Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a Symon Pe okt 07, 2011 1:19 pm

Pipita je napisal/-a:Joj...sem prehitro prebral. Symon. Vidim, da sva na istem bregu... :hi

Ja malo čudno sem napisal. oops Sam imam gor nove diske (Brembo HC) in ploščice (navadne Ferodo premium) cca 20.000km, vmes sem bil tudi par krogov na Grobniku, Racelandu in imajo diski res minimalno roba. Je pa res, da marsikdo ne zna zavirati z motorjem, vozijo za ritjo, bremzajo tik pred semaforjem ali kolono in ob "poceni in dobrih" ploščicah to hitro pomeni, da gre material k vragu. Druga stvar je pa to, da imajo nekateri avti že serijsko prešvoh bremze in se hitro obrabijo.

BMW kolikor vem ima ESP tako narejen, da zadaj po potrebi zavira (simulira špero) in zato tudi hitreje znuca zadnje ploščice? Ne vem 100% ampak tako mi je nekdo razlagal.

EBC sam ne najdem nikjer ceneje kot na brakes4u.co.uk. Dejansko je roba s poštnino vred ceneje kot, če kupiš kje pri nas. Vsaj kakšno leto nazaj je bilo tako. Je pa res, da ponavadi gledam za kake "redkejše" modele, ki imajo že tako dražje bremze.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a lizard Pe okt 07, 2011 5:20 pm

Symon je napisal/-a:BMW kolikor vem ima ESP tako narejen, da zadaj po potrebi zavira (simulira špero) in zato tudi hitreje znuca zadnje ploščice? Ne vem 100% ampak tako mi je nekdo razlagal.


Že 2-3 leta ima precej avtov, ki ima najnovejšo generacijo ABS enote, še t.i. elektronsko zaporo difrenciala, ki dela to kar si zapisal - simulira pravo špero.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a Drocky Pe okt 07, 2011 5:39 pm

lizard je napisal/-a:
Symon je napisal/-a:BMW kolikor vem ima ESP tako narejen, da zadaj po potrebi zavira (simulira špero) in zato tudi hitreje znuca zadnje ploščice? Ne vem 100% ampak tako mi je nekdo razlagal.


Že 2-3 leta ima precej avtov, ki ima najnovejšo generacijo ABS enote, še t.i. elektronsko zaporo difrenciala, ki dela to kar si zapisal - simulira pravo špero.

obraba zaradi elektronske zapore diferenciala je na ploščicah skoraj neopazna(govorim za bmw). Drugače pa pri naši hiši vsi avti, ki so voženi na relacije, se ploščice menjajo na 40-45k km spredaj, zadnje pa držijo približno enkrat več. Vgrajuje se pa prvovgradni material.

Je pa pri obrabi najbolj pomembno po kakih cestah se voziš. Vem da sem že na dosti avtih od umirjenih voznikov videl, da so ploščice imele še dosti mesa kljub letom in kilometrom, ampak kaj ti pomagajo take bremze, če je pa ploščica prežgana, ker zgleda da taki skos neki prčkajo pa bremzajo tak da jih žgejo namesto uporabljajo. To je isto, kot če maš 10 let stare gume z dosti profila.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a ~toMmy~ Pe okt 07, 2011 5:41 pm

LG je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Na golfu V so zaenkrat bile menjane samo sprednje ploščice, drugo je vse original pri 140k km, pa se z avtom vozi kar živahno in je pogosto malo bolj obtežen.

BBoss je napisal/-a:Ljudje pa kaj vi delate z bremzami... Jaz imam zdele skoraj 90.000km pa so gor original ploščice in diski. Kot smo lahko preverili na zadnjem servisu bo verjetno treba menjat ploščice tam nekje pri 120.000km.

Ker pride menjava na tolk dolgo obdobje ne mislim nič šparat in bodo šle gor ali originalne ali pa kakšne boljše aftermarket.


Jaz nevem čemu vi pravite živahna vožnja ! Doma imamo laguno 3 2.0 dci in smo ploščice menjali na 45.000 km, nevem kako pol mi vozimo!! Očitno mi vozimo živahno x3 vaše vožnje. Pri naslednji menjavi ploščic pride tudi menjava diskov !


Ja sprednje so zdržale tam nekje okrog 80k km, ne spomnim se več točno in res ne moreš direktno primerjat Lagune z Golfom, ker sem prepričan, da prav tako kot jaz v tem trenutku nimaš pojma, kakšna je razlika v bremzah med dotičnima avtomobiloma. Verjamem, da bi na istem avtu nekdo, ki pač ne zna vozit oz. vozi gas - bremza, namesto, da bi hitrost postopoma prilagodil in večkrat zaviral s pomočjo motorja, ploščice menjal mnogo prej, čeprav v povprečju vozi dosti bolj počasi, sploh če bi poslušal serviserje na kakem pooblaščencu, ki bi ploščice najraje zamenjali že na drugem servisu pri 30k km (meni so to dejansko predlagali).

Drugače se pa z Golfom veliko prehiteva in pogosto močno bremza, zaviranje v sili je zaradi divjadi nekaj običajnega, enkrat so se mi bremze ob zelo hitri vožnji celo pregrele, pa lahko prenesejo konkretno mučenje. Se pa načeloma vozi tekoče, čeprav gre hitro in še vedno prehitiš nekoga, ki po ravnini pritiska do konca, pred ovinkom pa na polno bremza. Kakšno sranje od ploščic je na Laguni oz. kako slabo vozite, da se tako hitro obrabijo, mi ni jasno oz. mi je skoraj smešno.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
zuzek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1390
Pridružen: Sr sep 13, 2006 6:14 pm

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a zuzek Pe okt 07, 2011 8:45 pm

bedarija se menit tu, kako enim zdrži samo 20k km enim pa 4x več

KER RAZLIČNO VOZIMO


če nekdo vozi rally na cesti, žlajfa pred semaforjem, je skozi za drugimi avti, vozi agresivno in agresivno žlajfa veliko bolj porabi ploščice


kot nekdo, ki vozi zmerno kot jaz, žlajfam z mašino kolikor se da, pred odvinkom na blago prižlajfam, ko je semafor gledam, če vidim da je

rdeča že prej dam v folo in se zmeraj bolj počasi približujem semaforju da manj žlajfam, za vozili imam varnostno razdaljo itd.. potem itaq

da bojo zdržale 4x več


lahko se pa butci pa se menite to @ ajeto :roll:
Alergičen na rjo
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a LukL Pe okt 07, 2011 9:40 pm

ok mam p 207 rc pa morm zamenjat zadaj vse, ker se mi zdi pretanko pa 63k km, pa prvi lastnik je bil nek 60 let star stric...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a lisko Pe okt 07, 2011 10:13 pm

~toMmy~ je napisal/-a:.... da bi hitrost postopoma prilagodil in večkrat zaviral s pomočjo motorja, ploščice menjal mnogo prej, čeprav v povprečju vozi dosti bolj počasi, sploh če bi poslušal serviserje na kakem pooblaščencu, ki bi ploščice najraje zamenjali že na drugem servisu pri 30k km (meni so to dejansko predlagali).

.....


Pri vsakem avtu je točno določeno kdaj , na koliko časa in pri koliko km se kaj menja. Tipičn primer je visko pri 2.5TD jeepovem motorju....Menja se na 100 tisoč pa ni važn al je še kot nov ali pa že peša....Menja se in konec. Potem pa beremo po forumih kako so ti 2.5td za falus motorji, pokajo glave , odpovejo turboti (a servisni interval ima na 4 do 8 tisoč....) se pravi olje se še ogreje ne dobro ga moraš že menjat a z vsakim ko sem se menu je rekel , da dela servise na 10 do 15 tisoč....O podmazovanju kakih tečajev vrat,prednje in zadnje haube, še pol foruma slišalo ni....Olje v pogonih se menja na 2 leti ali 45kkm.....Ponavad pa je olje v pogonih doživljensko....
In potem poslušam komentarje kaj imam to za en avto, da kr naprej neki popravljam in menjujem....
Vedno govorim da nakup avta je najmanjši strošek....stroški se začnejo pri vzdrževanju.

Če bi vsi avti bili servisirani po določenih pravilih potem bi kotiček "pravni nasveti" bil prazen.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a abbe Pe okt 07, 2011 10:31 pm

lisko je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:.... da bi hitrost postopoma prilagodil in večkrat zaviral s pomočjo motorja, ploščice menjal mnogo prej, čeprav v povprečju vozi dosti bolj počasi, sploh če bi poslušal serviserje na kakem pooblaščencu, ki bi ploščice najraje zamenjali že na drugem servisu pri 30k km (meni so to dejansko predlagali).

.....


Pri vsakem avtu je točno določeno kdaj , na koliko časa in pri koliko km se kaj menja. Tipičn primer je visko pri 2.5TD jeepovem motorju....Menja se na 100 tisoč pa ni važn al je še kot nov ali pa že peša....Menja se in konec. Potem pa beremo po forumih kako so ti 2.5td za falus motorji, pokajo glave , odpovejo turboti (a servisni interval ima na 4 do 8 tisoč....) se pravi olje se še ogreje ne dobro ga moraš že menjat a z vsakim ko sem se menu je rekel , da dela servise na 10 do 15 tisoč....O podmazovanju kakih tečajev vrat,prednje in zadnje haube, še pol foruma slišalo ni....Olje v pogonih se menja na 2 leti ali 45kkm.....Ponavad pa je olje v pogonih doživljensko....
In potem poslušam komentarje kaj imam to za en avto, da kr naprej neki popravljam in menjujem....
Vedno govorim da nakup avta je najmanjši strošek....stroški se začnejo pri vzdrževanju.

Če bi vsi avti bili servisirani po določenih pravilih potem bi kotiček "pravni nasveti" bil prazen.

kasne buce ti pises clovek.tebe sm mel za bl razgledanega.
kako mas lahko predpisan iterval za menjavo zavornih ploscic?oziroma diskou?seprau nekdo bo vozu rally pa jh bo pobral po 20.000 pa bo cakal z zamenjavo dokler nebo njegov predpisan interval,nekdo pa bo se skos po ac vozu pa bo pri 30.000 tisoc menjal nove zavore za novejse ker ma interval predpisan..
lepo te prosm,menja se jih ko so obrabljene ali ko se pregrejejo ali kako drugace unicijo...
Ni vse res kar napišem
 
LG
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: To nov 10, 2009 3:27 pm

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a LG Pe okt 07, 2011 11:29 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
LG je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Na golfu V so zaenkrat bile menjane samo sprednje ploščice, drugo je vse original pri 140k km, pa se z avtom vozi kar živahno in je pogosto malo bolj obtežen.

BBoss je napisal/-a:Ljudje pa kaj vi delate z bremzami... Jaz imam zdele skoraj 90.000km pa so gor original ploščice in diski. Kot smo lahko preverili na zadnjem servisu bo verjetno treba menjat ploščice tam nekje pri 120.000km.

Ker pride menjava na tolk dolgo obdobje ne mislim nič šparat in bodo šle gor ali originalne ali pa kakšne boljše aftermarket.


Jaz nevem čemu vi pravite živahna vožnja ! Doma imamo laguno 3 2.0 dci in smo ploščice menjali na 45.000 km, nevem kako pol mi vozimo!! Očitno mi vozimo živahno x3 vaše vožnje. Pri naslednji menjavi ploščic pride tudi menjava diskov !


Ja sprednje so zdržale tam nekje okrog 80k km, ne spomnim se več točno in res ne moreš direktno primerjat Lagune z Golfom, ker sem prepričan, da prav tako kot jaz v tem trenutku nimaš pojma, kakšna je razlika v bremzah med dotičnima avtomobiloma. Verjamem, da bi na istem avtu nekdo, ki pač ne zna vozit oz. vozi gas - bremza, namesto, da bi hitrost postopoma prilagodil in večkrat zaviral s pomočjo motorja, ploščice menjal mnogo prej, čeprav v povprečju vozi dosti bolj počasi, sploh če bi poslušal serviserje na kakem pooblaščencu, ki bi ploščice najraje zamenjali že na drugem servisu pri 30k km (meni so to dejansko predlagali).

