
kiki13 je napisal/-a:Danes menjal naftni filter pri cliotu 1.5 dci letnik 2003, 60 kw. Avto ima prevoženih realnih 130 tkm, vožen umirjeno.
Ker sem veliko bral o opilkih v nafti in posledično odpovedi črpalke, šob ter velikimi stroški, sem star filter razbil, nafto vlil v posodo in takoj videl na sončni svetlobi "zlate" opilke (pojavilo se jih je tudi nekaj na magnetu, ko sem ga potopil v nafto). Ven sem vzel notranjost filtra, vendar po hitrem pregledu (ker nisem imel časa) nisem opazil opilkov. Nato sem pregledal v usedlino v filtru, in so opilki lepo vidni in jih je v notranjosti vsaj dvajset (zelo majhne velikosti).
Do sedaj nisem imel posebnih težav z avtom, avto gre tudi sedaj brez težav, nobena lučka se mi ne prižiga.
Ali lahko pričakujem najhujši scenarij? Prosim tiste, ki so te stvari menjavali in pregledovali filtre, v katerih so bili opilki, naj povedo koliko in kakšne velikosti so ti opilki? Koliko kilometrov menite, da se je še možno prevoziti brez težav?
Ali je možno na kak način preprečiti najhujše?
Prosim, da napišejo odgovor tisti, ki imajo s tem izkušnje. Že vnaprej hvala za mnenja in pomoč.
pilon je napisal/-a:Ko sem še sam imel Cliota 2002 letnik z kritično DELPHI-jevo črpalko, sem mu konstantno vlival dvotaktol zraven nafte.
Cirka 2,5 dl na tank.
Po raznih forumih je kar nekaj pozitivnega napisanega okoli tega, žal bolj malo o dolgoročnih morebitnih slabih posledicah (vplivi olja na zapacanje injektorjev, itd)
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov