Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
cvalsr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne maj 10, 2009 8:53 am

Laguna diesel občasno zgubi moč in začne kaditi

Napisal/-a cvalsr Ne maj 10, 2009 9:04 am

Živjo, še zlasti živjo avtomehaniki

Imam 'tastaro' laguno RTE 2.2 Dti; motor G8T turbo oziroma G8TV7 oziroma tip K569 ; turbodiesel 2.2 z interkcoolerjem, še s klasično 'bošpumpo'.

Težava:
- občasno (na nekaj deset kilometrov) motor izgubi malo moči, komaj opazno
- ali jo izgubi še malo več in iz 'auspuha' se začne kaditi črn dim
- ali pa jo izgubi toliko, da se komaj še vlečem po cesti, za menoj pa se kadi kot iz ruskega kamiona
- če v zadnjem primeru pritisnem 'do dile', se včasih zasliši drdranje, kot da bi tresel nek ventil?
- čez nekaj deset sekund se stanje samo od sebe 'popravi'
- motor že nekaj časa nima več nikakršne turbo-luknje, a sem to pravzaprav opazil šele zdaj
- sprememba delovanja se zgodi v par sekundah

Večinoma vozim dokaj pohlevno, z malo 'gasa' in ne previsokimi vrtljaji.
Prosim za kak namig, kaj bi bilo lahko narobe.
Črn dim je očiten znak pomanjkanja kisika za zgorevanje; ampak da se to zgodi samo občasno in samo "popravi"??

Hvala, LP
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne maj 10, 2009 9:33 am

Malo poglej kako je stanje okrog EGR ventila....črn dim je lahko lih posledica tega da šteka in v tistem ko bi moral zapret pač zašteka.....čez par sekund mu ga uspe zapret ampak ta čas pa avto kadi in nima moči.

Kak misliš da nima turbo luknje? Potem tud pri 2500 vrtljajih ne vleče kot bi moral?
Prirastek moči , kot posledica pomoči turbine, se mora občutit. Če se to ne zgodi je lahko več vzrokov:
Ali turbina več ne polni s predpisanim tlakom
Ali zabava map senzor (ne vem kako ima dotični motor narjeno) ampak ko turbina ustvari tlak v sesalnem kolektorju more tudi bošovka dat več nafte od sebe zato skrbi map (ali lmm) senzor. Poglej cevke če so vse cele.....ponavad gre ena cevka iz sesalnega kolektorja ali na senzor (ki je po vsej verjetnosti nekje na požarni steni) ali pa kot v mojem primeru , kr direkt na bošovko, kjer ji mehansko premakne oz. "nastavi" količino vbrizganega goriva.
Ali pa je že sama pumpa zmatrana.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Ne maj 10, 2009 11:33 am

egr ventil, po vsej verjetnosti slaba turbina, na tester pelji.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne maj 10, 2009 12:43 pm

Fiatfan je napisal/-a:egr ventil, po vsej verjetnosti slaba turbina, na tester pelji.


Pozdravljeni

x2

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Ne maj 10, 2009 3:12 pm

Fan je napisal/-a:
Fiatfan je napisal/-a:egr ventil, po vsej verjetnosti slaba turbina, na tester pelji.


Pozdravljeni

x2

Lep pozdrav


Imel isti problem. Šla je ena od šob, spucali smo kasneje tudi egr ventil in zadeva je začela delovati kot mora...
E60 525dA M-Optic, 2005
 
drumer979
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Pe jun 05, 2009 7:49 am

Napisal/-a drumer979 Pe jun 05, 2009 8:07 am

Pozdravljeni

Avto : Scenic 2001 letnik, 1.9 dCi

Imel ( in še imam ) enak problem. Pripeljem avto na pooblaščen servis in povem kaj je narobe. Najprej me fantje čudno gledajo kot da ne govorim slovensko, potem pa ugotavljajo kaj bi bilo. Priklopijo na računalnik in pokaže da je vse vredu. Spet dajo glave skupaj in študirajo kaj mu je. Odprejo EGR ventil ki je črn od saj. Ščistijo ga in to je vredu za kakšnih 500 km potem pa ista pesem. Pohodim gas na 3000 obratov se zadaj kadi kot iz lokomotive. Pridem spet nazaj na servis in mi povejo da nimajo kaj popravljat dokler računalnik pokaže da je vse vredu. Turbina nič ne žvižga ( po avtocesti gre normalno 170 če je treba ), nič ni večja poraba, olja ne pije - vglavnem vse normalno. Res je da ima avto 150.000 prevoženih, tako da je mogoče tudi turbina za v penzijo. Kaj bi lahko še bilo?

lep pozdrav,
drumer
 
MIRKORE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr jun 10, 2009 5:11 am

Napisal/-a MIRKORE Sr jun 10, 2009 5:33 am

pO MOJE JE INTERCULER - ne vem, če se ravno tako napiše.
Imel sem namreč enak problem pri laguni 1.9 letnik 2002.
Reševanje problema pa kot pri vas.
Ko sem dosti zatežil so pa le dali enega boljših mehanikov - no ta pa je hitro ugotovil problem.
:D :cry:
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Sr jun 10, 2009 8:11 am

in problem je bil??
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr jun 10, 2009 4:44 pm

intercooler definitivno ni problem za tako raznoliko obnašanje motorja iz prvega posta.
Če so težave z ICjem, se vedno enako/podobno obnaša, vedno približno enako kadi(bolj ko je toplo zunaj in temperatura motorja, bolj kadi)
LP Rok
 
MIRKORE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr jun 10, 2009 5:11 am

Napisal/-a MIRKORE Sr jun 10, 2009 8:52 pm

Se opravičujem za prejšni komentar. Očitno sem ga pripisal čisto drugi temi.
Sem šele pričel pisati te zadeve.
ps. mogoče pa sem že tako pregret z renojevo najnovejšo klimo, da se mi že rola.
Beri: nova klima renault.
 
MIRKORE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr jun 10, 2009 5:11 am

Napisal/-a MIRKORE Če jun 11, 2009 5:20 am

Še enkrat.
Moj problem z IC - jem sem omenil, ker sem prebral pri " drumer 797", da začne kaditi pri 3000 obratih, če pa " leti " 170 je pa OK.
To je bilo to. Pri moji laguni je bilo ravno tako.
"cvalser" pa ima ( upam, da ne več) res drugačne težave.
ps: če je komu mraz v noge naj se pride vozit z mano ( beri - nova klima renault ).
 
adsl2008
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Ne jun 26, 2011 5:34 pm

Re: Laguna diesel občasno zgubi moč in začne kaditi

Napisal/-a adsl2008 Ne jun 26, 2011 5:47 pm

LAGUNA 2.2 DIZEL 2003-KADI SAM ZARAD EGR VENTILA (dol ga dajte in ga spucite in čao ma da laufa)u trbovlah ne sme kadit-hahahahaaaaa.......zezam se UGLAVNEM TO JE TO LP.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Re: Laguna diesel občasno zgubi moč in začne kaditi

Napisal/-a RedBull™ Ne jun 26, 2011 5:49 pm

In kje je point odgovarjati na tako staro temo?
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Laguna diesel občasno zgubi moč in začne kaditi

Napisal/-a zlica22 Ne jun 26, 2011 8:20 pm

RedBull™ je napisal/-a:In kje je point odgovarjati na tako staro temo?


hahaha 26.6... Počitnice najbrž:)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov