Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: problemi z doseganjem delovne temperature

Napisal/-a Kael Sr jun 01, 2011 5:09 pm

@tomazpog: WORD.

Pri nas imamo v lasti Peugeota 206 1.4 HDI z 68 KM. Že od nakupa sem sumil, da nekaj ni uredu z delovno temparaturo motorja saj je ta nihala, večino časa pa je bila na 65 - 70 stopinjah. Ko sem avto peljal k svojemu mehaniku, ki je sicer profi za VW skupino, je pregled s testerjem pokazal, da je vse BP (nima pa original Peugeot testerja). A dejstvo je ostajalo: temparatura je nihala in ob zagonu motorja se je prižigala rumena lučka za napako na motorju. Ker moj mehanik ni znal povedati kaj je (odkrito povedal) sem avto peljal na pooblaščeni servis v Celje (Avto Celje). Gospodje so si zapisali napako in glej zlomka, šlo je dvoje: senzor temparature in senzor hitrosti. Po menjavi teh dveh zadev avto deluje BP. To je bilo pri 95.000, sedaj jih imamo 123.000. Cena menjave z delom je bila nekje med 120 in 150 €. Od priprave predračuna dalje, smo se dogovorili, da če bodo potrebna dodatna dela, me pokličejo in glede na pogovor nadaljujejo z delom. Predračuna so se držali in avto porihtali tipi topi. Cena popravila je ostala identična predračunu.

Glede temparature motorja pa morda še tale informacija: za 1.4 HDI z 68 KM je znano, da v normalni pogojih vožnje nikoli ne doseže 90 stopinj (kar sem sicer navajen iz vseh ostalih avtomobilov ki sem jih vozil) ampak stoji med 75 in 80 - tudi na avtocesti. Samo pri daljši vožnji v strm klanec temparatura preseže 90 stopinj - tukaj ugotavljam, da je za take extreme preslabo poskrbljeno za hlajenje motorja, saj je potrebno po nekaj KM take vožnje ustaviti, sicer temparatura hitro naraste čez 100 stopinj. Preveri ali je morda z 1.6 HDI motorjem podobna zgodba.
 
Uporabniški avatar
lil indian
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne nov 28, 2010 5:08 pm

Re: problemi z doseganjem delovne temperature

Napisal/-a lil indian So jun 04, 2011 11:13 am

No, da povem, kako smo uredili zadevo - pri tistem mehaniku, ki mi je že menjaval termostat, sem torej "izsilila", da mi ga še 1x zamenja, bila sem zraven ob menjavi in glej ga zlomka - temperatura naraste v petih km, drži delovno temperaturo VES ČAS, tudi če stojim pred zapornicami ali se spustim po hribu navzdol ... Torej je bil definitivno kriv termostat in zdaj sem 100%, da mi ga takrat drugič sploh ni menjal, prvič pa vprašanje kaj mi je dal not ... Najbolj od vsega me pa jezi, da me je tisti tadrugi dobesedno nategnil s tistim tipalom oz. njegovo "ugotovitvijo", da termostat dela pravilno, le temperatura je narobe prikazana - s tem me je tudi čisto zavedel in še dobro, da mu nisem 100% verjela, drugače bi si sedaj še kar belila glavo, kaj je krivo, da temperatura ni pravilno prikazana, in seveda zmetala še več denarja stran, v resnici pa bi se vozila s hladnim motorjem in bi bila rešitev popolnoma enostavna. :? Ti mehaniki, s katerimi sem imela opravka, sicer niso pooblaščeni serviserji, ampak nikakor pa niso kar eni popoldanci - tisti iz zgodbe s tipalom ima tu pri nas precej znano trgovino z avtodeli in delavnico, tako da bi človek pričakoval vsaj neko mero strokovnosti, tako pa - katastrofa. Absurd je pa tudi to, da tisti, ki mi je menjaval termostat, velja tu za enega najbolj cenjenih mehanikov in ga ljudje kar ne morejo prehvalit - ne vem no.
ho paura di cadere, ma voglia di volare ...
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6588
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: problemi z doseganjem delovne temperature

Napisal/-a Fan So jun 04, 2011 5:46 pm

lil indian je napisal/-a: Ti mehaniki, s katerimi sem imela opravka, sicer niso pooblaščeni serviserji, ampak nikakor pa niso kar eni popoldanci


Pozdravljeni

Me veseli, da ste napako odpravili, upam da ste račun shranili, za primer, da se napaka čez kakšen mesec vrne.

Po mojih izkušnjah, je veliko domačih mojstrov/popoldancev, zelo dobrih mehanikov............................... nikakor pa velikost delavnice ni merilo kvalitetno opravljene storitve

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: problemi z doseganjem delovne temperature

Napisal/-a GorazdO So jun 04, 2011 8:23 pm

Meni se pa zdijo dobri vedno bolj redki; sploh za novejša vozila (več elektronike - diagnostike, lotanja..)

Imam staro koreto, a se držim pravila, da je potrebno mehaniku zaupat 100% in ne, da ga je potrebo preverjat, ali je res vse narejeno tako kot mora bit; k sreči sem našel takega mehanika. Ker včasih pozabi kaj sva se menila, mu pišem listke s seznamom opravil.. in potem samo kljuka. :mrgreen:

In ta sistem laufa BP že 6+ let.
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov