lil indian je napisal/-a:Malo kadi sicer (črno), ampak mehanik mi je rekel da to zato, ker je zapacan FAP filter (bo treba v kratkem sčistit).
Pa kam za vraga to voziš avto? Kot prvo, dizel z DPF filtrom NE SME kadit, filter se na vsake toliko časa regenerira oz. ščisti sam - odvisno kakšne vožnje imaš - če imaš dosti relacije se čiščenje vklopi redkeje, če imaš dosti mestne vožnje pa pogostje. Da račanulanik ve, kdaj je treba zagnati čiščenje, mora na motorju pravilno delovat EGR ventil - se pravi da ni zabasan oz. pokvarjen.
Če do čiščenja/regenracije ne prihaja je očitno nekje nekaj narobe - takrat se mora NUJNO poiskati vzrok. Čiščenje pa se potem zažene z testerjem oz. računalnikom, torej manualno. Če do čiščenja predolgo ni prišlo se DPF tako zabaše, da je za v smeti, takrat imaš 2 opciji - odstranitev filtra in preprogramiranje motornega računačnika (ECU), da lahko motor brez težav deluje brez filtra, ali pa nakup novega filtra (cca 2000 €). V redkih primerih se lahko filter tudi fizično očisti, če za to še ni prepozno.
Pomembno je tudi da uporabljaš motorno olje, ki je primerno za DPF filtre, torej mora zadostiti C2 oz. C3 standardu! Ob uporabi nepravilnega olja se filtru lahko skrajša življenska doba.