Si siguren, da ga ni zabilo? Če ga ni, potem imaš zeloooooooo veliikoo srečo

Skratka:
Ventildekl odmontiraj. Na desni strani odmične gredi boš videl eno zarezo. Ta zareza mora bit poravnana z vrhom roba glave motorja. Ko je poravnana, jo še zakleneš, da se slučajno ne premakne. to narediš s kakšnim viličastim ključem, ki ga potisneš v zarezo.
Potem nastaviš motor v fazo. Za to pa že nucaš eno posebno orodje (štift). En vijak od alternatorja odšraufaš in v tisto luknjo porineš skozi blok motorja in našraufaš štift.Potem motor obračaš na roke dokler se glavna gred ne zadane v štift. Potem še nastaviš fazo bosch pumpe, jo s štiftom (ali kar s 6mm svedrom) zakleneš in to je to. Namontiraš rolce, španarje in jermene, jih našpanaš. Pol pa še samo pobereš orodje stran iz motorja, ventildekl našraufaš nazaj na glavo, motor parkrat zavrtiš na roke in če vse štima, pol zalaufaš.
LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.