Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Pritisk v olju

Napisal/-a vuc To nov 01, 2011 11:36 am

Mam sledeč problem
Golf 5 gti 150.000 km prvi lastnik,zgodilo se mi je že kako leto nazaj ko sem avto vozil cca 30 min cca 230 km/h mi je napisalo (pritisk v olju),sm ustavil za kako urco in nato šel naprej in je bilo v redu, sem potem dal vseno avto na servis pa so pogledal pa ni bilo kako nič narobe,potem sem sam zamenjal stikalo za olje in izmeril pritisk olja in je bilo točno tok kokr piše v etki.Včeraj se spet pelem na hrvaško pa sem ga spet mal teru in mi napiše isto,sm se ustavil da se mal uhladi avto in nato peljal naprej sam čim sem šel tam okoli 130 km/h je že piskalo pri 100 km/h pa nič,tako sm se vozil domov 200km ker se mi ni dalo čakati asistence,motor nič ne ropota olje meče gor,avto čisto normalno dela.
Seadj me pa zanima kaj bi lahko bilo
hvala
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Pritisk v olju

Napisal/-a zlica22 To nov 01, 2011 12:45 pm

Kakšen je trenutno tlak olja? Je bil merjen pri prostem teku ali obremenjen(višji vrtljaji)? Lahko pade tudi zaradi obrabljenih ležajev...
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Re: Pritisk v olju

Napisal/-a vuc To nov 01, 2011 1:17 pm

merjen je bil pri prostem teku in obremenitvi
pa je blo tako k piše v etki
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Pritisk v olju

Napisal/-a lisko To nov 01, 2011 4:31 pm

vuc je napisal/-a:merjen je bil pri prostem teku in obremenitvi
pa je blo tako k piše v etki



Ko je bil ogret ali ko je bil pač topel? Ko se motor ogreje na max. delovno temparaturo se raztezki povečajo, olje postane redkejše....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Re: Pritisk v olju

Napisal/-a vuc To nov 01, 2011 6:05 pm

na 90 stopinj tko je pisal v etki
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Pritisk v olju

Napisal/-a abbe To nov 01, 2011 7:42 pm

to v etki sigurn nc ne pise
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Re: Pritisk v olju

Napisal/-a vuc To nov 01, 2011 9:03 pm

no nem če je glih v etki je pa kolega prenes ta papir k dela na pooblaščencu
 
Uporabniški avatar
ESX
Uporabnik
 
Prispevkov: 834
Pridružen: To mar 08, 2011 11:40 am

Re: Pritisk v olju

Napisal/-a ESX To nov 01, 2011 11:48 pm

avto te opozarja, da 230 ne smeš vozit

sploh pa kaj tu sprašuješ, če imaš kolega, ki dela na pooblaščenem servisu. To more bit za njega piece of cake
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Pritisk v olju

Napisal/-a peroRS To nov 01, 2011 11:52 pm

ESX je napisal/-a:avto te opozarja, da 230 ne smeš vozit


:lol: :lol: :lol:

Jebeš pol tak avto. :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Pritisk v olju

Napisal/-a Fan To nov 01, 2011 11:54 pm

vuc je napisal/-a:zgodilo se mi je že kako leto nazaj


Pozdravljeni

Ali je v motorju isto olje, ali je bilo že zamenjano??????????

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Re: Pritisk v olju

Napisal/-a vuc Sr nov 02, 2011 7:40 am

lej na pooblaščencu nimajo pojma sam tok
kok pa jest vozm je pa moja stvar
olje je pa blo menjano
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Pritisk v olju

Napisal/-a abbe Sr nov 02, 2011 9:55 am

vuc je napisal/-a:lej na pooblaščencu nimajo pojma sam tok
kok pa jest vozm je pa moja stvar
olje je pa blo menjano

1. se strinjam
2. se strinjam
kaj ce bi probal z drugim oljem?mogoce ta rata preredek ko se zelo segreje?a ste glkedal kok je pritiska ko se javi opozorilo?kok je takrat temp.olje.temp olja se da pogledat z testerjem pritisk mislim da ne.mogoce ce bi dal manometer?koliko km si pa ze prevozil od menjave olja?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Re: Pritisk v olju

Napisal/-a vuc Sr nov 02, 2011 10:05 am

smo že probal ene par olj sam k se mi to vedno zgodi k grem kam dalšo pot tko,da ne morm takoj prevert,smo pa preverl pritiske olja pa ostalo pa je blo v redu,sm bil glih zdele na servisu pa ni testr nič pokazal
bom dal dol karter pa bomo preverl sito pa olno pumpo
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Pritisk v olju

Napisal/-a abbe Sr nov 02, 2011 10:12 am

zj avto dejansko res ni narjen zato da ga gonis pol ure v tko visokih obratih,takrat se olje zloo segreje pa bl je segreto bol je redko pa manjsi je pritisk olja...pa tut olje se velik hitrej obrabi pri taki voznji.
napak seveda nebo tester zabelezil..ker gre za mehansko zadevo(oljna pumpa),bi blo pa dobr da das dol karter pa pogledas sito kaksno je,sam dvomim da je tm tezava?
stikalo olja ste tut ze menjal,sam glede na to da javlja napako samo ko je avto pod obremenitvijo dalj casa je stikalo ok in verjetno res pride do padca pritiska...
mal naumno vprasanje sam sj olja ams pa dovolj v motorju an?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Pritisk v olju

Napisal/-a joztom Sr nov 02, 2011 11:12 am

Verjetno je dejansko govora o pritisku olja v vodih. Ta pade zaradi neustrezne kvalitete olja, olje pride sklofano in motor kovinsko glasen (po mojih izkušnjah pogost pojav pri Castrol olju). To pomeni izrabo dodatkov ali preredko menjavo. Lahko je tudi namensko olje, tipa 5W50 ali 10W60, ki ima pretirano količino dodatkov in se karakteristike pri 10kkm že zdavnaj godne za menjavo. Voznik 230 na uro lahko vozi samo par praznih km po preglednih odsekih z zelo malo kamioni in 3 pasovi, drugače pa je to nemogoče zaradi okoliškega prometa, kise odvija med 160 in 180km, vse velja za Nemčijo. Dolgotrajno teranje pri gornji meji obratov lahko povzroča pretirano obrabo ojničnih ležajev in pritisk gre mimo, kaže pa tudi na popoln neposluh za tehniko. Ni druge, kot strokovni pregled ene blajerce za oceno, seveda z znanjem in mikrometrom.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 24 gostov