Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
azbi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po okt 26, 2009 12:49 pm
Kraj: Vrhnika

Gretje Katrce

Napisal/-a azbi So dec 17, 2011 3:25 am

Pozdravljeni!
Pri "ta novi" katrci imam problem z gretjem kabine. Zamenjal sem že termostat in hladilno tekočino komplet, je malenkost bolje kot je bilo pred posegom, pa še vedno ni to tisto, kar bi moralo biti. Pri tastari gretje dela super. Pomislil sem na zrak v radiatorju, pa sem odvil tisto cevko za prezračit in je pri prižganem motorju takoj stekla voda ven. Tudi če je motor ugasnjen voda takoj steče ven če stisnem debelejšo cev (cev za termostatom pred hladilnikom). Mi je pa nekaj čudno: po vsaki vožnji z roko stisnem debelejšo cev in se v ekspanzijski posodi sliši mehurje zraka, spustim in stisnem še enkrat, potem pa je zvok pretakanja vode. Zdi se mi kot da je v sistemu nekje ujeto veliko zraka, vendar ne vem kje bi to lahko bilo oz. če je to sploh mogoče. Sistem je sigurno neprodušen, v nasprotnem primeru bi namreč že davno ostal brez hladilne tekočine.

Upam da bo kdo znal odgovoriti kako bi lahko rešil problem.

Lep pozdrav, Azbi
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Gretje Katrce

Napisal/-a esem So dec 17, 2011 5:12 am

Kaj je "nova katrca"'? Kanglica? Kateri motor, letnik?

Zelo dvomim, da si karkoli prezračil. Običajno imajo avti (za tvojega ne vem) 3 ali več "točk" za prezračevanje in to ponavadi na najvišjih mestih raznih cevi ipd. Mislim, da bi ti to mehanik naredil za eno pivo in nima smisla iskat. Če ti bo kdo pokazal (s slikami), kje vse se prezračuje in če imaš ravno voljo, pa kar probaj.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Gretje Katrce

Napisal/-a Fan So dec 17, 2011 12:54 pm

Pozdravljeni

Ali ste dvignili ekspanzisko posodo nad motor, pri prezračevanju sistema????

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
R4gtl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Po nov 29, 2010 9:15 am

Re: Gretje Katrce

Napisal/-a R4gtl So dec 17, 2011 1:58 pm

dejstvo je tudi da katrca nikoli ni bila ravno topel avto
jaz sem na moji menjal termostat, iz sistema sem spravil ves zrak pa še vedno ni pozimi neke sparine v njej
včasih smo pozimi dali pred hladilnik motorja karton da je ni toliko hladilo
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Gretje Katrce

Napisal/-a GorazdO So dec 17, 2011 2:22 pm

Po mestu je še šlo, na odprti cesti me je pa vedno malo zeblo.
Meni je pomagala le deka čez kolena, rokavice, kapa in bunda.
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
azbi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po okt 26, 2009 12:49 pm
Kraj: Vrhnika

Re: Gretje Katrce

Napisal/-a azbi So dec 17, 2011 2:45 pm

Esem: Tanova katrca je pač katrca, ki sem jo kupil kak mesec nazaj, imam še eno starejšo, ki pa žal zaradi pregnitega dna ni šla skozi tehnični pregled. Če kaj pomaga, Renault 4 GTL, 1991 1.1 motor.
Fan: tudi to sem nekajkrat storil, ja. Ampak mislim da je bil takrat termostat zaprt. Bom poskusil še enkrat po vožnji. Hvala!
R4gtl: Karton pred hladilnik??? Mogoče bom tudi jaz kaj takšnega pogruntal.
Gorazd: Očitno so rokavice in kapa obvezna oprema vseh katrc. Čudno da po teh rečeh ne sprašujejo na TP =)

Če pa ima kdo slike točk za prezračevanje bi bil zelo vesel. Jaz vem samo za eno - cevka iz kabine, zraven zaklepa pokrova motorja.

Hvala usem za odgovore!
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Gretje Katrce

Napisal/-a čare So dec 17, 2011 3:06 pm

Sicer nisem nek ekstra poznavalec katrce ampak pri petki in prvih cliotih je pomagalo če si celoten sistem spral z vodo in nalil frišno hladilno tekočino.Pri večini teh starih francozev je bil vedno problem zabita spodnja cev na ekspanziji in ga sploh ni bilo varjante prezračit dokler tega nisi rešil.Karton pred hladilnik dajat pa je brez pomena če termostat deluje,ker dokler se ta ne odpre itak ne gre čez hladilnik nič,sploh pa bi se uporabe kartona izogibal pri vozilih brez števca temperature.Sicer pa pri katri itak povsod not piha,že tiste fuge med fiksnim in premičnim delom šip so dovolj.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Gretje Katrce

Napisal/-a lisko So dec 17, 2011 3:53 pm

esem je napisal/-a:Kaj je "nova katrca"'? Kanglica? Kateri motor, letnik?

Zelo dvomim, da si karkoli prezračil. Običajno imajo avti (za tvojega ne vem) 3 ali več "točk" za prezračevanje in to ponavadi na najvišjih mestih raznih cevi ipd. Mislim, da bi ti to mehanik naredil za eno pivo in nima smisla iskat. Če ti bo kdo pokazal (s slikami), kje vse se prezračuje in če imaš ravno voljo, pa kar probaj.


Sicer ne vem koliko avtov si že odzračil....A do sedaj sam nisem še nobenega....oz. Naliješ tekočino do polnega, zalavfaš na mestu,počakaš da se motor ogreje in tipaš cevi....če se ,ko se motor normalno ogreje se do sedaj še vsak avto odzračil sam. Pa si ga bodi je imel odzračevalnike ali ne. 1.6D jih nima, Jeep 2.5TD jih nima....R5 1.4 jih ima....1.1 jih ima....
Pazit moraš edino, da je pumpa "potopljena" oz. da ne obrača na suho. Kakor hitro pumpa "zagrabi" vodo jo požene okrog in verjem , da spravi še tako velike količine zraka iz sistema.....Pumpa je zmožna dat od sebe kar velik pritiski pod obrati....
Termostati po večini ne zaprejo čisto neprodušno (Jeep ima celo v originalo luknjico), da se lahko zrak pretaka po sistemu in ko pide v expanzisjko se tam odstrani sam.

Pri tem 1.1 motorju (1.4 ima enak sistem) je problem lih to kar je čare opisal. Zamaši se cev do expanzije. In ker ima odvod odvečne tekočine na vrhu kilerja se tam not nabere para. Para se nakako še prebije v expanzijo a nazaj tekočine ne potegne ( ko se motor ohladi) in tako v zgornjem delu kilerja ostane vedno malo zraka.
Če boš pri mrzlem motorju odprl pokrovček na kilerju boš videl, da je gladina vedno malo pod štoplom (evo ga pa si najdel zrak) ampak ta zrak pri normalno usposobljenem motorju nima nobenga vpliva, verjemi.
Preglej pokrovčke (in na kilerju in na expanziji....na posodi ga gre celo raztavit in očistit) in cev, ki gre iz kilerja do raztezne. Ko bo motor mrzel odpri kiler in dvigni raztezno toliko visoko , da bo v kilerju začelo teči prek. Nato zapri kiler (ko bo še rahlo curljalo prek saj boš samo tako siguren, da not ni več zraka) namesti raztezno in po potrebi dolij tekočino.
Če še vedno ne bo grelo kot je treba motor pa se ne pregreva, ter ogreje na delovno temparaturo ( pomeri s kakim termometrom) se počasi pripravi na čiščenje pečke kabine.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
DrinY
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Če dec 02, 2010 6:09 pm
Kraj: Dravograd

Re: Gretje Katrce

Napisal/-a DrinY Ne dec 18, 2011 9:48 am

čare je napisal/-a: se počasi pripravi na čiščenje pečke kabine


X2
oz nova za cliota 1 stane 33€, mislim da paše tut na katro.
Kar je čvavek naredo, vahko čvavek popraji!
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Re: Gretje Katrce

Napisal/-a a4 Ne dec 18, 2011 10:15 am

to je bolj vprašanje za TOP GEAR :D

me zanima kako bi oni rešili ta problem
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], mnmn in 14 gostov