Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mdivjak14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Po nov 01, 2010 10:45 am

Ožemanje v mašini in nihanje obratov

Napisal/-a mdivjak14 Sr jan 05, 2011 6:46 pm

Lep pozdrav. Imam sledeč problem. Zjutraj ko ga prižgem mi zelo grdo vžge potem pa laufa v prostem teku, vendar obrati nihajo med 800 in 1000 rpm niso niti za pol sekunde na miru in spredaj mašino kar cuka sem pa tja, ter nekaj pri mašini mi zelo glasno ožema, kot npr pri pralnem stroju. Tandem pumpa je nova. Po cca 10ih mimutah je tega konec.
Še en problem: se peljem po avtocesti 1, 2, 3, 4, 5 normalno pospešuje, nakar še mam vedno v 5. prestavi in pridem do cca 150 km/h začne cukat oz. trokirat, in dam v šesto, hočem pospeševat in samo cuka nič pospešuje. <

Avto je seat leon, 2002l, 1.9 tdi, 150 konjev, PD pumpe duse sistem
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Ožemanje v mašini in nihanje obratov

Napisal/-a abbe Sr jan 05, 2011 7:30 pm

jst svetujem da najprej das avto na tester da se mal pogleda.pa se poj od tm naprej resuje
Ni vse res kar napišem
 
mdivjak14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Po nov 01, 2010 10:45 am

Re: Ožemanje v mašini in nihanje obratov

Napisal/-a mdivjak14 Sr jan 05, 2011 8:21 pm

abbe je napisal/-a:jst svetujem da najprej das avto na tester da se mal pogleda.pa se poj od tm naprej resuje


Se avto je že bil velikokrat na testerju že zarad mrzlega vžiga pa nikol nič pokazalo za tole ožemanje in nihanje obratov, smo gledali po testerju da so vrednosti od injektorjev odlične, le LMM je bil na delovanju od 450% naprej (normalno pa je od 250 do 370), kar te sprašujem če je lahko lmm tukaj krivec. cca 2 tedna sem ugotovil da sem imel cevi za nafto pomešane. Dovodna cev je bila napeljana na povratni izhod iz tandem pumpe, nafta sploh ni šla skozi hladilnik nafte pod podvozjem in ni šla skozi tipalo za temp nafte, kar pomeni da je avto dobil nafto pri povratnem vhodu. Ugotovil sem s pomočjo programa etka in tudi naredil tako kot je v programu skicirano. Kaj meniš ti? Ali je lahko naftni filter zjeban zarad te spremembe in da zato cuka? Zanima me še samo kam mora biti puščica obrnjena povratnega ventila na naftnem filtru?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Ožemanje v mašini in nihanje obratov

Napisal/-a abbe Sr jan 05, 2011 8:42 pm

puscica nj bi bla obrnjena v smeri pretoka nafte,sepru proti tandem pumpi.
dvomim dabi znau bit krivec lmm.mozno bi bilo ce bi to blo zmeraj,sam teb se to preneha ko se motor malo ogreje.sobe tut dvomim da so.a je avto kj cipan al pa kokr kol drgac predelan,a egr ventil dela tako kot more?
Ni vse res kar napišem
 
mdivjak14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Po nov 01, 2010 10:45 am

Re: Ožemanje v mašini in nihanje obratov

Napisal/-a mdivjak14 Če jan 06, 2011 9:25 am

abbe je napisal/-a:puscica nj bi bla obrnjena v smeri pretoka nafte,sepru proti tandem pumpi.
dvomim dabi znau bit krivec lmm.mozno bi bilo ce bi to blo zmeraj,sam teb se to preneha ko se motor malo ogreje.sobe tut dvomim da so.a je avto kj cipan al pa kokr kol drgac predelan,a egr ventil dela tako kot more?


Mislili smo že mesce nazaj da bi bil čipan, ker še vedno imam probleme z mrzlim vžigom in sem bil novembra pr RSR-ju, da mi je računalnik nanovo gor naredo in je reko da ni čipiran ampak egr pa je bil blindiran. Sedaj ni več blindiran. Ker takrat na meritvah pr mehaniku je EGR tud delo 4%, moral pa bi med 70% in 80%.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 13 gostov