ban je napisal/-a:@mišek, sej tist ni nate letel, ampak sem tko na splošno mislu. Pa sej verjetn veš kaj sem mislu povedat.
mevden je napisal/-a:v katero prestavo boš pa dal za lažji start z mesta, če v prvi prestavi nima moči potegnt zarad vklopljene klime? nabiješ na 4000 obratov in počasi spuščaš sklopko??
Energetik81 je napisal/-a:Ne, to velja tudi za realni motor. Če meriš navor na glavni gredi in ga pomnožiš z njenimi obrati, boš dobil ven natančno moč, ki jo daje mašina. Hudiča, saj smo tako merili moč elektromotorja pri vajah na faksu..
mišek je napisal/-a:Danes sem šel s sestrinim avtom na šiht, ki ima klimo in sem nalašč sprobaval vse možne varijante. Konstantno vozil pa vklopil, med pospeševanjem itd. Pa ne vem no jaz nisem nič občutil.
Recimo sem vozil v hrib s konstantno hitrostjo in ves čas istim položajom gas pedala. Na pol hriba vklopim kompresor - hitrost se čisto nič ne zmanjša. Če bi bilo to tako hudo, kot eni pišete, ja pol bi ja moralo past za vsaj kakih 5-10 km/h .
Pa poglej na zgornjem grafu, koliko navora ima že pri malih 1500rpm. 75% maksimalnega, samo stopalko moraš pritisniti do podna.robert11 je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:Ne, to velja tudi za realni motor. Če meriš navor na glavni gredi in ga pomnožiš z njenimi obrati, boš dobil ven natančno moč, ki jo daje mašina. Hudiča, saj smo tako merili moč elektromotorja pri vajah na faksu..
Hudič nima s tem veze.
Bencinski motor in elektromotor sta dva različna pojma.
Bencinski motor nima linearne povezave med obrati in navorom. Kot kažejo diagrami, ima navor največji le v sredini obratov.
joztom je napisal/-a:Klima kompresor že ime pove da stiska plin in ga utekočini. Ob prehodu iz tekočega v plinasto v izparilniku, plin odvzema temperaturo okolici, torej v izmenjevalcu, čez katerega piha zunanji zrak se ohladi pri zdravi klimi in srednji hitrosti vpiha na 8-10°C. V količini plina je razlog, na kateri točki se to dogaja in če je vse prav, v sušilcu na okenčku vidiš način pravilnega vplinjanja. Če je plina premalo, se vplini že v dovodni cevki in le-ta zmrzne in ne dela. Če je plina preveč, pa kompresor reglja in se pretirano matra. Klima se poganja z jermenom na glavni gredi in odvzem moči je enakovreden 10% povišani porabi bencina. V kW je to težko izraziti, se pa zelo pozna, še 3.0l motor zazna obremenitev. Zaprto kroženje se uporablja izključno v tunelu Karavanke zaradi vdora CO2 in plinov, zato ne poslušaj mojstrov. Samo v začetni sekvenci avtomatska klima pri preveliki razliki zapre krog za zelo kratek čas. Vsakodnevna vožnja z zaprtim krogom je bolana. Klimo znak vsak vosu filat, kako pa dela in jo popraviti pa nobeden ali komaj dva v LJ. Tudi jaz nimam pojma. Pozimi vklopimo klimo na 14 dni za deset minut, da zakroži plin (cca 1000g), ki ima primešano ene 200g olja do vseh tesnil in le-ta ohranijo tesnost, semeringi itd. Drugače je pa vožnja pozimi s klimo čista potrata, če je sistem šob čist in prav nastavljen, nikoli ne rosi. Nekateri avti je na polno ne morejo izklopiti in teče najmanj na ene 5%, tako se pa škoda dela brez vpliva na to.
Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov