priporočajo zamenjavo vsakih 5 let ne glede na prevožene kilometre
ven0m je napisal/-a:priporočajo zamenjavo vsakih 5 let ne glede na prevožene kilometre
To je malo lovska informacija iz njihove strani, v 5ih letih lahko avto tudi opravi dobrih 500k - 600kkm...
Kolikor je meni znano se menja na 5 let ali prevoženih 90kkm. Če se motim me naj kdo popravi.
peroRS je napisal/-a:ven0m je napisal/-a:priporočajo zamenjavo vsakih 5 let ne glede na prevožene kilometre
To je bilo verjetno mišljeno "na vsakih 5 let, če se naredi manj kilometrov, kot je predvideno v servisni."
Lovska z njihove strani je ta, da ima 1.6 75kW bencinar verigo in ne zobatega jermena!
Tole je čisto odvisno od tipa motorja in letnika avta. Lahko je na 90.000, 120.000, 150.000, 180.000 ali 5 let. Brezveze je karkoli komplicirat.
Greš na pooblaščenca, oni vtipkajo št. šasije tvojega avtomobila v računalnik in dobiš točne podatke kaj se menja in na katerih kilometrih.
zijan je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:ven0m je napisal/-a:priporočajo zamenjavo vsakih 5 let ne glede na prevožene kilometre
To je bilo verjetno mišljeno "na vsakih 5 let, če se naredi manj kilometrov, kot je predvideno v servisni."
Lovska z njihove strani je ta, da ima 1.6 75kW bencinar verigo in ne zobatega jermena!
Tole je čisto odvisno od tipa motorja in letnika avta. Lahko je na 90.000, 120.000, 150.000, 180.000 ali 5 let. Brezveze je karkoli komplicirat.
Greš na pooblaščenca, oni vtipkajo št. šasije tvojega avtomobila v računalnik in dobiš točne podatke kaj se menja in na katerih kilometrih.
Odgovor sem dobil z uradnega VW servisa. Številko šasije sem jim tudi poslal. Avto trenutno ima 90.000 km.
peroRS je napisal/-a:
Menjati pa bi bilo po 5-ih letih še vedno dobro:
-pasasti jermen, ki poganja alternator
-vodno črpalko in hladilno tekočino
-mogoče še kakšna malenkost, ki mi trenutno ne pade na pamet![]()
Ni pa ta strošek niti približno 500€ (še komplet menjava jermenov za TDI ni toliko)
Razen, če so v ceno dodali še redni servis motorno olje+filter ter kabinski filter....
jeronimo je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:
Menjati pa bi bilo po 5-ih letih še vedno dobro:
-pasasti jermen, ki poganja alternator
-vodno črpalko in hladilno tekočino
-mogoče še kakšna malenkost, ki mi trenutno ne pade na pamet![]()
Ni pa ta strošek niti približno 500€ (še komplet menjava jermenov za TDI ni toliko)
Razen, če so v ceno dodali še redni servis motorno olje+filter ter kabinski filter....
Jaz sm pa skuz mislu d se zravn glavnega servisa dela tut redni še
Ki po izračunih, če se gleda redne servise po kilometrih, se ravno izide. Tko na 90kkm kon na 120kkm.
Pri ketni ko se menja mikro jermen z vodno pumpo se verjetno tut lahko naredi redni servis.
čare je napisal/-a:A ste spet brihtni.Take so cene na pooblaščencih in ponavadi je res tako da se jermeni menjajo pač na redni interval kjer se naj bi menjalo tudi olje in filtri,obstajajo pa tudi primerki ki bi vsak mesec zamenjali eno svečko ja.Sicer mi pa ni jasna izjava da ker je to 500€ te zanima kako je s tem.Kaj a za avto je blo za servi pa ni?? Yebi ga spet bom prasec pa grd pa nesramen in d**** pa ne vem kaj še vse ampak če nimaš za vzdrževanje prodaj avto.
peroRS je napisal/-a:jeronimo je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:
Menjati pa bi bilo po 5-ih letih še vedno dobro:
-pasasti jermen, ki poganja alternator
-vodno črpalko in hladilno tekočino
-mogoče še kakšna malenkost, ki mi trenutno ne pade na pamet![]()
Ni pa ta strošek niti približno 500€ (še komplet menjava jermenov za TDI ni toliko)
Razen, če so v ceno dodali še redni servis motorno olje+filter ter kabinski filter....
Jaz sm pa skuz mislu d se zravn glavnega servisa dela tut redni še
Ki po izračunih, če se gleda redne servise po kilometrih, se ravno izide. Tko na 90kkm kon na 120kkm.
Pri ketni ko se menja mikro jermen z vodno pumpo se verjetno tut lahko naredi redni servis.
V večini primerov se res izide tako, da je oboje pri istih kilometrih. Ni pa nujno, predvsem pri tistih, ki delajo malo kilometrov (manj kot 15.000/leto) in avto prej doseže 5 let starosti kot predvidene kilometre. Recimo jaz sem na mojem avtu menjal jermene na 99.000km (star je bil 5 let in še nekaj mesecev, menjava pa je predvidena na 120.000km)
Je pa treba (cenovno) ločiti menjavo jermenov od navadnega rednega servisa, zato da ne pride do napačnih informacij, da menjava jermenov stane 800 ali pa še več €€€. Potem pa pogledaš račun in notri piše še menjava vseh filtrov, zavorne tekočine, kakšnih svečk pri bencinarjih in še in še.![]()
Upam, da razumeš bistvo
tiguan je napisal/-a:Nekatera jermena so tud boljša (debelejša, močenjša, pa tudi kvaliteta tu šteje, neka čungalunga al pa kvalitetn jermen različno zdržijo, zato pa je je še vedno mehanik vprašal, kaj si kupu, ker sem dal na svojih avtih menjat jermena že velikokrat) od drugih, zato so pri nekaterih menja tud na 150.000km pri drugih pa že na 60.000km.
Povprečje je kar tam na 100.000km na leta pa marsikdo pozabi.
hippo je napisal/-a:Mogoče ne znam brati kataloga, ampak 1.6 bencinarji v Golfu 5 s kodno oznako BGU, BSE, BSF in CCSA imajo vsi po vrsti zobati jermen in ne verige.
Ponavadi je menjava na 120kkm ali 5 let. In to piše tudi v servisni knjigi, samo najti je treba.
Če pa rabiš material pa zrihtam zelo ugodno.
zijan je napisal/-a:Avto bo zdaj imel 90.000 in čez nekaj mesecev 4. leta.
peroRS je napisal/-a:
Sem še enkrat preveril v ETKI in res je. 1.6MPI 75kW ima zobati jermen. Jaz sem bil pa 1000% prepričan, da ima ta motor verigo![]()
Tako, da se opravičujem za napačno informacijo
zijan je napisal/-a:Avto bo zdaj imel 90.000 in čez nekaj mesecev 4. leta.
Potem ti ni treba še menjat. Tako kot je rekel @hippo: na 120.000km ali 5 let
Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov