pixie je napisal/-a:Odvisno kakšno menjavo motorja mislite.
Vsekakor potegne za sabo tudi homologacijo, ki pa je možna le, če imaš potrdilo o strokovni vgradnji(mehanik z licenco, ki izda račun) ter če se je motor serijsko vgrajeval v ta avtomobil.
od tehničnega pa motor kot sam, elektroniko, menjalnik, polosovine (morajo se prilegati na pesto, prilagoditi in ojačati podvozje in zavore. To bi bilo v glavnem vse, možno pa da sem še kaj pozabil.
zlica22 je napisal/-a:Takole na "slepo" brez da bi se vedelo za kaj točno se sploh gre je težko odgovarjat...
lisko je napisal/-a:zlica22 je napisal/-a:Takole na "slepo" brez da bi se vedelo za kaj točno se sploh gre je težko odgovarjat...
Ne vem kaj bi bilo težko "na slepo" ....v avto bi rad dal drug motor.Dejstvo in vprašanje. Torej en primer. Lahko dam v R5 od espaca 2.2DTI motor? Serijsko se ni vgrajeval....torej je potreben atest. in to je vsa logika.
zlica22 je napisal/-a:lisko je napisal/-a:zlica22 je napisal/-a:Takole na "slepo" brez da bi se vedelo za kaj točno se sploh gre je težko odgovarjat...
Ne vem kaj bi bilo težko "na slepo" ....v avto bi rad dal drug motor.Dejstvo in vprašanje. Torej en primer. Lahko dam v R5 od espaca 2.2DTI motor? Serijsko se ni vgrajeval....torej je potreben atest. in to je vsa logika.
Nevem, ne razumeš me... Če bi povedal konkretno za kateri motor in kateri avto se gre bi bilo veliko lažje odgovorit...
Kaj če bi nekdo imel v mislih avto r5 in motor vw transporterja in tega ne pove-govori na splošno, kot se je govorilo zgoraj (sicer pretiravam, ampak možno je vse).
Lahko mu rečeš, da ga lahko vgradi in je zato potreben Atest. Vprašanje pa je, če je to sploh "pametna poteza"... Da o opravljenem atestu, trudu in denarju ne govorim.
Če pa je človeku zaribal motor pri petki in hoče vanj vgradit motor cliota, ker ga ima pri roki ter to "konkretno" pove je zgodba popolnoma drugačna...
pixie je napisal/-a:tu se gre za alfin 145 boxer v hrošča... kar ne gre niti homologirat, niti hlajenje ne ustreza...
z samim avtorjem sma se preko ZS pogovarjala zato sem cvedel zakaj gre...
Razen če sem se zmotil in ima Alfa zračno hlajenje, kar pa dvomim
pixie je napisal/-a:Lisko![]()
najboljš bo kar 2.2![]()
pa lahko kar še spredni del dodaš da bo dovolj prostora
lisko je napisal/-a:
Kok se men zdi sta oba tvoja primera dokaj podobna....ne motor od VWja ne od cliota se ni vgrajeval v petke....torej enako sranje. Torej po tvoje bi v petko brez nekih naporov spravil motor od cliota....Pa bi verjetno bil precej podoben napor not spravit motor 1.8T od Vwja....
Če človeku zariba motor ga bo menjal z enakim ali mogoče močnejšim (iz enake družine) ampak v tem primeru bi vprašanje bilo zastavljeno drugače. V prvem postu pa sem zasledil, da se gre za predelavo in človek potrebuje informacijo ne pa "pametovanje" kako se to ne splača in oh in sploh ( kar pa je že šport tega foruma).
lisko je napisal/-a:pixie je napisal/-a:Lisko![]()
najboljš bo kar 2.2![]()
pa lahko kar še spredni del dodaš da bo dovolj prostora
Jah če so spravli not 3.0 V6 od lagune.....zakaj neb pol jaz 2.2?
pixie je napisal/-a:lisko je napisal/-a:pixie je napisal/-a:Lisko![]()
najboljš bo kar 2.2![]()
pa lahko kar še spredni del dodaš da bo dovolj prostora
Jah če so spravli not 3.0 V6 od lagune.....zakaj neb pol jaz 2.2?
Zaj si me pa ujel ti lisjak.Sej sm vedo za R5 V6 mislim da je imela oznako Alpina če se ne motim, vendar sem na ta model pozabil...
Sej nisem reko da ne moreš... Vendar čez homologacijo brez vez ne prideš ali a-testov, kar si pa sam povedal da je kar komplicirano.
lisko je napisal/-a:
zlica22: V mislih sem imel DCIja ....sem že mal pozabu na stare cliote. Tist pa res ni nek problem.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov