No, končno in na žalost so se problemi začeli tudi pri doslej neuničljivemu ljubljencu Škodi Superb, l. 2002, 130 KM (96 kW).
Zadeva ima 208.000 km, zadnji servis pri 206.000 (mali servis). Težave so sledeče:
1. Danes sem šel merit nivo olja in je na zgornjni meji, če merim par minutk po tem, ko ugasnem motor. Če počakam kakšnih 20 min ali pol ure, pa kar toliko:

Je to ok ali ne? Sem klical mehankarja, pa pravi, da je dal noter točno 4 litre in je to to za tako mašino in naj ne skrbim. Itak pa naj bi se merilo pri vroči mašini, kao. Naj torej težim in pumpam ven ali ne?
2. Bolj zoprno pa je to, da sem pri tem opazil, da so nekateri deli mašine precej mastni, komkretno tule (ostalo je suho):



Razlog za paniko ali vsaj pesimizem?
3. Najbolj zoprna stvar pa je, da je avto začel čudno svilit pri normalnem speljevanju. Zacvili ponavadi le prvič, ko speljujem (in potem praktično nikoli več, dokler ne ugasnem, tu in tam pa se tudi to zgodi). Skoraj vedno v drugi prestavi pri dodanem plinu, traja pa okrog 1 do 2 sekundi. Zvok je glasen, cvileč, nekje vmes med zvokom vatobusov, ko spustijo zrak (tisti tsssss), in cviljenjem mačka, če bi ga kdo za rep vlekel

Jermen, pumpa, klima? Sem pa to opazil šele poleti, morda ima kaj veze vročina... Pri zaprtih oknih se ne sliši preveč, a ko imam odprta, opazim, da je stvar zelo glasna.
Avto sicer DELUJE ZELO OK IN NORMALNO, potegne v redu, vse ok... Olja ne žre oz. zelo mnalo (normalno za TDI, pač, recimo 1 liter n a servisni interval max). Ne kadi, kuri 6 litrov,... Torej zaenkrat pri vožnji nobenih težav.
Lepo prosim za kak nasvet oz pomoč...
lp