Če nimaš lih levih rok....in če si vsaj malo znajdljiv boš brez problema nardil tudi brez navodil. Sej dejansko vsak avto so kot lego kocke....začneš pri odstranjevanju plastik, konektorjev potem preideš k težjim stvarem ( vijačenje) in sestaviš po obratnem vrstnem redu kot si rastavil. Prvo pa avto zapelješ na kanal/dvigalo in malo premisliš kaj vse je sploh potrebno odstranit....Če moraš odstranit polosi moraš odstranit kolesa....če moraš odstranit kolesa moraš avto dvignit ( na "klocne" ali dvigalo....kaj pač imaš) in ko si nardiš neki okvirni načrt kaj vse in kako se pa lotiš....Misliš , da jaz ali pa polovica foruma ima take priročnike?

Nekateri , ki se s tem ukvarjajo strokovno že....ostali pa delamo po principu , ki sem ti ga opisal....Za Jeepa imam sam recimo samo katalog delov (explozijske slike), pa je bil cel v prafaktorjih pa še vedno leti....Pač boš za menjavo sklopke potreboval dva popoldneva ( vikend) namesto normiranih 3-4 ure....Ampak če delaš zase je to popolnoma vseeno.