Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Lambda sonda

Napisal/-a RedBull™ Ne nov 09, 2008 5:25 pm

Na audi-ju A3 1,8T (aum) motor,javlja slednjo napako:

17524 -oxygen (lambda) sensor heating b1 s1: open circuit

ter

17511 - oxygen (lambda) sensor heating b1 s1: performance too low

zanima me,zakaj sta dve napaki... pač za zadnjo vem,da kaže premalo vrednost,kaj pa prva napaka? No itak bo po vsej verjetnosti za zamenjati.

Aja,zanima me,kje v vag com-u lahko pogledam napetost lambde sonde... na katerem kanalu jo najdem? Mislim da se da nekje gledati celo sliko,kot na osciloskopu,ampak včeraj je nisem našel... si moram enkrat čas uzeti,ter malce bolj prečikirat..

... če bi mi pa kdo že prej pomagal,bi bil pa toliko bolj vesel :)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Pavka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 702
Pridružen: Po okt 16, 2006 4:08 am
Kraj: IZLAKE

Napisal/-a Pavka Ne nov 09, 2008 5:43 pm

17524 -oxygen (lambda) sensor heating b1 s1: open circuit

Odprt tokokrog..lambda je zanič.
Bolje se je slabo peljati kakor dobro hoditi
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po nov 10, 2008 5:54 pm

še eno vprašanje.... a se iz te napake razbere,katera lambda je zanič? Kajti ena je pred katalizatorjem,druga za njim.

Če se ne razbere,na kakšen način naj ugotovim,katero naj zamenjam??
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po nov 10, 2008 10:04 pm

Malo poglej gibljivo cev izpuha,da ti slučajno ne spušča... Ker lahko napiše tako napako zaradi počenega izpuha.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Po nov 10, 2008 11:18 pm

Pozdravljeni
Zmerite jih z OHM metrom in boste takoj vedeli katera nagaja. Tista s štirimi priklopi mora imeti na četrtem in tretjem kontaktu meritev 0-1V, na prvem in drugem kontaktu pa meritev1-5 ohm ( ko gledate konektor je prvi kontakt pri ravni steni ), druga ima dva kontekta, pomerite kontakte maritev mora pokazati 22-30 ohm. Torej če se meritve ne ujemajo je tista zrela za zamenjavo.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Po nov 10, 2008 11:49 pm

A ma celo 2 lambde ??? :D Res ???
Drgač pa kot je fan povedal najprej prevert tisti gibljivi del auspufa tam nekje zravn motorja. Lahka je predrt in zarad tega posledično lamda dobi napačnih podatkov.
Drgač pa sondo-e vn odšraufaj,čez noč daj v alkohol in je 50-50% šansa da bo spet delovala normalno,seveda će je lambda vzrok okvare.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To nov 11, 2008 12:18 am

ne 2 lambde ampak dve lambdi ;)

nevem kdo se je tu osmešil hehe

drugače pa valvoline,ne podcenjuj uporabnikov... ker tvoje znanje tudi ni na vrhuncu,kot sam misliš...

fan,vam pa hvala za odgovor... ki bo pomagal meni in še mnogim.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To nov 11, 2008 7:34 am

Lambda ima običajno 4 kontakte (rjavi konektor obrneš tako, da sta bolj razmaknjena žlebova na vrhu, takrat je kontakt 1 prvi na desni). 1-2 kontakti so kurjava, ogrevanje ob štartu in je običajna meritev pri snetem konektorju okoli 2 Ohma. Druga meritev se dela na ogretem motorju in v živo, kar manjka na gornjem opisu. Pri tekočem ogretem motorju je napetost na teh sponkah gibajoča med 0-1 Volta in praviloma niha. Počasneje vzorči, bolj je oslabela sonda. To je težko meriti, ker vsak pač nima namenskega pasivnega vmesnika za računalnik z merilnimi kontakti. Še najlažje to rešiš pri bližnjem Bosch servisu (Količevo, Kranj...poglej na internet). Tovarniške testne naprave pa so namenske in včasih do teh podatkov sploh ne morejo, primer je Proxia od PSA. Potem ti pa "strokovnjaki" menjajo vsevprek do bolnih zneskov. Zdaj so Lambde poceni in če ima avto čez 150k km nima smisla preveč čakati.
 
jason19
Novinec
 
Prispevkov: 227
Pridružen: To feb 01, 2011 7:04 pm

Re: Lambda sonda

Napisal/-a jason19 Če feb 03, 2011 10:23 am

Zanima me kako naj priklopim sondo. Kupil sem novo univerzalno in ima dva bela kabla en siv in enega črnega. Na vozilo so pa čist drugi in drugačne barve
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re:

Napisal/-a Vikking Če feb 03, 2011 10:56 am

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Zmerite jih z OHM metrom in boste takoj vedeli katera nagaja. Tista s štirimi priklopi mora imeti na četrtem in tretjem kontaktu meritev 0-1V, na prvem in drugem kontaktu pa meritev1-5 ohm ( ko gledate konektor je prvi kontakt pri ravni steni ), druga ima dva kontekta, pomerite kontakte maritev mora pokazati 22-30 ohm. Torej če se meritve ne ujemajo je tista zrela za zamenjavo.

Lep pozdrav


Koliko rmi je znano se to meri pri vroči lambdi?

Valvoline: to ni nič drugega kot čiščenje lambde, zato ne rabiš alkohola lahko se uporabi kar bencin Zadeva ni 50:50 uspešna, ampak bolj 3%. Pri takšni vročini in hitrosti izpušnih plinov, smeti že zdavnaj odgorijo, ostanejo saje in ogljik. Če to sčistiš dol sem papež, poleg tega bi potemtakem moral čistiti vsak dan. Lambda ni isto kot svečka.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov