Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
_TOMMY_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če maj 05, 2011 3:04 pm

Fiat Uno 1.1

Napisal/-a _TOMMY_ Če maj 05, 2011 3:42 pm

Zdravo. Jaz mam pa sledeč problem..
Na Fiat Uno l.95 ( 1.1 motor) sem pred kratkim menjaval tesnilo na glavi.
No tesnilo sem uspešno zamenjal in nastavil motor na oznake (cajhunge) ki sem
si jih zarisal pred tem ko sem snel glavo.
No ko sem probal vžgati motor .. mi ni vžgal in mi je tak čudno klepal pa nazaj na fergazar
je sikal pa pokal....
Prvo sem mislil da sem narobe dal remen gor.. pa ga nisem..
No pol pa sem ga nastavil tako kot piše v autodati.. pa ni bilo nič boljše
Kak pa sem začel malo vžig obračat pa je že začel kazat boljše znake ..
No zaj sem zobati jermen prestavo za tri zobe pa mi avto vžge .... no z muko
pa tak pod zmernim gasom laufa.... ko mu pa daš gas pa avto crkne ..
Saj če bi še lahko vžig bolj obrnu bi pomojem bilo še boljše, ker kaže znake
na boljše....

No zaj pa mene zanima če bi kdo vedo
kaj bi lahko to bilo..

Hvala vnaprej ..
 
Uporabniški avatar
baroax
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Sr apr 05, 2006 3:01 am

Re: Fiat Uno 1.1

Napisal/-a baroax Če maj 05, 2011 4:33 pm

Če je bil jermen pravilno nameščen (motor v fazi) i ti je pokalo v fergazerju si verjetno zamenjal vžigalne kable na svečkah. Tako se je meni zgodilo in smo samo pravilno namestili kable in je blo ok.
 
Uporabniški avatar
baroax
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Sr apr 05, 2006 3:01 am

Re: Fiat Uno 1.1

Napisal/-a baroax Če maj 05, 2011 4:44 pm

_TOMMY_ je napisal/-a:No zaj sem zobati jermen prestavo za tri zobe


Očitno ne veš kaj delaš, pa ne mislim za slabo. Ti bo še kašne ventile povilo pa bo porcija.
Kliči kašnega mehanika da ti to zrihta.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6588
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Fiat Uno 1.1

Napisal/-a Fan Če maj 05, 2011 5:26 pm

Pozdravljeni

Motor ni v "fazi"!! Ne prižigajte motorja!!
Pogonski jermen dol, pokrov ventilov dol, najprej postavite motor v sredino ( bati niso niti dvignjeni, niti spuščeni ), postavite glavo motorja v "fazo" - prvi cilinder na vžig, postavite motor v "fazo" - ko je bat v prvem cilindru zgoraj, se mora pokrivati "cahen" - blok/jermenica. Pogonski jermen nazaj, pravilno nastavite napenjalec jermena, po potrebi nastavite stopinje vžiga in se veselo vozite.
V koliko kaj od naštetega ne razumete.........................hja, potem bo najboljša/najcenejša izbira, da vam to uredi nekdo, ki ve kaj dela ( mehanik/mojster/popoldanec.................... ).
Kakor vam je bilo že napisano, če boste vstrajali z raznoraznimi sprobavanji in prižiganji motorja, vam lahko pokrivi ventile, kar pa posledično prinese dodatni strošek popravila. Potrebno je upoštevati, da je lahko ceneje, včasih najdražje.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Re: Fiat Uno 1.1

Napisal/-a xalfist Če maj 05, 2011 8:22 pm

sam sem imel unota 1.1, in sem tut sam menjavo tesnilo glave. Motorja sploh ni težko nastavit ker ima vse oznake na motorju, in na onem kaj ventile odpira je tak krogec gor, nimaš kaj zgrašiti. Maščobo z motorja vreji dol ščsti pa boš jih zagotovo najdo, pa more avto kresnit. Če si vse to dobro naredo pa avto še vedno ne dela pol pa si vrjetno kable zamenjo?

Te oznake ko si reko da si si nariso niso zanesljive, ker ne pride več vse lepo skup, sem tut sam si delo oznake , pa mi avto trdo vžgaj in ni dobo obratov, potem sem nastavo po oznakah ki so na motorju in avto je vžgal normalno. Govorim iz lastnih izkušenj.
Alfa romeo 147
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov