esem je napisal/-a:Kaj je "nova katrca"'? Kanglica? Kateri motor, letnik?
Zelo dvomim, da si karkoli prezračil. Običajno imajo avti (za tvojega ne vem) 3 ali več "točk" za prezračevanje in to ponavadi na najvišjih mestih raznih cevi ipd. Mislim, da bi ti to mehanik naredil za eno pivo in nima smisla iskat. Če ti bo kdo pokazal (s slikami), kje vse se prezračuje in če imaš ravno voljo, pa kar probaj.
Sicer ne vem koliko avtov si že odzračil....A do sedaj sam nisem še nobenega....oz. Naliješ tekočino do polnega, zalavfaš na mestu,počakaš da se motor ogreje in tipaš cevi....če se ,ko se motor normalno ogreje se do sedaj še vsak avto odzračil sam. Pa si ga bodi je imel odzračevalnike ali ne. 1.6D jih nima, Jeep 2.5TD jih nima....R5 1.4 jih ima....1.1 jih ima....
Pazit moraš edino, da je pumpa "potopljena" oz. da ne obrača na suho. Kakor hitro pumpa "zagrabi" vodo jo požene okrog in verjem , da spravi še tako velike količine zraka iz sistema.....Pumpa je zmožna dat od sebe kar velik pritiski pod obrati....
Termostati po večini ne zaprejo čisto neprodušno (Jeep ima celo v originalo luknjico), da se lahko zrak pretaka po sistemu in ko pide v expanzisjko se tam odstrani sam.
Pri tem 1.1 motorju (1.4 ima enak sistem) je problem lih to kar je čare opisal. Zamaši se cev do expanzije. In ker ima odvod odvečne tekočine na vrhu kilerja se tam not nabere para. Para se nakako še prebije v expanzijo a nazaj tekočine ne potegne ( ko se motor ohladi) in tako v zgornjem delu kilerja ostane vedno malo zraka.
Če boš pri mrzlem motorju odprl pokrovček na kilerju boš videl, da je gladina vedno malo pod štoplom (evo ga pa si najdel zrak) ampak ta zrak pri normalno usposobljenem motorju nima nobenga vpliva, verjemi.
Preglej pokrovčke (in na kilerju in na expanziji....na posodi ga gre celo raztavit in očistit) in cev, ki gre iz kilerja do raztezne. Ko bo motor mrzel odpri kiler in dvigni raztezno toliko visoko , da bo v kilerju začelo teči prek. Nato zapri kiler (ko bo še rahlo curljalo prek saj boš samo tako siguren, da not ni več zraka) namesti raztezno in po potrebi dolij tekočino.
Če še vedno ne bo grelo kot je treba motor pa se ne pregreva, ter ogreje na delovno temparaturo ( pomeri s kakim termometrom) se počasi pripravi na čiščenje pečke kabine.