Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
garage
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne jul 22, 2007 9:02 pm

vw 2.0tdi

Napisal/-a garage Ne jul 29, 2007 8:16 pm

Ali je gdo specialist za vw 2.0tdi? koliko lahko piha iz zamaška za olje na vrhu motorja seveda ,če ga odpreš pri vžganem motorju? Zakaj 2.0tdi občasno potresava?
 
Luky
 

Napisal/-a Luky Po jul 30, 2007 8:13 pm

ti potresava samo pri nizkih obratih?
jih imaš že čez 100k?
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Po jul 30, 2007 8:49 pm

Pri 2.0 TDIjih 103 kW je potresavanje posledica serijske napake na vztrajniku. Menjava, ki seveda pade pod garancijo, bo resila problem.
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent To jul 31, 2007 1:58 pm

motor med delovajem ustvarja nadtlak v samem motorju..torej je pihanje posledica nadtlaka.

če te zanima kako zgledajo zadeve med 'delovanjem' torej višji obrati pa koga prosi da medtem ko držiš odprt pokrov pošteno pritisne na gas (vsaj do rdečega polja).

potem pa pridi napisat kaj si ugotovil.
 
Luky
 

Napisal/-a Luky To jul 31, 2007 4:20 pm

Rjuhar je napisal/-a:Pri 2.0 TDIjih 103 kW je potresavanje posledica serijske napake na vztrajniku. Menjava, ki seveda pade pod garancijo, bo resila problem.


ka si ti prepričan da je to to???
ke si to zvedu?

fotru na servisu rekl da še ne vejo ka bi blo... pred kakim 2 mescim pa pozna vodjo servisa tam... sam avto ni vw ampak audi
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P To jul 31, 2007 4:23 pm

Luky je napisal/-a:
Rjuhar je napisal/-a:Pri 2.0 TDIjih 103 kW je potresavanje posledica serijske napake na vztrajniku. Menjava, ki seveda pade pod garancijo, bo resila problem.


ka si ti prepričan da je to to???
ke si to zvedu?

fotru na servisu rekl da še ne vejo ka bi blo... pred kakim 2 mescim pa pozna vodjo servisa tam... sam avto ni vw ampak audi

Dost pogosta napaka, nisi edini, ki se mu je to zgodilo. (če gre res za vztrajnik)
 
garage
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Ne jul 22, 2007 9:02 pm

Napisal/-a garage To jul 31, 2007 8:47 pm

ce prov razumem je nadtlak (pihanje) normaln pojav?
za vztrajnik pa dvomim ,da ga bi pod garancijo menjal ,ker je avto star ze 3 leta in ma cez 100tkm al mislte ,da se da kej zment?
sicer pa ne vem potresava samo obcasno ne vedno in to samo pod nizkimi obrati (štangas).Pri speljavanju ne trese nic .Po mojem bi treslo ,če bi bil vztrajnik.
Kaj pa če je kakšna šoba? ...)
 
Luky
 

Napisal/-a Luky To jul 31, 2007 9:29 pm

garage je napisal/-a:ce prov razumem je nadtlak (pihanje) normaln pojav?
za vztrajnik pa dvomim ,da ga bi pod garancijo menjal ,ker je avto star ze 3 leta in ma cez 100tkm al mislte ,da se da kej zment?
sicer pa ne vem potresava samo obcasno ne vedno in to samo pod nizkimi obrati (štangas).Pri speljavanju ne trese nic .Po mojem bi treslo ,če bi bil vztrajnik.
Kaj pa če je kakšna šoba? ...)


po mojem tud ni vztrajnik, ker pol bi ga mojem fotru že zamenjal...
šef servisne delavnce je reku da bo dal poizvedbo po ustalih servisih če je kdo odkril kaj bi blo sam še do dons ni blo nč je pa res d moj fotr ne tečnari neki kr zdej poleti itak ne rab tega karavana...
za nad 100tkm se da zment za več kot 3 leta pa mnde ne
 
2.0tdi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne jan 30, 2011 3:59 pm

Re: vw 2.0tdi

Napisal/-a 2.0tdi Sr feb 09, 2011 9:17 pm

Pozdrav vsem! Imam isti problem! octavia 2.0 tdi letnik 2007 problem z vztrajnikom. sicer ma avto 190.000km ampak vseeno...Zadnje čase opažam da mi avto na topel-hladen motor ko ga vžgem malo potresava potem pa po 2s neha,pa še ko ga tiščim do amena ko se res stvari razgrejejo slišim nekakšno sikanje..ampak niso kakšne cevi da ne bo pomote temveč vztrajnik!Zapeljem avto do pooblaščenca in kaj rečejo da je to vztrajnik in da ni še kritično ampak ga počasa vzema hudič.Vprašam za ceno in mi možakar reče da je od SACHA nov vztrajnik+kuplunga nekje med 550-600€ +delo seveda.Kaj naj si mislim drugega kot da sem vse steral u "pm".Avto je star 4 leta dvomim da bi tole šlo kakorkoli pod garancijo..drugače pa imam ročni 6.prestavni menjalnik.Kako bi se kaj obneslo z enomastnim?
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: vw 2.0tdi

Napisal/-a ~toMmy~ Sr feb 09, 2011 9:28 pm

Uporabi iskanje, o teh vztrajnikih smo napisali že kar nekaj strani oz. tem. Menjava na enomasnega je še najboljša rešitev.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
2.0tdi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne jan 30, 2011 3:59 pm

Re: vw 2.0tdi

Napisal/-a 2.0tdi Sr feb 09, 2011 10:20 pm

hvala za mnenje! l.p
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: vw 2.0tdi

Napisal/-a hippo Če feb 10, 2011 8:08 am

Počakaj malo z enomasnim, ker so tudi z njimi problemi.
Sicer je najboljše Sachs, ampak je tudi najdražji od vseh. Valeo (uvoznik) je lani 2x dvignu cene in so skoraj iste cene kot Sachs, lopovi. :evil:
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: vw 2.0tdi

Napisal/-a ~toMmy~ Če feb 10, 2011 8:24 am

hippo je napisal/-a:Počakaj malo z enomasnim, ker so tudi z njimi problemi.
Sicer je najboljše Sachs, ampak je tudi najdražji od vseh. Valeo (uvoznik) je lani 2x dvignu cene in so skoraj iste cene kot Sachs, lopovi. :evil:


Kakšni problemi pa? :?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: vw 2.0tdi

Napisal/-a hippo Če feb 10, 2011 9:21 am

Po krajšem času se pojavi rahlo ruženje pri nižjih obratih.
Kaj več lahko povem, ko bo Valeo prečekiral komplet.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: vw 2.0tdi

Napisal/-a joztom Če feb 10, 2011 11:00 am

Po prebiranju vseh forumov v roku pol leta ni bilo nikjer opaženih direktnih napak, vedno pa se lahko pojavi kaj drugega.
http://www.verstaerkte-kupplung.de/cata ... fbd4a4a791
je npr opis za 1.9tdi. Pri menjavi je potrebno paziti, da so črtice na istih mestih kot pri prejšnjem vztrajniku. Pri 2.0tdi jemlje signalizacijo na dveh koncih, na nokenveli in na glavni gredi, da je motnja izključena.
 
2.0tdi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne jan 30, 2011 3:59 pm

Re: vw 2.0tdi

Napisal/-a 2.0tdi So feb 12, 2011 4:10 pm

Posvetoval sem se na pooblaščencu pa so rekli da če bi dal enomastnega notr bi moral še cel sistem za kuplango predelat da bi to fukncionirali tako da bo treba dvomastnega notr dat spet :-(
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: vw 2.0tdi

Napisal/-a opelboy So feb 12, 2011 9:06 pm

Malo off.:
Amm, glih da te popravim: napiše se ENOMASNI in DVOMASNI, ker gre za maso in ne za mast :).
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: vw 2.0tdi

Napisal/-a joztom Ne feb 13, 2011 11:27 am

Zato ni treba k pooblaščencu, vedno se menja vztrajnik in košara in sklopka in potisni ležaj in semering na menjalniku in semering na gredi, pri Passatu je na posebnem ohišju. Dvomasni vztrajnik je boljši od enomasnega, ampak na žalost samo nov. Že po par tisoč dela sranje naprej, predvsem pri speljevanju, vožnji pod nizkimi obrati, rikverc v hrib, z drugo iz ovinka itd. Vedo je ta dilema, ali pustiti kot je ali menjati na klasiko. Klasika dela že sto let, ta nova j***a pa vsakogar ob denar spravijo. Res pa je, da večina šoferjev kupi Avto-katalog čez novo leto in si ogleduje performanse in dela brmbrm na toplem, na tehniko se pa ne spozna.
 
2.0tdi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne jan 30, 2011 3:59 pm

Re: vw 2.0tdi

Napisal/-a 2.0tdi Ne feb 13, 2011 1:46 pm

ja to se strinjam da je dvomasni boljši kot enomasni že zarad samega blaženja tresljajev. ampak kaj ko se zjebejo gumice in začne potresavati.Dilemo imam ker ne vem kaj bo po tem ko ga bom menjal normalno da bo vse kot treba samo koliko časa spet.Upam na najboljše.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov