Napisal/-a pilon To okt 04, 2011 11:00 pm
Pozdravljeni.
Imam sledečo težavo (ali pa tudi ne) in upam da mi boste znali svetovat.
Gre se za Octavio 1.9 TDI motor ALH 66kW.
Zadnjih 10-14 dni se mi dozdevalo, da avtomobil pri pospeševanju, recimo najbolj občutno v 2., 3. prestavi iz 1700 vrtljajev naprej izrazito potegne tja do nekje 2500 vrtljajev potem pa mu moč nekako usahne. Bil sem prepriča, da se mi samo dozdeva.
Danes pa sem se z odprtim sovoznikovim oknom peljal ob betonskem zidu tako da je bilo izrazito mogoče slišati turbino. Zgodilo se je ravno sledeča, pri pospeševanju se je izrazito slišalo, da turbina pri cca 1700-1800 vrtlajjih prične izraziro polnit potem ji pa po zvoku sodeč pri cca 2500 vrtljalih vrtlaji kar precej padejo. Na armaturki se ne vključi nobena lučka.
Ker zadeve nisem prpustil naklučju sem se po isti poti peljal ene 4-5 krat, torej pospeševal v 2. in 3. prestavi ter poslušal turbino. Venomer se je zgodilo isto kot prej opisano. Tudi pojemek moči je pri cca 2500 vrtlajjih občuten.
Ker še nisem dolgo časa lastnik vozila, me zanima ali je to normalno, to opažam resnično šele 10-14 dni.
Tudi zvok turbine je zadnje čase nekoliko drugačen, kot da bi kje malo mimo pihalo.
Doma sem sicer pregledal vse cevi okoli turbine (kolikor se od zgoraj in s strani da....avta dvignit žal nisem imel priložnosti....prav tako se en vidi cevi okoli IC-ja ker so skrite pod blatnikom in zaščitnimi plastikami) vendar ni videti kakšnega puščanja. Turbo je suh kot poper. Vozilo ima preverjenih 125kkm in po servisni knjižici redno servisiran.
Je to normalen pojav ali ni?
Hvala za pomoči.
LP