tiguan je napisal/-a:Se dejansko kaj naredi s tem, da se avto stisne do rdečega polja, saj s tem lahko tudi 3-4 prestavo. Kaj se naj bi v tem primeru sčistilo, gre dejansko res avto potem bolje, kakšne so posledice, če avto tiščimo skoraj do rdečega polja, oddaja neke vibrancije.
In na koliko časa se naj bi taka vaja ponovila, normalno se avto vozi tja do 120-130km/h itd
Tiščanje v rdeče obrate ne naredi vozilu nobne prave koristi. Če veliko voziš s pretirano nizkimi vrtljaji se počasi v motorju začnejo nabirati ostanki saj zaradi slabega izgorevanja. To postopoma pripelje do ti. "zaspanega motorja". Da motor prečistiš ni potrebno preganjanje v rdeče polje, ki lahko motorju le škodi. Dovolj je da nekajkrat na leto opraviš daljšo pot kakšnih 100 do 150km v enem kosu na AC. V takem režimu vožnje se motor dovolj segreje in poskrbi, da saje in ostala nesnaga ki se je v motorju nabrala izgori....
Občasne daljše relacije so posebej pomembne za novejše dizelske motorje, ki imajo EGR ventil in DPF filtre, ki so posebej občutljivi na saje.
LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.