opazil sem, da mi pri zaviranju na zadnjem desnem kolesu nekaj škripa. Tudi ko avto stoji in ga zamajam škripa v zadnjem desnem kolesu, če pa zategnem ročno pa neha. Mi zna mogoče kdo povedat kaj bi to lahko bilo?
Hvala
Opel Signum 2.2 dti letnik 2004, y22dtr, 140.000km
Lisko hvala za odgovor, vendar mislim da zadnje roke nebi smele biti, saj sem jih lani zamenjal, res pa je da sem jih kupil na e-bayu za 60€. Bi pa te prosil, če bi mi lahko na priloženi sliki označil, kaj je vpetje preme? Pa zakaj neha škripat ko zategnem ročno?
Ok na hitro....kdaj škriplje? Napisal si ko zamajaš.....jaz sem to razumel kot ,če zamajaš gor dol levo desno ( se nasloniš na blatnik) ali ti misliš naprej nazaj? Ker če zamajaš gor dol potem se kolesa ne premikajo in nima veze z zavorami(tako sem jaz razumel). Če pa škriplje ko ga porineš malo naprej in nazaj ....v tem primeru pa pridejo do izraza zavore oz. v tem primeru ti verjetno en cilinder ne popušča povsem.Na zasuk kolesa lahko takoj preveriš....dvigni avto ( lahko z dviglako samo tisto koleso, ki dela težave) in narahlo obračaj kolo naprej nazaj....če v tem primeru ne bo škripalo potem naj ne bi imelo veze z zavorami.
Aja vpetje preme(komplet) imaš na vsaki strani pred in za vzmetjo.
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )
Hvala vsem za pomoč, bom ob priliki vzel ven obloge in bom potem videl, če še vedno škripa. Potem pa dalje, če to nebo težava. Vsekakor je to najceneje in bom to prvo poskusil.
Demontirate zavorni cilinder, odvijete zavorni batek, ga ščistite ( vodobrusni smirkov papir št.: 320 do 400 ), ščistite notranje stene zavornega cilindra, odvijete prezračevalni vijak ( ga ščistite in namažete z mastjo ), zamenjate tesnila, namažete z Ate zavorno pasto in v obratnem vrstnem redu sestavite. V koliko imate pri roki, termo odporno mast ( baker, aluminij ali silikonsko ) - ščistite in namažite še vodila zavornega cilindra.
OPOMBA: pri sestavljanju zavornega cilindra, bodite pozorni na čistočo