Vrjetno je termostat slab, bo treba orginalnega dat notri, če ni. Lahko tudi pri prižganem motorju potipaš spodnjo - zgornjo cev, ena mora biti hladna, druga vroča, ko je na števcu 90 C bi moral termostat odpret in obe cevi bi morale biti vroče. Vrjetno je pri tebi ostal odprt oz. zaprt, zato sta obe cevi, kaj hitro topli po zagonu motorja. Jaz sem pri sebi menjal termostat pa mi ga je zunaj razgnalo

, odvit moraš dva vijaka, vodo prej sprazniš iz sistema ven v kakšno posodo....
Ko se pelješ po ravnini pade kazalec na ene 70 C, ko stojiš na mestu pa gre proti 100 C, (pri 90 bi se moral ustavit) in več, če je nekak tako termostat, vrjetno je tudi poraba malo višja za 1l.
To, da se res malo kolo levo-desno premika, ampak komaj čustiš, ne vidiš je normalno za 14 let star avto, ležaj, če je slab začne tulit, švižgat in je zvok zelo nadležen, da ti nekaj rusta notri pa so vrjetno zavore, mogoče je kdo kaj nastavljal pri ročni in je preveč navil, drugače bo treba razdrt, sem imel 3 take avte, kot je cordoba.
Lahko ej tudi kaj drugega, senzor temperature, termostikalo, ...