Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Zakaj zobati jermen, če je lahko ketna?

Napisal/-a Polo78 Če okt 20, 2011 11:14 am

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

Lahko povem primer, ko je začela pogonska veriga na Opel Astri ropotati pri 60000km.........................lastnik je vzdignil tak halo....................na kraju pa se je izkazalo, da je menjal v vsem tem obdobju samo enkrat motorno olje - no ja po njegovih izjavah, ga je redno dolival ( da ne omenim koliko usedlin je bilo v "karterju" in situ ).


Hec je pa oz. predvidevam, da se je samo držal predpisanega intervala. Ja, to so ti famozni redni servisi na 30.000 km oz. na 2 leti. :roll: Ne le veriga, trpi tudi vse ostalo s turbino vred. Potem se pa folk čudi, ko slednja crkne pred 100.000 km.

Za moje pojme je interval na 20.000 km oz. 1 leto pri normalnih pogojih (pozor - normalnih in ne pri težjih - tam mora biti pol krajši!) še zadnja sprejemljiva številka. Raje še manj. Vse kar je več pa je slabo za motor in ostale vitalne dele. :idea:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Zakaj zobati jermen, če je lahko ketna?

Napisal/-a TrijoAdijo Če okt 20, 2011 11:23 am

Polo78 je napisal/-a:Hec je pa oz. predvidevam, da se je samo držal predpisanega intervala. Ja, to so ti famozni redni servisi na 30.000 km oz. na 2 leti. :roll: Ne le veriga, trpi tudi vse ostalo s turbino vred. Potem se pa folk čudi, ko slednja crkne pred 100.000 km.

Za moje pojme je interval na 20.000 km oz. 1 leto pri normalnih pogojih (pozor - normalnih in ne pri težjih - tam mora biti pol krajši!) še zadnja sprejemljiva številka. Raje še manj. Vse kar je več pa je slabo za motor in ostale vitalne dele. :idea:


Za moje pojme, je normalni interval za turbo dizla na 10.000km. Tako delam tudi sam...in zaenkrat je še vse v najlepšem redu.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Zakaj zobati jermen, če je lahko ketna?

Napisal/-a maniaxxx Če okt 20, 2011 3:49 pm

Ka pa če narediš 10kkm v treh mesecih? Se mi zdi vseen mal prepogosto menjat olje na 3 mesce, je na pol leta čist dost po moje
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj zobati jermen, če je lahko ketna?

Napisal/-a cruiser1 Če okt 20, 2011 3:54 pm

maniaxxx je napisal/-a:Ka pa če narediš 10kkm v treh mesecih? Se mi zdi vseen mal prepogosto menjat olje na 3 mesce, je na pol leta čist dost po moje


Neumno razmišljanje.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj zobati jermen, če je lahko ketna?

Napisal/-a Fan Če okt 20, 2011 3:58 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Za moje pojme, je normalni interval za turbo dizla na 10.000km. Tako delam tudi sam...in zaenkrat je še vse v najlepšem redu.


X2..................

@maniaxxx
Ja, potem je pametno delati servis na tri mesece. Potrebno je vedeti, da so v vašem primeru motorno olje in sestavni deli motorja bolj obremenjeni..............torej je primerno temu potrebno opraviti servis bolj pogosto.
Nekateri vozniki taxi-ja opravljajo servis na mesec in pol do dva, olje v menjalniku pa menjajo na dve leti

lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Zakaj zobati jermen, če je lahko ketna?

Napisal/-a TrijoAdijo Če okt 20, 2011 6:03 pm

maniaxxx je napisal/-a:Ka pa če narediš 10kkm v treh mesecih? Se mi zdi vseen mal prepogosto menjat olje na 3 mesce, je na pol leta čist dost po moje


Včasih naredim 10.000km v pol leta, včasih v 5-ih mesecih, včasih pa v sedmih mesecih..Ne glede na to...je olje menjano na 10.000km....brez pardona.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Zakaj zobati jermen, če je lahko ketna?

Napisal/-a maniaxxx Če okt 20, 2011 6:14 pm

Fan je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Za moje pojme, je normalni interval za turbo dizla na 10.000km. Tako delam tudi sam...in zaenkrat je še vse v najlepšem redu.


X2..................

@maniaxxx
Ja, potem je pametno delati servis na tri mesece. Potrebno je vedeti, da so v vašem primeru motorno olje in sestavni deli motorja bolj obremenjeni..............torej je primerno temu potrebno opraviti servis bolj pogosto.
Nekateri vozniki taxi-ja opravljajo servis na mesec in pol do dva, olje v menjalniku pa menjajo na dve leti

lep pozdrav


Js ne vozim taxija, ampak normalne relacije, mestne voznje skor da nimam, servisiram na 15-20 kkm, vedno zamenjam se filter nafte, ogrevam ga vsaj 15 km, ne ugasam mrzlega...redno ga prepiham...ma da dela :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Zakaj zobati jermen, če je lahko ketna?