Tudi na bmw e70 od punce oče menjuje ploščice na približno 45k km. ! Resnično

Drugače se pa z Golfom veliko prehiteva in pogosto močno bremza, zaviranje v sili je zaradi divjadi nekaj običajnega, enkrat so se mi bremze ob zelo hitri vožnji celo pregrele, pa lahko prenesejo konkretno mučenje. Se pa načeloma vozi tekoče, čeprav gre hitro in še vedno prehitiš nekoga, ki po ravnini pritiska do konca, pred ovinkom pa na polno bremza. Kakšno sranje od ploščic je na Laguni oz. kako slabo vozite, da se tako hitro obrabijo, mi ni jasno oz. mi je skoraj smešno.
`LG
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a ~toMmy~ So okt 08, 2011 12:21 am

zuzek je napisal/-a:bedarija se menit tu, kako enim zdrži samo 20k km enim pa 4x več

KER RAZLIČNO VOZIMO


če nekdo vozi rally na cesti, žlajfa pred semaforjem, je skozi za drugimi avti, vozi agresivno in agresivno žlajfa veliko bolj porabi ploščice


kot nekdo, ki vozi zmerno kot jaz, žlajfam z mašino kolikor se da, pred odvinkom na blago prižlajfam, ko je semafor gledam, če vidim da je

rdeča že prej dam v folo in se zmeraj bolj počasi približujem semaforju da manj žlajfam, za vozili imam varnostno razdaljo itd.. potem itaq

da bojo zdržale 4x več


Se strinjam, je pa stvar tudi v tem, da bolj agresivna vožnja z več sunkovitega bremzanja in večjo obrabo zavor, ni nujno hitrejša od premišljene s pametnim šaltanjem in brez nepotrebnega "posiljevanja" bremz. Vem, ker sem dostikratkrat vozil za kom, ki je vozil "agresivno", se nekaj trudil, avto je premetavalo, po ravnem gas, pred ovinkom pa stopit na bremzo ipd. Najbolj smešno je, da takšnega potem z dosti manj dramatično vožnjo s slabšim avtom s slabšim podvozjem, manj konji in vsaj colo manjšimi gumami prehitiš! :roll: Da ne govorimo, koliko nepotrebnega pritiskanja bremz je na naših cestah.


lisko je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:.... da bi hitrost postopoma prilagodil in večkrat zaviral s pomočjo motorja, ploščice menjal mnogo prej, čeprav v povprečju vozi dosti bolj počasi, sploh če bi poslušal serviserje na kakem pooblaščencu, ki bi ploščice najraje zamenjali že na drugem servisu pri 30k km (meni so to dejansko predlagali).

.....


Pri vsakem avtu je točno določeno kdaj , na koliko časa in pri koliko km se kaj menja. Tipičn primer je visko pri 2.5TD jeepovem motorju....Menja se na 100 tisoč pa ni važn al je še kot nov ali pa že peša....Menja se in konec. Potem pa beremo po forumih kako so ti 2.5td za falus motorji, pokajo glave , odpovejo turboti (a servisni interval ima na 4 do 8 tisoč....) se pravi olje se še ogreje ne dobro ga moraš že menjat a z vsakim ko sem se menu je rekel , da dela servise na 10 do 15 tisoč....O podmazovanju kakih tečajev vrat,prednje in zadnje haube, še pol foruma slišalo ni....Olje v pogonih se menja na 2 leti ali 45kkm.....Ponavad pa je olje v pogonih doživljensko....
In potem poslušam komentarje kaj imam to za en avto, da kr naprej neki popravljam in menjujem....
Vedno govorim da nakup avta je najmanjši strošek....stroški se začnejo pri vzdrževanju.

Če bi vsi avti bili servisirani po določenih pravilih potem bi kotiček "pravni nasveti" bil prazen.


