Pozdravljeni. Imam Peugeota 307 1.6 HDi z malo več kot 170000 prevoženimi km, lastim si ga že nekaj let in pred kratkim sem imela z njim hude težave, saj je počila glava motorja. Preden smo odkrili okvaro, je avto popolnoma normalno deloval, le hladilne tekočine je zmanjkovalo. No, po popravilu pa so se začele same težave. Avto je začel črno kaditi iz izpuha in začela se je prižigati lučka, ki opozarja na skorajšnjo zamašitev filtra trdih delcev. Mehanika, pri katerem servisiram avto, sem vprašala, kaj je s tem filtrom in zakaj avto kadi, pa mi je rekel, da avto kadi zaradi zamašenega filtra. Je to možno? Malo sem brskala po internetu in nisem zasledila, da bi bil to možen vzrok za črn dim. Naj povem, da ko pospešim, se kar dosti pokadi črno, če zelo odločno stopim na gas, pa zelo pokadi. Kadi tudi sicer, ko je avto v prostem teku in tudi med vožnjo, ves čas, le da bolj po malo. Prej nikoli ni kadil, preden sem zamenjala glavo motorja. Je možna kakšna povezava? Bojim se, da mi je mehanik kaj "zašuštral", saj so se težave pojavile res takoj, ko sem dobila avto s popravila, tako da mi je vse skupaj malce sumljivo. Drugače mislim da avto normalno deluje, ne opažam da bi kaj slabše vlekel (edino kadar se prižge tista lučka, takrat se opazi, da slabše potegne), edino opažam za vzorec višjo porabo. Tudi olja ali vode ne zmanjkuje, nič ne "cuka", vžiga normalno ... Vse skupaj me zelo jezi, me avto sedaj bolj zafrkava kot pred popravilom.

Kaj naj storim? Ne bi rada preveč eksperimentirala, saj sem imela že tako ali tako vrtoglave stroške.

Najraje bi se avta kar znebila, samo sem res toliko sedaj vložila vanj, da se mi to ne splača, sicer ga pa v takem stanju niti ne bi mogla prodati.
