Punca ima peugeot 206 1.1 letnik 98 in ima sledeč problem. Občasno ko stisne pedal za sklopko, rahko poči in pedal pade v prazno lamela se ne loči in avto ostane v brzini. To se dogaja zelo neenakomerno včasih 20x na dan potem 14 dni nič in nato mogoče spet kakšen dan malo bolj pogosto. Simptoma mi ni uspelo povezat z nikakršnim dejavnikom (kdaj in zakaj bolj pogosto). Pogovorjal sem se z parimi "majstri" in nisem zvedel nič pamentnega. Naj bi mel nek sistem za zategovanje zajle, spet drugi so rekli da je na potisnem ležaju napaka itd.. Zdaj imam menjalnik dol iz avta zajla nima nobenega zategovalca in tudi potisni ležaj mi deluje brezhiben. Zanima me če kdo pozna problem, predvidevam pa da gre za zelo specifično zadevo. Meni najbolj verjetno se mi zdi da potisni lezaj stisne kosaro ta se pa ne prestavi vedno. Kaj točno bi lahko bilo mi sploh ni jasno ker vse zgleda tako enostavno da skoraj nikjer nebi smelo kar koli štekat...Vsi sklopi sklopke so videt ok. Že vnaprej se vam zahvaljujem za pomoč.
Mislim da ima aj@halisko prav, pri pedalu je sistem za zategovanje zajle, tega je treba urediti. Pojdi na brezplačno PSA stran za rezervne dele, pa si poglej stvar. Drugače pa je pravilo, da mora cca 3,5 cm od tal začeti grabiti sklopka. Morebiti je potrebno mazati bovdne, poglej gumijasti čep pri izvodu zajle na vilici, kjer je M6 vijak (10mm matica). Če ne pa pelji h kakšnemu Novaku, pa ti to zrihtajo, ker to poznajo. Če imaš zvon menjalnika dol, se normalno menja sklopka, ker je to najceneje, obenem potisni ležaj in preveri semering vztrajnika, kar je dokaj strokovno delo zaradi zategovanja vztrajnika z lepilom in pa preventivno menja semering gredi menjalnika za vsak slučaj. Pogledajo in menjajo se tudi teflonske puše vilic potisnega ležaja.