Oprosti ampak zdaj si napisal totalno bedarijo. To je podobno, kot da bi imel interval za menjavo gum recimo 20k km ali eno leto. Razume se, da je recimo gume pametno menjat po kakšnih 4 letih, tudi če imajo dovolj profila, ampak da bi jih pa menjal po letu ali dveh s pol profila zaradi nekega intervala (ki sploh ne obstaja!), je pa blago rečeno neumnost, tako kot je neumnost po par letih menjat zavorne ploščice, ki imajo še dobro polovico uporabnega "mesa". :roll:

Tako btw, je pri 30k km menjavo predlagal nek zelenec na servisu, potem so pa rekli, da so čisto hin in je menjava nujna. Cca. 7k km po tem je posvetil senzor in so se zamenjale. Nikjer nisem zasledil, da bi menjava bila predvidena pri določenih kilometrih, pač jih obrabiš in menjaš, smiselna bi bila le predpisana menjava po določenih letih, če pač material po tem obdobju ni več pravi. Zdaj mi pa prosim razloži, kaj bi poleg stran vrženega denarja bila prednost zgodnejše menjave, ker me res zanima.

Prosim nekar pa meni razlagat o vzdrževanju avta, ker vložim v to še preveč truda in so stvari med drugim definitivno podmazane.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a Kael So okt 08, 2011 6:41 am

Hm menjava ploščic na 20.000 km? Za mojega Leona je predviden rezultat menjave na 60.000 km, pa so prve zdržale do servisa na 105.000 km (4.5 leta), medtem ko so zavorni diski po 115.000 km še vedno prvi in zavore še vedno grabijo kot se spodobi - vozim občasno testne Seate in kar se zavor tiče ne viidm razlike. No mnenju serviserja bi sicer ploščice zdržale še kakšnih 15.000 km, vendar sva se dogovorila, da se vseeno preventivno menjajo.

Za pnevmatike se strinjam, da je menjava smiselna na npr. 4 leta oziroma ko vidiš, da te enostavno nosi po cesti (če maš malo občutka za avto to brez težav ugotoviš), samo zakaj bi pa ploščice, če te niso izrabljene menjal prej, pa nekako ne vidim poante.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a lisko So okt 08, 2011 3:38 pm

abbe je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:.... da bi hitrost postopoma prilagodil in večkrat zaviral s pomočjo motorja, ploščice menjal mnogo prej, čeprav v povprečju vozi dosti bolj počasi, sploh če bi poslušal serviserje na kakem pooblaščencu, ki bi ploščice najraje zamenjali že na drugem servisu pri 30k km (meni so to dejansko predlagali).

.....


Pri vsakem avtu je točno določeno kdaj , na koliko časa in pri koliko km se kaj menja. Tipičn primer je visko pri 2.5TD jeepovem motorju....Menja se na 100 tisoč pa ni važn al je še kot nov ali pa že peša....Menja se in konec. Potem pa beremo po forumih kako so ti 2.5td za falus motorji, pokajo glave , odpovejo turboti (a servisni interval ima na 4 do 8 tisoč....) se pravi olje se še ogreje ne dobro ga moraš že menjat a z vsakim ko sem se menu je rekel , da dela servise na 10 do 15 tisoč....O podmazovanju kakih tečajev vrat,prednje in zadnje haube, še pol foruma slišalo ni....Olje v pogonih se menja na 2 leti ali 45kkm.....Ponavad pa je olje v pogonih doživljensko....
In potem poslušam komentarje kaj imam to za en avto, da kr naprej neki popravljam in menjujem....
Vedno govorim da nakup avta je najmanjši strošek....stroški se začnejo pri vzdrževanju.

Če bi vsi avti bili servisirani po določenih pravilih potem bi kotiček "pravni nasveti" bil prazen.

kasne buce ti pises clovek.tebe sm mel za bl razgledanega.
kako mas lahko predpisan iterval za menjavo zavornih ploscic?oziroma diskou?seprau nekdo bo vozu rally pa jh bo pobral po 20.000 pa bo cakal z zamenjavo dokler nebo njegov predpisan interval,nekdo pa bo se skos po ac vozu pa bo pri 30.000 tisoc menjal nove zavore za novejse ker ma interval predpisan..
lepo te prosm,menja se jih ko so obrabljene ali ko se pregrejejo ali kako drugace unicijo...



V vsakem pravilo so izjeme....Drugače ne more bit pravilo.
Bolj mi je tole...
Kael je napisal/-a:Hm menjava ploščic na 20.000 km? Za mojega Leona je predviden rezultat menjave na 60.000 km, pa so prve zdržale do servisa na 105.000 km (4.5 leta), medtem ko so zavorni diski po 115.000 km še vedno prvi in zavore še vedno grabijo kot se spodobi - vozim občasno testne Seate in kar se zavor tiče ne viidm razlike. No mnenju serviserja bi sicer ploščice zdržale še kakšnih 15.000 km, vendar sva se dogovorila, da se vseeno preventivno menjajo.

Za pnevmatike se strinjam, da je menjava smiselna na npr. 4 leta oziroma ko vidiš, da te enostavno nosi po cesti (če maš malo občutka za avto to brez težav ugotoviš), samo zakaj bi pa ploščice, če te niso izrabljene menjal prej, pa nekako ne vidim poante.


Take butaste pa še ne....ko te zanaša po cesti.... :mrgreen: Kaj če v tistem trenutko prileti otrok na cesto?!?
Vem sicer kaj si mislil povedat ampak take izjave nisem pričakoval.



Se spomnite težav z odljepljenjem paknov? Me zanima če so bile menjane po intervalih ali pač ko ročna ne prime več? Pomnimo Audija oz. vag grupe in njihovoh problematičnih rok? 4 kugle....ko je dobla ena zračnost je 90% folka menjalo samo to....hitro zatem je šla druga pa tretja.....Če si menjal vse 4 v kompletu je bil mir nasljednjih 100 tisoč ali koliko so pač zdržale. Če ima avto xy prevoženih in mu crkne levi končnik je enako xy kilometrov nardil tud desni čez nekaj časa (z km) bo crknil še desni....zakaj ne menjaš oba in bosta spet oba nardila xy kilometrov....

Vsi vedno trdimo , da so naši konjički/traktorji/šajtrge/kante v najbolši kondiciji oz. formi....po drugi strani pa se sprašujem kako hudiča so lahko če imajo zavorne obloge še po 80kkm in več prve?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a TrijoAdijo So okt 08, 2011 4:19 pm

lisko je napisal/-a:
Pri vsakem avtu je točno določeno kdaj , na koliko časa in pri koliko km se kaj menja. Tipičn primer je visko pri 2.5TD jeepovem motorju....Menja se na 100 tisoč pa ni važn al je še kot nov ali pa že peša....Menja se in konec. Potem pa beremo po forumih kako so ti 2.5td za falus motorji, pokajo glave , odpovejo turboti (a servisni interval ima na 4 do 8 tisoč....) se pravi olje se še ogreje ne dobro ga moraš že menjat a z vsakim ko sem se menu je rekel , da dela servise na 10 do 15 tisoč....O podmazovanju kakih tečajev vrat,prednje in zadnje haube, še pol foruma slišalo ni....Olje v pogonih se menja na 2 leti ali 45kkm.....Ponavad pa je olje v pogonih doživljensko....
In potem poslušam komentarje kaj imam to za en avto, da kr naprej neki popravljam in menjujem....
Vedno govorim da nakup avta je najmanjši strošek....stroški se začnejo pri vzdrževanju.

Če bi vsi avti bili servisirani po določenih pravilih potem bi kotiček "pravni nasveti" bil prazen.


x2.
in ker vedno neki popravljaš in menjuješ...te avto nikoli ne pusti na cesti.

Kvalitetne zavore se menjajo, ko so izrabljene.
Krš pa se menja veliko prej.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a maniaxxx So okt 08, 2011 4:20 pm

js sm pr focusu menjal ploščice pri cca 73kkm, pa je blo še dost mesa, ampak za par 10 evrov ne bom propadu, raje se varno peljem.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a Kael So okt 08, 2011 4:32 pm

@Lisko: gume so 4 leta načeloma uporabne, pod pogojem, da imaš dovolj profila na njih. Vendar pa se ti čisto kamot zgodi, da gume mlajše od 4 let in da imajo več kot dovolj profila, pa te zaradi razloga X zanaša po cesti, npr. so zaradi nepravilnega skladiščanje postale trde med poletno sezono. Ok mogoče kakšen profi lahko res gumo pogleda in vidi, da ni več uredu, smrtniki pa bomo to ugotovili, ko bomo dal gume gor in se nekam peljal in vidl, da nas zanaša po cesti - pa ne zdej ono, da se pelješ 10 čez krožišče pa te okol usukne, ampak, da vidiš, da je oprijem daleč od tega, kar bi moral bit (drsenje v blagih ovinkih, siljenje prednjega konca iz ovinka takrat ko se to nebi smel zgodit) - to so zame signali, da gume niso več OK.

Če mi pa ti poveš sistem, kako za npr. 2 lete stare gume z npr. 7 mm profila ugotovit, ali so uredu ali ne brez da se peleš, pa na dan z besedo, ko je tako neuma izjava bila.
 
Uporabniški avatar
Lonca84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: So avg 19, 2006 5:28 pm

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a Lonca84 So okt 08, 2011 6:55 pm

znamka ploščic za moje pojme nima veze, prvo gradnjo pri večini avtomobilov imajo samo ferodo, textar pa ate. trw, brembo, niparts, delfi..to so samo imena ki kupujejo eno izmed prejšnih treh (sestavino)-če temu lahko tako rečem. razlika je torej samo v ceni in imenu.. kdaj je treba ploščice zamenjat? takrat ko ti enostavno slabše primejo..to pa vsak zase ve..ali mu avtomobil dobro zavira ali ne.. :)
Najlepše šele pride. :)
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a crxdelsol So okt 08, 2011 7:45 pm

jaz jih menjam ko začne pleh po disku šobat.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a BBoss So okt 08, 2011 7:59 pm

lisko je napisal/-a:Vsi vedno trdimo , da so naši konjički/traktorji/šajtrge/kante v najbolši kondiciji oz. formi....po drugi strani pa se sprašujem kako hudiča so lahko če imajo zavorne obloge še po 80kkm in več prve?


Hmmm zakaj te to čudi - če znaš vozit pač znaš in če si malce s pametjo pri tem se da materjal zelo ohranit - več kot si misliš. Po drugi strani pa je to ravno tako mogoče, če večino kilometrov prevoziš po AC-jih oziroma po regionalkah, kjer je malo zaviranja pa še tistega več ali manj samo z motorjem. To ti ohrani tudi gume pa še kaj drugega. Jaz uspem narediti vsaj 100.000km z enimi ploščicami in 70.000km z letnimi gumami (pa je še vedno 2,5mm profila) pa nikoli nisem ovira na cesti znam pa marsikej predvidet in temu primerno tudi osločit kako bom odregiral, da mi ni treba brezglavo zavirat. Zaradi situacij sem v treh letih moral zavirati do ABS-a zgolj 3x pa še to od tega 2x v enem dnevu.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj kupovati drage zavorne obloge??

Napisal/-a joztom Po okt 10, 2011 10:36 am

Glede ploščic imaš v servisni knjižici, da ob vsakokratnem pregeldu določimo oceno stanja preostalega mesa in to se mora zabeležiti v %. Menjajo se po potrebi in ko dosežejo manj kot 50%, seveda jih pa lahko po lastni "strokovni" presoji teraš do kovine. Pri večini prednjih pa je senzor nekje na 75% obrabe, zadaj senzorji niso običajni. Tudi po parkiriščih vidiš, da se le malokomu enakomerno sveti disk zadaj, vedno so kakšni grabni in neobrušene lise. Original vgradnja so večinoma Bendix ali Ate. Aftermarket je zelo dober Ferodo, za posebne zahteve tudi razni GreenStuff ipd, to pa običajno človek ne rabi.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Fan, Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 20 gostov