Napisal/-a Polo78 Pe okt 21, 2011 7:32 am

Jaz pravim, da je zelo odvisno od tega, kakšni so pogoji vožnje. Če je to veliko vžiganj in ugašanj, kratke razdalje, pretežno mestna vožnja (taxi) itd., potem se to smatra za težje pogoje in tu je zelo priporočljivo oz. kar obvezno menjat olje na 10k km. Če so pa v igri relacije in avtocesta pa za moje pojme zadošča interval na 15-20k km (odvisno pač od tega, koliko predpisuje proizvajalec). Sploh pa če je v igri nov ali novejši avto, potem je itak zadaj garancija, zato ma da dela. :mrgreen:

Kar se pa tiče teme zobati jermen vs. ketna pa je meni osebno veliko ljubša slednja. Pri novejših avtih (zadnjih 15 let) praktično nisem slišal, da bi jo komu odtrgalo oz., da bi se kakorkoli drugače obrabila. Druga zgodba je seveda z zobatim jermenom...
Antiznačkar po prepričanju
 
simonk
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr okt 20, 2010 5:30 pm
Kraj: 9000

Re: Zakaj zobati jermen, če je lahko ketna?

Napisal/-a simonk Pe okt 21, 2011 10:24 pm

Jermen:
+ cenejša izdelava
+ tih, mirnejši
- oskrbuje avtomobilsko industrijo z delom in zaslužkom
- odpove brez opozorila

Veriga:
+ večna ob pravilni izdelavi
+ ropota pred odpovedjo
- manj primerna za koračno karakteristiko odmične gredi
- se razteza s starostjo kar povzroči zamik kriljenja ventilov (razen pri VVT)
- dražja
 
Uporabniški avatar
zuzek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1390
Pridružen: Sr sep 13, 2006 6:14 pm

Re: Zakaj zobati jermen, če je lahko ketna?

Napisal/-a zuzek So okt 22, 2011 12:22 am

sm prašu mehanika zakaj nimajo vsi avti ketne, pa je reku da zaradi tega k je bl komplicirano pr ketni za kej šrawfat

čeprav moje mnenje je da je ketna super, jermen je en k, k nveš mi smo ga menjali pred 3 leti, zdej ma avto 50k km več, pa

naj bi zdržow jermen še 2 leti ampak je mehanik reku da ni ok in smo ga menjali. ketna zmaga!
Alergičen na rjo
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: Zakaj zobati jermen, če je lahko ketna?

Napisal/-a crxdelsol So okt 22, 2011 10:33 am

Ravno včeraj sem delal servis na 100.000km, ko bi večina morala menjati še pogonski jermen.

Strošek ušivih 45€:
Olje, filter olja, filter zraka, klinasti jermen še je dober in bo počakal na naslednji servis, ostalo porebno pa sem pri prejšnjih menjal.

Prav srečen sem da nimam jermena, ker bi me ta znesek prišel sigurno krat 3 ali krat 4 (vodna pumpa, jermen, zategovalci jermena, pa tudi sam se nebi podstopil tako da še delo mehanika). Res ne vidim računice da je jermen boljši, tudi ob nakupu avta gledamo da ima ketno.
 
Uporabniški avatar
Atrox
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: To feb 02, 2010 8:38 am

Re: Zakaj zobati jermen, če je lahko ketna?

Napisal/-a Atrox So okt 22, 2011 10:43 am

crxdelsol je napisal/-a:Prav srečen sem da nimam jermena, ker bi me ta znesek prišel sigurno krat 3 ali krat 4 (vodna pumpa, jermen, zategovalci jermena, pa tudi sam se nebi podstopil tako da še delo mehanika). Res ne vidim računice da je jermen boljši, tudi ob nakupu avta gledamo da ima ketno.


Pa si mogoče poštudiral, da si ketno (pre)plačal, ko si avto kupil? :D
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Zakaj zobati jermen, če je lahko ketna?

Napisal/-a peroRS So okt 22, 2011 10:47 am

Atrox je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:Prav srečen sem da nimam jermena, ker bi me ta znesek prišel sigurno krat 3 ali krat 4 (vodna pumpa, jermen, zategovalci jermena, pa tudi sam se nebi podstopil tako da še delo mehanika). Res ne vidim računice da je jermen boljši, tudi ob nakupu avta gledamo da ima ketno.


Pa si mogoče poštudiral, da si ketno (pre)plačal, ko si avto kupil? :D


In to ravno za teh 100€ razlike kolikor je dražji servis za jermen :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: Zakaj zobati jermen, če je lahko ketna?

Napisal/-a crxdelsol So okt 22, 2011 11:10 am

Atrox je napisal/-a:
crxdelsol je napisal/-a:Prav srečen sem da nimam jermena, ker bi me ta znesek prišel sigurno krat 3 ali krat 4 (vodna pumpa, jermen, zategovalci jermena, pa tudi sam se nebi podstopil tako da še delo mehanika). Res ne vidim računice da je jermen boljši, tudi ob nakupu avta gledamo da ima ketno.


Pa si mogoče poštudiral, da si ketno (pre)plačal, ko si avto kupil? :D


Nisem poštudiral, ne gledam tak na stvar, imaš pa point. Mogoče bi res dobil boljši avto za tak denar če bi gledal drugo znamko.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov