprej iskat tezavo.
ves kaj poglejta
kake podatke daje senzor temperature priu mrzlem motorju..
Te meritve so bile gledane v prostem teku motorja in tud priporocljive vrednosti so bile za prosti tek. Tako da ne more bit vredu, ce ni med tisto serijsko vrednostjo.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov