Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
PASSAT_BOY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: To maj 04, 2010 11:34 am

passat 2003 trese

Napisal/-a PASSAT_BOY To jul 12, 2011 9:37 pm

Pozdravljeni!

Imam passata letnik 2002 motor AVF in 196.000 prevoženih ( 96/131), in sicer se mi pojavlja da v višjih prestavah na avtocesti avto trese. Danes mi je mehanik omenil da bi lahko bil vztrajnik? ker grem jutri na 2000 km dolgo pot me zanima če crkne vztrajnik kaj je lahko narobe? hvala za odgovore
 
Uporabniški avatar
madmax89
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: To maj 17, 2011 6:17 pm

Re: passat 2003 trese

Napisal/-a madmax89 Če jul 14, 2011 10:36 am

načetost vztrajnika se najbolj opazi če ti trese v leru ter ko speljavaš. Če daješ v višje prestave se tudi hitreje pelješ ne, omeni mu še kakšno optiko, pregled podvozjo :)

Lep pozdrav
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: passat 2003 trese

Napisal/-a R 34 GT-R Če jul 14, 2011 10:41 am

madmax89 je napisal/-a:načetost vztrajnika se najbolj opazi če ti trese v leru ter ko speljavaš. Če daješ v višje prestave se tudi hitreje pelješ ne, omeni mu še kakšno optiko, pregled podvozjo :)

Lep pozdrav



Tudi v območju najvišjega navora bi moral pokazat kak simptom.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: passat 2003 trese

Napisal/-a a_sist Če jul 14, 2011 11:39 am

v leru ( brez stisnjene sklopke ) bi se poleg zvoka motorja moralo slišati še neko rožljanje, kot v tem videu. To je kar se zvoka tiče. Tresljaji se čutijo na pedalu sklopke in v tresljajih celotnega avta predvsem kasneje, ko je vztrajnik že zelo slab, in to pri speljevanju z mesta in pri spuščanju sklopke pri menjanju v naslednjih brzinah. Jaz sem ga menjal skupaj s sklopko (kar mnogi priporočajo).
No escape from the mass mind rape...
 
PASSAT_BOY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: To maj 04, 2010 11:34 am

Re: passat 2003 trese

Napisal/-a PASSAT_BOY Če jul 14, 2011 12:11 pm

ja prav danes sem ga še enkrat zapeljal na uradni servis in so rekli da dejansko tresenje obstaja ne najdejo pa vzroka...avto ob speljevanju ne trese, na klancu se pelje brez problema, rikverc tudi, v prostem teku avto lepe teče... pregledali so zglobe roke in pdoobno vse v redu po njihovem mnenju..tako da so rekli da je možno vztrajnik načet..ampak vseeno sem malo skeptičen če grem lahko na pot dolgo 2500km?? kaj menite
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Re: passat 2003 trese

Napisal/-a SašoP Če jul 14, 2011 1:43 pm

Vztrajnik k se začne obrabljat najprej začne trest pr pospeševanju v 5 in 6 prestavi recimo k se vključuješ na ac, pa da maš pod 2500 obratov. Naslednja stvar je pa pol tresenje pr speljevanju in pa ropotanje in premetavanje na mestu. Men ga trese že neki cajta tko da sm ga glih dons naroču novga, greš pa komot loh na pot, ker to ne crkne kr naenkrat ampak postopoma se obrablja.
 
PASSAT_BOY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: To maj 04, 2010 11:34 am

Re: passat 2003 trese

Napisal/-a PASSAT_BOY Če jul 14, 2011 2:13 pm

sašoP..hvala za razlago... ma sj ga ne bom neki šponau pa silu na 200km/h čist lagana vožnja 130 pa ma da zdrži :):)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: passat 2003 trese

Napisal/-a joztom Pe jul 15, 2011 7:10 am

Dvomasni vztrajnik se lahko okvari v dveh variantah. Prva in običajna so ošvoheli fedri in polovica opleta po svoje, povzroča trdo, tresoče speljevanje, rikverc v klanec nemogoč, z drugo ne moreš iz ovinka, lahko se poškoduje glavna gred menjalnika, pri nekaterih avtih ojnični ležaji na motorni gredi, oboji morajo kompenzirati udarce 8kg težke polovice vztrajnika, ki pleše po svoje. Druga napaka, ki se dostikrat pojavi, pa je vležajenje druge, nihajoče polovice vztrajnika, to pa pomeni radialni odklon in opletanje, nescentriranost. To pa lahko trese pri višjih obratih. Modifikacija te napake je bila, da so kroglični ležjaj menjali za igličnega, valjčnega. Toliko so izdali o tem grobem sranju na avtu. Jaz sem pred časom menjal na enomasnega in sem skrajno zadovoljen. Na videu je aftermarket športni vztrajnik, za katerega je vprašanje, kaj ti koristi. Ponavadi so lažji, lahko tudi pol lažji in omogočajo hitrejše doseganje obratov, imajo pa zato manjšo inertnost v klancih. Tu je šlo za očitno nestrokovno montažo ali neusklajenost mer materiala, ali pa so natikali menjalnik na horuk in skrivili feder-plato. Vztrajnik sam je vedno scentrirano vrteče telo, ki ne daje od sebe nobenega glasu, ker nima s čem. Ti športni pa so navrtani in s tem povzročajo razna žvižganja in šume. To je samo za dirke na stezi, kjer vsaka stotinka šteje. Naš Passat pa je tresel zaradi zunanjega zgloba, ki ob pregledu ni kazal nobenega znaka zračnosti, pa smo ga parkrat preverjali. Je pa ob zavitem volanu ob speljevanju malo pokal, gre pa za 1.8T z AWB motorjem. Če se tresenje povečuje s hitrostjo so polosi in diski in kolesa, če pa se povečuje z obrati, je vztrajnik ali košara ali lamela. To je laično mnenje iz izkušenj.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 10 gostov