crxdelsol je napisal/-a:kak pa je ropot ?
meni se podobno dogaja, vendar avto deluje normalno vse, samo tak kot čriček se čuje zunaj avtomobila, ko stisnem utihne. kaj bi bilo ?
joztom je napisal/-a:Ko je pedal spuščen in košara sprešana drži lamelo, nima kaj ropotati lamela, kakorkoli že obrnjena, pri večini se to itak ne da zaradi prostora. Pri menjavi sklopke se preveri stanje vztrajnika, ali ne? Je pa na žalost ponavadi življenska doba dvomasnega vztrajnika nižja od lamele in košare, to je povprečno 120kkm. Ob odstranitvi zaščite, se da preveriti vztrajnik na dvigalu. Groba meritev, povprečno do 24 mm po obodu gre mehkeje, pozneje veliko trše trše ko prime drugi feder, če pa prosto pleše in opleta, pa je za zamenjat, ker poškoduje ojnične ležaje ali piramido menjalnika.
in kak vem kak vstrajnik imam na a3 1.6 8V 8L
TUNING_BOY je napisal/-a:Kolega ima sledeč problem. Avto mu v prostem teku ropota in to nekje pri sklopki ali menjalniku. Ko stisne sklopko pa utihne. Avto je Seat Leon Top sport 1.9TDI 150km. Menjalnik je na novo skupaj narejen. Menjani vsi ležaji, je pa dal noter fiksni vztajnik (lažji) in pa drugo sklopko (s fedrami) se pravi kit SACHS Performance. Kaj bi zdaj bilo krivo za to ropotanje. Je možno da je sklopka obrnjena narobe? Ali je že kdo to menjeval in če ve kak je prav obrnjena skopka.
Prosim za čimprejšnje odgovore. Hvala in lep pozdrav
Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov