lisko je napisal/-a: In s kakim silikonom bi se zatesnilo? Spusti praviloma vedno semering in nikoli tesnilo.
lisko je napisal/-a:Pa kaj je z vami ljudje? Če avto preneha gret (sploh r5 bencinar) pomeni , da mu zmankuje hladilne tekočine in črpalka ne vleče več vode po sistemu (ker je na najvišji poziciji motorja). In s kakim silikonom bi se zatesnilo? Spusti praviloma vedno semering in nikoli tesnilo. Vodo enostavno preveriš tako, da snameš raztezno z nosilcev in jo dvigneš nad kiler ob enem pa odviješ čep na cevi, ki gre iz vodne črpalke na kiler (seveda v raztezni mora bit dovolj hladilne tekočine) In ko priteče voda iz čepa je sistem poln. Avto poženeš za par minut in postopek ponoviš. Jermenica je nabita na aksi in ne gre dol. Nova črpalka pride 38 evrov....
joztom je napisal/-a:Ko pade voda pod nivo, začne teči semering v pumpi brez mazanja (z vodo) in zariba in pozabite na silikone. Dokler še ni glava zvita pa zamenjaj pumpo in ne drekaj. V naslednjem hipu bodo stroški višji od vrednosti avta.
Pavka je napisal/-a:Kaksni problemi zaradi crpalke!!! Zamenjaj jo, pa je...
Mgajvr je napisal/-a:in je bila vodna črpalka že kdaj menjana? ker mogoče je že naredila svoje in je zrela za menjavo.
zakaj bi si 2x delal stroške in kar na slepo tesnil morebitne slabe spoje. zadevo zamenjaš, pa je ziher mir.
ales23 je napisal/-a:Pavka je napisal/-a:Kaksni problemi zaradi crpalke!!! Zamenjaj jo, pa je...
Cenejše možnosti ne veljajo?
lisko je napisal/-a:To delaš pri ugasnjenem avtu. Dvigneš posodo in odviješ vsak čep posebej. Ko teče voda iz vseh jih zategneš...namestiš posodo in poženeš motor. Segreješ do delovne temparature (tipaš cevi in počakakš da vklopi ventilator ( če si boš pomagal s kakim termometron za info. ventilator vklopi pri 95 stopinjah)). in pustiš da se ohladi in postopek ponoviš.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov