Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Gregor Humar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Pe mar 17, 2006 10:15 pm

TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašina,..

Napisal/-a Gregor Humar So avg 20, 2011 3:23 pm

Pozdrav vsem!

No, končno in na žalost so se problemi začeli tudi pri doslej neuničljivemu ljubljencu Škodi Superb, l. 2002, 130 KM (96 kW).

Zadeva ima 208.000 km, zadnji servis pri 206.000 (mali servis). Težave so sledeče:

1. Danes sem šel merit nivo olja in je na zgornjni meji, če merim par minutk po tem, ko ugasnem motor. Če počakam kakšnih 20 min ali pol ure, pa kar toliko:

Slika

Je to ok ali ne? Sem klical mehankarja, pa pravi, da je dal noter točno 4 litre in je to to za tako mašino in naj ne skrbim. Itak pa naj bi se merilo pri vroči mašini, kao. Naj torej težim in pumpam ven ali ne?

2. Bolj zoprno pa je to, da sem pri tem opazil, da so nekateri deli mašine precej mastni, komkretno tule (ostalo je suho):

Slika

Slika

Slika

Razlog za paniko ali vsaj pesimizem?

3. Najbolj zoprna stvar pa je, da je avto začel čudno svilit pri normalnem speljevanju. Zacvili ponavadi le prvič, ko speljujem (in potem praktično nikoli več, dokler ne ugasnem, tu in tam pa se tudi to zgodi). Skoraj vedno v drugi prestavi pri dodanem plinu, traja pa okrog 1 do 2 sekundi. Zvok je glasen, cvileč, nekje vmes med zvokom vatobusov, ko spustijo zrak (tisti tsssss), in cviljenjem mačka, če bi ga kdo za rep vlekel :)

Jermen, pumpa, klima? Sem pa to opazil šele poleti, morda ima kaj veze vročina... Pri zaprtih oknih se ne sliši preveč, a ko imam odprta, opazim, da je stvar zelo glasna.


Avto sicer DELUJE ZELO OK IN NORMALNO, potegne v redu, vse ok... Olja ne žre oz. zelo mnalo (normalno za TDI, pač, recimo 1 liter n a servisni interval max). Ne kadi, kuri 6 litrov,... Torej zaenkrat pri vožnji nobenih težav.

Lepo prosim za kak nasvet oz pomoč...

lp
Zadnjič spremenil Gregor Humar, dne So avg 20, 2011 4:22 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
tiguan
aka Sonček
 
Prispevkov: 1306
Pridružen: So mar 13, 2010 7:00 pm

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a tiguan So avg 20, 2011 4:10 pm

Če imate preveč olja v mašini ga bo ven vrglo tam, kjer je najlažje, kak semerig bo šel rakom švižgat.
9 let star avto ter +200.000km to ni več novo.
Član od leta 2004
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a čare So avg 20, 2011 6:11 pm

Pa kakor vidim je nad delom kjer je mastno turbo cev in spoj le te tak oda plastiko dol in prevert če ni počena oz. če spoj tesni.Če je počena ali ne tesni potem masti in cvili in je morda samo to vzrok tvojih težav
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a im nobody So avg 20, 2011 6:42 pm

meša nafto olje?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
NoFear85
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: Ne jun 21, 2009 11:32 am

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a NoFear85 So avg 20, 2011 6:43 pm

Na enakem avtu enakega letnika sem imel tud nekaj mastno okol cevi, menjal vsa tesnila (oringe) na tlacnih ceveh in je zdej v redu.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a primozek68 So avg 20, 2011 7:41 pm

Pod tisto cevjo je pogosto mastno.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Gregor Humar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Pe mar 17, 2006 10:15 pm

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a Gregor Humar So avg 20, 2011 8:13 pm

Hmmm... ok, različna mnenja. Naj grem težit mehaniku? Menda par deci preveč ni panike, kolikor se danes dobil informacij....

Danes sem posnel cviljenje (sliši se ga, ko zapeljem v krožišče in začnem zavijati levo):

http://imageshack.us/clip/my-videos/850/a2f.mp4/

Zadeva je precej glasnejša, kot gre sklepati iz posnetka.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a čare So avg 20, 2011 9:34 pm

Daj ti tole šimenje/cviljenje nekomu pregledat.Glede olja pa čez noč pusti avto na ravnem,zjutraj preden boš zalavfal poglej stanje in imaš podatek.
 
Gregor Humar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Pe mar 17, 2006 10:15 pm

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a Gregor Humar So avg 20, 2011 10:30 pm

Hja, mnenja so različna, nekateri pravijo, da naj merim pri segretem... V knjižici piše, da se meri 5 minut po ugasnitvi motorja. Če tako merim, potem je le nekaj mm nad max...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a čare So avg 20, 2011 10:47 pm

Nared tko kot sem reku.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a lizard Ne avg 21, 2011 1:07 am

Vsakič ko se motor prižge gre olje okoli po celem motorju. Ko se motor ugasne začne teči olje dol. Zato je pomembno, da je motor nazadnje ko si ga ugasnil bil segret, saj segreto olje steče lažje dol do karterja kot hladnejše olje, ker se hladnejše olje bolj sprime površine, saj je bolj viskozno.

Najbolj pravilno je kot pravi čare, segret avto ugasneš na ravnem pa naslednji dan preveriš, takrat bo sigurno vso olje steklo do dol. Največ ga steče sicer na zečetku, to je po cca 10 min, kar je itak logično. Po ene pol ure bo večino že doli in bo razlika če počakaš še cel dan na šipki zelo majhna.
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a svadreb Ne avg 21, 2011 2:59 pm

Pri hladnem motorju preveri nivo olja. Ce je na max, je ok. ce je med min in max, je tud ok. Ce je na min, pa dotoci. Vroce olje se segreje in res raztegne, ne pa toliko, da ga bo liter vec in da ga bo zacelo metat ven na vseh moznih luknah. Raztegne se toliko, da cetudi ga imate hladnega na max, ne bo pri vrocem nic narobe.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a lizard Ne avg 21, 2011 11:02 pm

Olje se ne razteza kaj dosti, saj se mu gostota ne spreminja ne vem kako zelo z naraščanjem temperature, posledično se kaj dosti ne spremeni volumen.

Rečmo da je pri 20°C gostota 890 kg/m^3, pri 80 pa 850 kg/m^3, tako približno.
 
Gregor Humar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Pe mar 17, 2006 10:15 pm

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a Gregor Humar To avg 23, 2011 6:21 pm

Evo, bil danes pri mehaniku, diagnoza je sledeča:

- tisti zvok naj bi povzročal tračni jermen in zjeban šponer, tako da naj bi se vse zamenjalo
- mašina je mastna, ker malenkost kaplja na cajte iz turbine, kar naj bi bilo pri teh kilometrih kao čisto ok in ni panike

Kakšen komentar?
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a maniaxxx To avg 23, 2011 6:31 pm

Gregor Humar je napisal/-a:Evo, bil danes pri mehaniku, diagnoza je sledeča:

- tisti zvok naj bi povzročal tračni jermen in zjeban šponer, tako da naj bi se vse zamenjalo
- mašina je mastna, ker malenkost kaplja na cajte iz turbine, kar naj bi bilo pri teh kilometrih kao čisto ok in ni panike

Kakšen komentar?


men je podobno cvililo ko sem mel zjebano rolco za mikrojermen, samo ni bil vw motor. Prav tako je znancu podobno cvililo pa se mu je snel mikrojermen, posledično je ostal brez elektrike. Kdaj si imel veliki servis? Če si takrat menjal napenjalec bi po moje garancija še lahko kaj krila...
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Gregor Humar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Pe mar 17, 2006 10:15 pm

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a Gregor Humar To avg 23, 2011 6:44 pm

Veliki servis je bil pred dobrmi letom, tudi šponer je bil menjan, ampak to šponer za zobati jermen, ne pa za tale tračni... ki ni bil menjan še nikoli, kolikor vem.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a maniaxxx To avg 23, 2011 6:57 pm

Gregor Humar je napisal/-a:Veliki servis je bil pred dobrmi letom, tudi šponer je bil menjan, ampak to šponer za zobati jermen, ne pa za tale tračni... ki ni bil menjan še nikoli, kolikor vem.



Pa bi moral biti kolikor jaz vem...
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Gregor Humar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Pe mar 17, 2006 10:15 pm

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a Gregor Humar Pe avg 26, 2011 6:15 pm

No, da malo posodobim situacijo...

1. Olje spuščeno, preveč je bilo dobra 2 deci.

2. Danes zjutraj je bil avto spet pregledan in ugotovljeno je bilo, da je bil eden od obeh mikro jermenov (tisti, ki goni klimo in nima avtomatskega napenjalca) odšponan. Jermen se je torej le napel in to je to. Zaenkrat (avto v uporabi že cel dan) nobenega cviljenja več. Tok tok.

3. Tista maščoba je preverjeno olje, ki malenkost spušča iz intercoolerja. Menda da to ni panike in je normalno za te kilometre. Res?

lp
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: TDI 1.9 130 KM, nekaj problemov (cviljenje, mastna mašin

Napisal/-a peroRS Pe avg 26, 2011 6:23 pm

Gregor Humar je napisal/-a:
3. Tista maščoba je preverjeno olje, ki malenkost spušča iz intercoolerja. Menda da to ni panike in je normalno za te kilometre. Res?

lp


Kilometri niti nimajo veze. To se (je) dogaja(lo) pri veliko TDI-jih. Zamenja se tesnila okoli intercoolerja in je potem mir. ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov